Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ghb-gbl gebruikers

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor styn » di apr 03, 2012 10:10 pm

zijn er mensen die regelmatig ghb gebruiken?
hoeveel gebruik jij ( per dag - week)
ik 40ml ghb per dag of 20ml gbl.
de drugs heeft mij al volledig in zijn greep.
ghb vertelt mij wanneer ik het moet nemen en spijtig genoeg niet andersom.
maar toch laat ik mijn hoofd er niet bij hangen,
sport ik voldoende 3keer per week+ powertraining
maarjah het leven is zo mooi :)
Bleu is my favourite color
styn
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 12:12 am
Woonplaats: vlaams-brabant

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Mad Hatter » di apr 03, 2012 10:41 pm

Ik gebruik eik elk weekend wel ghb maar hoeveel weet ik niet. Dit wil verder ook niks zeggen omdat een dosis puur persoonlijk is.
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Stefaan » wo apr 04, 2012 2:43 pm

Ik gebruik wekelijks g met uitgaan ipv alcohol. Daarnaast af en toe doordeweeks maar niet zo vaak. ;)

Als ik jou was had ik geprobeerd wat af te bouwen van de G... Het leven is nóg mooier als je niet in de schaduw van een drug staat.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor SjitHeppens » do apr 05, 2012 2:01 am

Ik gebruik te veel en te vaak, vind ik zelf. Elke avond om de 2,5 uur, gemiddeld 3x per avond, al sinds een jaar of zoiets. Per dosis genoeg voor een bescheiden feelgood-sensatie.

Over die hoeveelheid en frequentie begon ik me dus zorgen te maken, gezien alle griezelverhalen hier en elders. Dus besloot ik om vandaag eens meteen helemaal niks te nemen. En nu zit ik angstvallig te wachten op de beloofde lichamelijke afkickverschijnselen.

Nop! Niks! Nada! Alleen een iets dronkener gevoel dan anders van de fles wijn die ik normaal op een avond wegkantel. Maar geen opgejaagd gevoel, geen hartkloppingen, geen aandrang om 112 te bellen.
Ook helemaal geen geestelijke smachting naar GHB. Apart hoor.... :conf:
Wel ben ik nu stukken minder slaperig dan voorheen, toen ik regelmatig spontaan wegdutte in mijn stoel.

Nah, als ik niks meer van me laat horen dan ben ik vannacht roemloos ten onder gegaan aan de volgens alle donderpreken onvermijdelijke hartstilstand. Of zit ik morgen op de PAAZ met een psychose. Wordt vervolgd :grin:

Toegevoegd 6 april 1:15 u: Nog steeds geen lichamelijke of geestelijke dip. Zelfs geen dipje!
Toegevoegd 8 april 15:35 u: Tot dusver nog altijd geen griezelige gevolgen van mijn cold-turkey afkick. Ik mis het ook nauwelijks. Zou er iets met me aan de hand zijn? :shock:
Toegevoegd 10 april 11:09 u: Zelfs geen dramatische veranderingen in mijn slaapduur of -frequentie! Ik neem aan dat de gevarenzone nu wel achter de rug is. Eind goed al goed :wave:
Laatst bijgewerkt door SjitHeppens op di apr 10, 2012 11:05 am, in totaal 3 keer bewerkt.
SjitHeppens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 77
Geregistreerd: za apr 02, 2011 12:04 am

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Azgaza » do apr 05, 2012 12:49 pm

Tja wat heet regelmatig? Ik gebruik het zelf niet heel regelmatig denk ik. Sowieso pas enkele weken geleden voor het eerst en sindsdien mééstal elk weekend en dan 1 of 2 dagen om de zo veel uur 2 a 3 ml. Heb nog geen enkele vorm van tolerantie en nog niet het kleinste beetje behoefte er aan op andere dagen, komt denk ik vooral omdat ik nu om ga met iemand die het redelijk veel doet en dan wordt het aangeboden en dan is het leuker om samen onder invloed te zijn enzo anders zou ik het vast nog een stuk minder vaak doen.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor os040 » do mei 03, 2012 3:11 pm

SjitHeppens schreef:Ik gebruik te veel en te vaak, vind ik zelf. Elke avond om de 2,5 uur, gemiddeld 3x per avond, al sinds een jaar of zoiets. Per dosis genoeg voor een bescheiden feelgood-sensatie.

Over die hoeveelheid en frequentie begon ik me dus zorgen te maken, gezien alle griezelverhalen hier en elders. Dus besloot ik om vandaag eens meteen helemaal niks te nemen. En nu zit ik angstvallig te wachten op de beloofde lichamelijke afkickverschijnselen.

Nop! Niks! Nada! Alleen een iets dronkener gevoel dan anders van de fles wijn die ik normaal op een avond wegkantel. Maar geen opgejaagd gevoel, geen hartkloppingen, geen aandrang om 112 te bellen.
Ook helemaal geen geestelijke smachting naar GHB. Apart hoor.... :conf:
Wel ben ik nu stukken minder slaperig dan voorheen, toen ik regelmatig spontaan wegdutte in mijn stoel.

Nah, als ik niks meer van me laat horen dan ben ik vannacht roemloos ten onder gegaan aan de volgens alle donderpreken onvermijdelijke hartstilstand. Of zit ik morgen op de PAAZ met een psychose. Wordt vervolgd :grin:

Toegevoegd 6 april 1:15 u: Nog steeds geen lichamelijke of geestelijke dip. Zelfs geen dipje!
Toegevoegd 8 april 15:35 u: Tot dusver nog altijd geen griezelige gevolgen van mijn cold-turkey afkick. Ik mis het ook nauwelijks. Zou er iets met me aan de hand zijn? :shock:
Toegevoegd 10 april 11:09 u: Zelfs geen dramatische veranderingen in mijn slaapduur of -frequentie! Ik neem aan dat de gevarenzone nu wel achter de rug is. Eind goed al goed :wave:


Ja vind je het gek, je gebruikt alleen savonds en dan 2,5 x 3 = 7,5ml per dag.. Bij een verslaving zit je toch wel minimaal op 50 tot 100ml. En Zolang je 6u per dag nuchter bent zal je niet afhankelijk worden.
os040
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 2:39 am

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor SjitHeppens » do mei 03, 2012 9:16 pm

os040 schreef:Ja vind je het gek, je gebruikt alleen savonds en dan 2,5 x 3 = 7,5ml per dag. Bij een verslaving zit je toch wel minimaal op 50 tot 100ml. En Zolang je 6u per dag nuchter bent zal je niet afhankelijk worden.
Je stelt me helemaal gerust :) Mag ik weten waar je deze harde feiten vandaan hebt?
SjitHeppens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 77
Geregistreerd: za apr 02, 2011 12:04 am

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Einstein » vr mei 04, 2012 12:09 am

Halfwaardetijd van GHB is zo uit mijn hoofd maar ongeveer 2 uur, na een paar uur is het meeste er dus weer uit. Hij heeft dus wel een punt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Stefaan » vr mei 04, 2012 12:20 am

Einstein schreef:Halfwaardetijd van GHB is zo uit mijn hoofd maar ongeveer 2 uur, na een paar uur is het meeste er dus weer uit. Hij heeft dus wel een punt.


Korter dan 2u volgens mij! Na 6u is het in de praktijk niet meer aantoonbaar aanwezig als zijnde "drugs"
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Ivo » vr mei 04, 2012 12:21 am

Gman007 schreef:
Einstein schreef:Halfwaardetijd van GHB is zo uit mijn hoofd maar ongeveer 2 uur, na een paar uur is het meeste er dus weer uit. Hij heeft dus wel een punt.


Korter dan 2u volgens mij! Na 6u is het in de praktijk niet meer aantoonbaar aanwezig als zijnde "drugs"

Heeft dat niet meer te maken met het feit dat het een lichaamseigen stof is dan met de halfwaardetijd?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Stefaan » vr mei 04, 2012 12:26 am

Ivo schreef:
Gman007 schreef:
Einstein schreef:Halfwaardetijd van GHB is zo uit mijn hoofd maar ongeveer 2 uur, na een paar uur is het meeste er dus weer uit. Hij heeft dus wel een punt.


Korter dan 2u volgens mij! Na 6u is het in de praktijk niet meer aantoonbaar aanwezig als zijnde "drugs"

Heeft dat niet meer te maken met het feit dat het een lichaamseigen stof is dan met de halfwaardetijd?


Met allebei! Omdat het een lichaamseigenstof is, is bij lage concentraties niet meer aantoonbaar als drugs, maar daarbij komt dat de halfwaarde tijd in mijn herinnering een uur was (wat in de praktijk bij mij aardig klopt). De hoogste concentratie zal het snelste afbreken, dus is het redelijk snel op een niveau wat "lichaamseigen" te noemen is.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: ghb-gbl gebruikers

Berichtdoor Einstein » vr mei 04, 2012 12:44 am

Ah, volgens Wiki hooguit een uur inderdaad.
Ook van lichaamseigen stoffen zijn abnormaal hoge concentraties soms nog wel te detecteren, maar GHB wordt daar inderdaad veel te snel voor afgebroken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron