Niemand schreef:Ik heb er geen verstand van weetje. Gootsteenontstopper & schoonmaakmiddel klinkt niet echt gezond. Maar na die chemische reactie is het dus niet meer ongezond? Dat is goed om te weten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:Na de chemische reactie zijn de beginstoffen niet meer aanwezig.
Dat is het hele punt van scheikundige reacties:
Moleculen hervormen, waardoor de atomen een andere stof vormen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Piotr schreef:Dit vind ik altijd zo'n scheve redenatie. Als je al wakker ligt van gootsteenontstopper en velgenreiniger, dan wil je echt niet weten waar je paracetamolletje van is gemaakt.
Niemand schreef:Piotr schreef:Dit vind ik altijd zo'n scheve redenatie. Als je al wakker ligt van gootsteenontstopper en velgenreiniger, dan wil je echt niet weten waar je paracetamolletje van is gemaakt.
Is helemaal geen scheve reactie. Is juist een heel logische reactie. Pas als je erachter komt hoe het in elkaar zit begrijp je hoe het werkt. Vandaar ook mijn vraag.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Niemand schreef:Piotr schreef:Dit vind ik altijd zo'n scheve redenatie. Als je al wakker ligt van gootsteenontstopper en velgenreiniger, dan wil je echt niet weten waar je paracetamolletje van is gemaakt.
Is helemaal geen scheve reactie. Is juist een heel logische reactie. Pas als je erachter komt hoe het in elkaar zit begrijp je hoe het werkt. Vandaar ook mijn vraag.