No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Toetje
Xanax is een benzo, ja. Sommige mensen zijn meer verslavingsgevoelig voor bepaalde soorten drugs. GHB vind ik ook niet zo speciaal, terwijl ik speed elke dag zou doen als die negatieve effecten er niet waren.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Amvitamientje schreef:Het gevaar zit hem juist in dat je steeds vaker gaat gebruiken tot dat het te laat is.
ONDERSCHAT DIT SPUL NOU NIET!
Bruce Wayne schreef:Amvitamientje schreef:Het gevaar zit hem juist in dat je steeds vaker gaat gebruiken tot dat het te laat is.
ONDERSCHAT DIT SPUL NOU NIET!
Dit. En daarnaast ben je er ook nog niet lang genoeg in aanraking geweest met G om een dergelijke conclusie te kunnen trekken
Jcutter schreef:Heb dit middel één keer gebruikt en vond de smaak Te ranzig voor woorden. Sindsdien nooit meer gebruikt. Ben ook verslavingsgevoelig.
Ivo schreef:Toetje
Xanax is een benzo, ja. Sommige mensen zijn meer verslavingsgevoelig voor bepaalde soorten drugs. GHB vind ik ook niet zo speciaal, terwijl ik speed elke dag zou doen als die negatieve effecten er niet waren.
FRESH schreef:Ivo schreef:Toetje
Hoe zit het dan met Dex bij jou? Of weet je dat niet?
FRESH schreef:Neem eens een hardcore nagelbijter. Zou die het onwijs leuk vinden om te doen?
FRESH schreef:Het is meer een dwangmatige activiteit.
FRESH schreef:Ivo schreef:Toetje
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:FRESH schreef:Ivo schreef:Toetje
Kan me niet herinneren dat ik ooit dex geprobeerd heb. Dat ga ik voorlopig maar even zo laten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten