Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB op een techno feest. Leuk?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Feestganger » wo aug 26, 2015 4:43 pm

Ik overweeg om GHB op een outdoor techno feestje te gebruiken. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben bang dat ik er moe/sloom van word en alleen maar wil zitten. Of kan je er ook wel lekker op dansen?
Feestganger
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: za jan 10, 2015 11:40 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Einstein » wo aug 26, 2015 4:52 pm

Mijn ervaring is dat ik het op een gemiddelde dosis GHB heerlijk vind om te dansen en dergelijke, maar bij een iets hogere dosis inderdaad alleen maar wil zitten en chillen. Als je goed oppast met je dosering (en ook met bijpakken e.d.) kan het wel degelijk leuk zijn :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor straatmadelief » wo dec 16, 2015 1:51 am

Van aardig wat alcohol word ik vermoeider en slomer dan van GHB (ter vergelijking)
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor snuifduif » wo dec 16, 2015 7:16 am

Wel oppassen met bijpakken. Vooral tijdens een feestje is het lastig om in te schatten en je bent niet de eerste die bewusteloos door de ambulance word afgevoerd
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Poseidon » wo dec 16, 2015 12:40 pm

snuifduif schreef:Wel oppassen met bijpakken. Vooral tijdens een feestje is het lastig om in te schatten en je bent niet de eerste die bewusteloos door de ambulance word afgevoerd


Dit. Vorige zomer liep een technofissa bijna rampzalig af voor een paar lieve mensen hier. :roll2:
Wanneer je op de party ook al onder van alcohol en coca/speed bent, zou je wel eens te nonchelant en overmoedig kunnen worden. Geloof me: Een O.D. is niet fijn. Noch voor jezelf, noch voor je omgeving.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Perry » wo dec 16, 2015 1:05 pm

Oh Dear
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor straatmadelief » wo dec 16, 2015 4:34 pm

Klopt, ik heb het zeer kortgeleden nog meegemaakt bij een van mijn beste vrienden :( Wat een nare ervaring. Was kantje boord. Een fout gemaakt met doseren. Heb de halve dag strak in het ziekenhuis gezeten waar nog kut tegen me gedaan werd ook.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Fristiboi7 » wo dec 16, 2015 6:02 pm

Awh, wat naar zeg.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Poseidon » wo dec 16, 2015 6:55 pm

Dat is idd erg lullig van ziekenhuispersoneel Madeliefje.
Ze hebben het daar niet zo op druggies constzateerde ik en daß nie eerlijk want zij zijn groot en wij zijn klein.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor DamnFine69 » do dec 17, 2015 11:47 pm

Een leeg GHB buisje meenemen waar je aan de zijkant lijntjes op hebt gezet. Zo kun je het daar afmeten waardoor de kans op te veel pakken verkleind. Zet bij inname de tijd en hoeveelheid in je telefoon zo verklein je de kans op de vroeg bij pakken.

Als je niet met een flugel/potje rond wilt lopen kun je van tevoren dosissen afmeten en in ballonnen doen. Klein beetje water in de ballon en een dosis erin en dichtknopen. Als je wilt nemen pak je de ballon en haal je het knoopje eruit,klein beetje opblazen en vanuit je mond drinken er in laten lopen, shake it en proost!

Als het je eerste keer ghb is zou ik je aanraden het eerst thuis te proberen om te kijken wat je er van vindt en hoe het valt.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Exceptional » za dec 19, 2015 12:12 am

Jb_ schreef:Als je niet met een flugel/potje rond wilt lopen kun je van tevoren dosissen afmeten en in ballonnen doen. Klein beetje water in de ballon en een dosis erin en dichtknopen. Als je wilt nemen pak je de ballon en haal je het knoopje eruit,klein beetje opblazen en vanuit je mond drinken er in laten lopen, shake it en proost!

Gewoon even gequote. Voor het nageslacht.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Ketalar » za dec 19, 2015 6:31 pm

Vind ghb en techno niet zo'n leuke combi. Hou de dosis laag en het heeft potentieel, maar coke of x passen beter
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor DamnFine69 » za dec 19, 2015 9:28 pm

Exceptional schreef:
Jb_ schreef:Als je niet met een flugel/potje rond wilt lopen kun je van tevoren dosissen afmeten en in ballonnen doen. Klein beetje water in de ballon en een dosis erin en dichtknopen. Als je wilt nemen pak je de ballon en haal je het knoopje eruit,klein beetje opblazen en vanuit je mond drinken er in laten lopen, shake it en proost!

Gewoon even gequote. Voor het nageslacht.


Wat is er zo speciaal aan mijn post, verbaasd door de creativiteit van junkies? ;)

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor straatmadelief » za dec 19, 2015 10:01 pm

Maarja vergeet niet dat je met ghb ook een soort stapeldosis hebt. Dus ook al voel je niks meer van die vorige, vaak heeft het wel invloed op de volgende dosis, dattie harder binnenkomt.
Ghb doseren is echt een kunst vind ik. Je moet echt met erg veel dingen rekening houden. Tolerantie, maaginhoud, vorige dosissen, vermoeidheid etc etc. Nou lig je niet zomaar in het ziekenhuis als je een beetje oppast, maar je kunt wel gemakkelijk outgaan. Hoewel mensen ook beweren dat dat veel sneller thuis gebeurt dan als je op stap bent. Dan ga ik geloof ik eerder als een dronkenman rondzwalken tegen muren en op de grond liggen kronkelen.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Ketalar » zo dec 20, 2015 1:01 am

straatmadelief schreef:Maarja vergeet niet dat je met ghb ook een soort stapeldosis hebt. Dus ook al voel je niks meer van die vorige, vaak heeft het wel invloed op de volgende dosis, dattie harder binnenkomt.
Ghb doseren is echt een kunst vind ik. Je moet echt met erg veel dingen rekening houden. Tolerantie, maaginhoud, vorige dosissen, vermoeidheid etc etc. Nou lig je niet zomaar in het ziekenhuis als je een beetje oppast, maar je kunt wel gemakkelijk outgaan. Hoewel mensen ook beweren dat dat veel sneller thuis gebeurt dan als je op stap bent. Dan ga ik geloof ik eerder als een dronkenman rondzwalken tegen muren en op de grond liggen kronkelen.


Dit! Echt opassen! Ik vind het moeilijker om goed te doseren op feestjes, zeker omdat er toch vaak een neiging is om net iets harder te gaan op feestjes. Er zijn leukere dingen dan de hele tijd op een feestje je uiterste best doen om wakker te blijven en niet nokkie te gaan
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor straatmadelief » zo dec 20, 2015 1:36 pm

Ja het nadeel is ook dat er niet veel ruimte zit tussen weinig voelen en bijna outgaan.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Prototype » zo dec 20, 2015 10:48 pm

straatmadelief schreef:Ja het nadeel is ook dat er niet veel ruimte zit tussen weinig voelen en bijna outgaan.

Inderdaad, naar mijn inziens heb je 4 goede stadia van GHB en 1 slechte.
1. Aangeschoten: wat losser dan normaal, humor wordt wat flauwer.
Prima om te feesten in deze toestand.
2. Goede dosis: je bent nog functioneel, geen slaperig gevoel, ontzettend flauw en zonder andere dope ( op coke na ) geil.
Heb zelf altijd last van "pudding in de benen".
3. "Wat veel": niet echt meer functioneel, wel aanspreekbaar maar knetter vaag.
Dramg om te slapen, lekker onbezorgd gevoel.
4. Kamerplant: knetter maar dan ook knettervaag.
Je komt de bank niet meer af, moet moeite doen om bij kennis te blijven anders ga je out.
Je hebt al vrij snel het gevoel dat je te veel genomen hebt.
Ondertussen ben je wel in een heerlijke roes verzonken.
5. Gaat het een GHBeetje?:
Je hebt echt te veel genomen en kunt jezelf er niet meer bij houden, je gaat nog net ergens zitten of liggen en dan gaan de lichten uit voor een poosje.

Zou als ik de TS was mikken op 1 of 2, lage doseringen dus en absoluut niet snel bijpakken.
Uurtje er tussen minstens.
Vindt het zelf een erg toffe after drug, maar totaal niet iets om op te feesten.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor DamnFine69 » ma dec 21, 2015 9:56 pm

Prototype schreef:Zou als ik de TS was mikken op 1 of 2, lage doseringen dus en absoluut niet snel bijpakken.
Uurtje er tussen minstens.
Vindt het zelf een erg toffe after drug, maar totaal niet iets om op te feesten.


Een uurtje er tussen is te weinig, pas bijpakken na minimaal 2 uur. Zet de tijd van inname in je telefoon zodat je niet de fout maakt te snel bij te pakken.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Amvitamientje » di dec 22, 2015 8:45 am

GHB+Feessie = :love:

Echter als het je eerste keer is zou ik het toch niet op een feest doen, maar lekker thuis met vrienden!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: GHB op een techno feest. Leuk?

Berichtdoor Abysmal » di dec 22, 2015 1:46 pm

Werkt voor mij als een trein, krijg er veel energie van en zin om te feesten. Ik neem altijd buisjes mee met een dosis die ongeveer 0,5-1mL minder zijn dan ik normaal zou doen (in mijn geval 4ml per buisje) en neem dan een heel buisje per 4 uur. Moet je je wel aan je eigen spelregels houden en niet eerder bijpakken anders eindig je op de grond.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner