snuifduif schreef:Wel oppassen met bijpakken. Vooral tijdens een feestje is het lastig om in te schatten en je bent niet de eerste die bewusteloos door de ambulance word afgevoerd
Jb_ schreef:Als je niet met een flugel/potje rond wilt lopen kun je van tevoren dosissen afmeten en in ballonnen doen. Klein beetje water in de ballon en een dosis erin en dichtknopen. Als je wilt nemen pak je de ballon en haal je het knoopje eruit,klein beetje opblazen en vanuit je mond drinken er in laten lopen, shake it en proost!
Exceptional schreef:Jb_ schreef:Als je niet met een flugel/potje rond wilt lopen kun je van tevoren dosissen afmeten en in ballonnen doen. Klein beetje water in de ballon en een dosis erin en dichtknopen. Als je wilt nemen pak je de ballon en haal je het knoopje eruit,klein beetje opblazen en vanuit je mond drinken er in laten lopen, shake it en proost!
Gewoon even gequote. Voor het nageslacht.
straatmadelief schreef:Maarja vergeet niet dat je met ghb ook een soort stapeldosis hebt. Dus ook al voel je niks meer van die vorige, vaak heeft het wel invloed op de volgende dosis, dattie harder binnenkomt.
Ghb doseren is echt een kunst vind ik. Je moet echt met erg veel dingen rekening houden. Tolerantie, maaginhoud, vorige dosissen, vermoeidheid etc etc. Nou lig je niet zomaar in het ziekenhuis als je een beetje oppast, maar je kunt wel gemakkelijk outgaan. Hoewel mensen ook beweren dat dat veel sneller thuis gebeurt dan als je op stap bent. Dan ga ik geloof ik eerder als een dronkenman rondzwalken tegen muren en op de grond liggen kronkelen.
straatmadelief schreef:Ja het nadeel is ook dat er niet veel ruimte zit tussen weinig voelen en bijna outgaan.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Zou als ik de TS was mikken op 1 of 2, lage doseringen dus en absoluut niet snel bijpakken.
Uurtje er tussen minstens.
Vindt het zelf een erg toffe after drug, maar totaal niet iets om op te feesten.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten