Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB ruikt naar GBL

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » wo sep 07, 2011 5:36 pm

Veel informatie kunnen vinden over GHB, maar toch blijf ik nog met een vraag hangen.. Ik heb al enkele keren GBL gebruikt en heb dan sinds kort GHB (nog niet gebruikt).. De GHB die ik vaak van anderen zag, in een flesje was vaak erg zout en rook niet chemisch naar GBL! Dit herkende ik niet in mijn eigen flesje.

Mijn flesje is stroperig, de luchtbellen zijn traag, dit is volgens mij een goed teken :) Maar als ik ga proeven word ik echt herinnert aan de smerige smaak van GBL! Hij is wel iets zoutig, maar de smaak van GBL overheerst!

Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?

En tja, GBL is sterker dan GHB.. Iets voorzichtiger doseren lijkt me dus? En ben niet van plan zomaar uit buisje te drinken, want het is nog lichteiljk scherp op de tong, denk door het chemische van GBL.
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Vinz » wo sep 07, 2011 5:45 pm

Het zou ook kunnen zijn dat ze de PH-waarde van de GHB neutraal hebben gemaakt door er GBL bij te doen na de reactie.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » wo sep 07, 2011 5:55 pm

Hmm.. Naar mijn idee hebben ze dan iets teveel GBL gebruikt!

Hij brand namelijk wel op de tong iets, en de geur is sterk.. Zou je dit eruit kunnen halen? Of is er niets meer aan te veranderen en gewoon gebruiken totdat je er bij neervalt :lol:

Ik ga denk ik gewoon voor de zekerheid uit van minder aantal ml vanwege het sterkere GBL, en denk dat ik het even laat testen!
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Vinz » wo sep 07, 2011 11:59 pm

Volgens mij kun je het gewoon nog laten reageren als er teveel GBL inzit, en dan met ascorbinezuur de PH-waarde neutraal maken.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Elfquest » do sep 08, 2011 12:59 am

Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?


Ja.
Ik zou de ph-waarde even checken als ik jou was.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » do sep 08, 2011 2:37 am

Ja ga ik sowieso even doen ;)

Ben ook van plan morgen even wat in te leveren bij de Iriszorg, iemand enig idee hoeveel ml ze moeten hebben? Er staat dat je max 10ml mag meenemen.. Maar als er maar 2 nodig is neem ik natuurlijk geen 10 mee :D

En ascorbinezuur, in bouwmarkt verkrijgbaar? Of mag dat niet gezegd worden hier :roll:
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Vinz » do sep 08, 2011 2:56 am

Op internet, als je op google zoekt vind je het wel =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » do sep 08, 2011 3:05 am

Vinz schreef:Op internet, als je op google zoekt vind je het wel =]


Ja sorry, beetje lui aangelegd op dit moment :P

Ik zal eerst even morgen PH strips regelen als de winkels open zijn :)

Moet zeggen, vanavond al even aan de G gezeten! Ik vond de smaak redelijk zoutig, en het smaakte verder niet naar GBL! Het had wel de vervelende nasmaak van GBL, vriend van me vond de nasmaak niet vervelend.. Maar het is bij mij keer bijna misgegaan met GBL ( :puke: ) , dan blijft die smaak je altijd bij!

Zijn begonnen met 2 ml, gewoon rustig! Was zijn 1e keer ook.. Na half uur besloten om 1 ml bij te pakken, het ging lekker ;) Later heb ik nog een keer 2 ml bijgepakt en hij 1, toen raakten we allebei wel wat meer de weg kwijt :roll:

Al met al funny avond geweest :grin:
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Ranko » do sep 08, 2011 5:11 am

Nou, dan zal ik binnenkort maar eens even mijn deskundige mening erover geven :lol:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » do sep 08, 2011 7:47 pm

Elfquest schreef:
Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?


Ja.
Ik zou de ph-waarde even checken als ik jou was.


Zo gezegd zo gedaan, ben even langs de testservice geweest!

ph waarde was gewoon 7, die was in orde volgens hun! Heb ze maar gewoon een sample gegeven die ze op gaan sturen zodat ik volgende week uitslag weet van het lab ;) We shall see
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Coldstream » vr sep 09, 2011 12:59 am

Volgens mij kan je het toch voor de zekerheid nog ff uit laten reageren? Als er resten van GBL in zit?
Coldstream
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 94
Geregistreerd: di aug 16, 2011 4:15 pm
Woonplaats: Op de hoek..

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Sublimo » vr sep 09, 2011 7:28 pm

Squirrie schreef:Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?


Ja, dat kan voorkomen, maar dat zie je normaal gezien wel in je flesje. Je ziet dan een tweede laagje aan de bovenkant.

De pH van GBL is ongeveer 3-4, die van GHB zou ongeveer 7 moeten zijn. Met een pH strookje kun je dus nog eens dubbel-checken.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor MDMC » vr sep 09, 2011 8:14 pm

Squirrie schreef:Hmm.. Naar mijn idee hebben ze dan iets teveel GBL gebruikt!

Hij brand namelijk wel op de tong iets, en de geur is sterk.. Zou je dit eruit kunnen halen? Of is er niets meer aan te veranderen en gewoon gebruiken totdat je er bij neervalt :lol:

Ik ga denk ik gewoon voor de zekerheid uit van minder aantal ml vanwege het sterkere GBL, en denk dat ik het even laat testen!

Dit kan duiden op ongereageerd of te veel naoh (ph basis), of de vloeistof is te zuur.

Maar aangezien je aangeeft dat het de ph 7 is gaat dit niet op.

Normaal zou de GBL geur/smaak verdwenen moeten zijn, of er moet sprake zijn van ongereageerde lactonen. Misschien toch maar handig om een buisje af tegeven bij het testcentra!
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » do sep 15, 2011 7:13 pm

Jaa heb ook even naar testservice gebracht.. Maar die klungels zijn de GHB kwijt geraakt?! :conf:

Rep en roer daar, ze zijn nu collega's naar bellen waar nu het buisje kan zijn gebleven.. Mja, hopelijk vinden ze hem terug! Anders moet ik er weer naartoe en verspil ik weer kostbare ml's :roll2:
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor MDMC » do sep 15, 2011 7:29 pm

Squirrie schreef:Jaa heb ook even naar testservice gebracht.. Maar die klungels zijn de GHB kwijt geraakt?! :conf:

Rep en roer daar, ze zijn nu collega's naar bellen waar nu het buisje kan zijn gebleven.. Mja, hopelijk vinden ze hem terug! Anders moet ik er weer naartoe en verspil ik weer kostbare ml's :roll2:

Zo kostbaar zijn ml's niet hoor :grin: :roll2: !
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » do sep 15, 2011 7:31 pm

MDMC schreef:
Squirrie schreef:Jaa heb ook even naar testservice gebracht.. Maar die klungels zijn de GHB kwijt geraakt?! :conf:

Rep en roer daar, ze zijn nu collega's naar bellen waar nu het buisje kan zijn gebleven.. Mja, hopelijk vinden ze hem terug! Anders moet ik er weer naartoe en verspil ik weer kostbare ml's :roll2:

Zo kostbaar zijn ml's niet hoor :grin: :roll2: !


Ik bedoelde het niet in euro's, maar in het kostbare gevoel wat je moet missen! Een buisje vol kan al een hoop geluk brengen :lol:
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor snuifduif » do sep 15, 2011 10:52 pm

Gewoon zelf brouwen, dan heb je voor ongeveer 50 euro een 1.5 liter fles vol
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor MDMC » vr sep 16, 2011 12:43 am

snuifduif schreef:Gewoon zelf brouwen, dan heb je voor ongeveer 50 euro een 1.5 liter fles vol

Dat is wel iets te gunstig, of je koopt je gbl per 1/2/5 liter in.

500ml gbl levert om en nabij 1000ml op! Gemiddelde prijs voor 500ml is 40 euro, en fles naoh van 500 grm zit rond de 2 a 3 euro, demi water per liter op 2 eu. Lakmoes papier is niet bepaald goedkoop dus dit zou je wel moeten bezitten!
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Sublimo » vr sep 16, 2011 1:15 am

MDMC schreef:Lakmoes papier is niet bepaald goedkoop dus dit zou je wel moeten bezitten!


Dat valt nu ook wel weer mee hoor...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor MDMC » vr sep 16, 2011 1:26 am

Goedkoop is anders.. Khaal persoonlijk een rol bij de apotheek a 16 euro.. Je zal ongetwijfeld via het internet goedkoper kunnen krijgen! De phstrips om bijv. zwembad water mee te meten zijn niet nauwkeurig genoeg! En voor 10 strips zit je bij de praxis ook gauw op 7 euro. Maar nogmaals ieder zijn bron :)
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Squirrie » ma sep 19, 2011 4:19 pm

Heb trouwens m'n resultaat binnen van de service! ;)

Lang verhaal, maar geen sporen GBL en PH-waarde was prima! Tja, het zal wel aan mij liggen dan dat ik zulke nare herinneringen heb aan GBL dat ik het er zo sterk uithaal qua geur, het is en blijft een grondstof dus opzich vrij logisch dat de geur er iets in zit..

Maar de uitslag is positief, volgens het lab kon er geen exacte concentratie bepaald worden, ik moest rekening houden met 500-600 mg/ml, dit terwijl 540 mg/ml maximale oplosbaarheid is..

Toen dacht ik van tja, maar ik heb er ook nog kristalletjes in rondzweven! Dus wanneer men die kristallen mee zal rekenen kan het best zijn dat je boven de 540 mg/ml uitkomt! Correct me if i'm wrong ;)

Verder geen rare substanties erin, dus een lekker goed stroperig ghb'tje :D Daar gaan we uiteraard van genieten :D
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Hashja » di sep 20, 2011 12:20 am

Squirrie schreef:Heb trouwens m'n resultaat binnen van de service! ;)

Lang verhaal, maar geen sporen GBL en PH-waarde was prima! Tja, het zal wel aan mij liggen dan dat ik zulke nare herinneringen heb aan GBL dat ik het er zo sterk uithaal qua geur, het is en blijft een grondstof dus opzich vrij logisch dat de geur er iets in zit..


Nee hoor, niet logisch. :P Puur toeval waarschijnlijk.

Squirrie schreef:Maar de uitslag is positief, volgens het lab kon er geen exacte concentratie bepaald worden, ik moest rekening houden met 500-600 mg/ml, dit terwijl 540 mg/ml maximale oplosbaarheid is..

Toen dacht ik van tja, maar ik heb er ook nog kristalletjes in rondzweven! Dus wanneer men die kristallen mee zal rekenen kan het best zijn dat je boven de 540 mg/ml uitkomt! Correct me if i'm wrong ;)

Klopt, deze oplossing goed schudden voor gebruik, zo verdeel je de GHB weer in plaats van dat het naar de bodem zakt en overal een andere concentratie heeft. :)

Squirrie schreef:Verder geen rare substanties erin, dus een lekker goed stroperig ghb'tje :D Daar gaan we uiteraard van genieten :D


Enjoy! :grin:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Einstein » di sep 20, 2011 12:24 am

Hashja schreef:Klopt, deze oplossing goed schudden voor gebruik, zo verdeel je de GHB weer in plaats van dat het naar de bodem zakt en overal een andere concentratie heeft. :)

Kan je het dan niet beter een beetje verdunnen, of zeg ik nu iets geks :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Hashja » di sep 20, 2011 6:31 pm

Einstein schreef:
Hashja schreef:Klopt, deze oplossing goed schudden voor gebruik, zo verdeel je de GHB weer in plaats van dat het naar de bodem zakt en overal een andere concentratie heeft. :)

Kan je het dan niet beter een beetje verdunnen, of zeg ik nu iets geks :#:

Dat is inderdaad nog beter! Doe ik zelf ook altijd, dan gebeuren er tenminste geen ongelukken als je vergeet te schudden en 3ml van onderuit haalt. :P
Maar dan kun je niet opscheppen over je monster kwaliteit! :kleuter: :P
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor snuifduif » di sep 20, 2011 7:16 pm

Kwaliteit is nog steeds hetzelfde, alleen de concentratie is wat lager.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Hashja » di sep 20, 2011 7:53 pm

Staat dat niet gelijk aan kwaliteit bij GHB? Of vind je GHB van 50mg/mL ook goede kwaliteit?
Volgens mij heet dat in de volksmond 'kanker zooi'. :P
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor snuifduif » di sep 20, 2011 9:09 pm

Ik noem ghb met nog veel gbl en een veels te hoge/lage ph kankerzooi.
Als je puur ghb + water hebt dan is het toch prima? Kan je altijd meer verdunnen of weer indampen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Hashja » do sep 22, 2011 12:17 pm

Naja, dat noem ik ook kanker zooi. :P
Maar ik kan je gedachten gang wel volgen. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor Maddog » do sep 22, 2011 9:46 pm

zal wel bijna gemessed zijn geweest. en tijdens de reactie snel extra GBL toevoegen, voordat de hele teringzooi een harde klont word omdat er teveel gootsteenontstopper in zit. en als er dan teveel bij komt, krijg je dat nooit weer weg.

normaal zou je dat beter weggooien en opnieuw beginnen.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: GHB ruikt naar GBL

Berichtdoor MDMC » do sep 22, 2011 9:52 pm

Als de boel gaat stollen kun je het prima weer opwarmen! Het is niet zo dat het direct de prullenbak in kan hoor :)
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron