Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?
Vinz schreef:Op internet, als je op google zoekt vind je het wel =]
Elfquest schreef:Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?
Ja.
Ik zou de ph-waarde even checken als ik jou was.
Squirrie schreef:Kan het voorkomen dat er in het productieproces GBL is blijven hangen? En dan ook in zodanige hoeveelheid dat het overheerst terwijl het wel stroperig is?
Squirrie schreef:Hmm.. Naar mijn idee hebben ze dan iets teveel GBL gebruikt!
Hij brand namelijk wel op de tong iets, en de geur is sterk.. Zou je dit eruit kunnen halen? Of is er niets meer aan te veranderen en gewoon gebruiken totdat je er bij neervalt
Ik ga denk ik gewoon voor de zekerheid uit van minder aantal ml vanwege het sterkere GBL, en denk dat ik het even laat testen!
Squirrie schreef:Jaa heb ook even naar testservice gebracht.. Maar die klungels zijn de GHB kwijt geraakt?!
Rep en roer daar, ze zijn nu collega's naar bellen waar nu het buisje kan zijn gebleven.. Mja, hopelijk vinden ze hem terug! Anders moet ik er weer naartoe en verspil ik weer kostbare ml's
MDMC schreef:Squirrie schreef:Jaa heb ook even naar testservice gebracht.. Maar die klungels zijn de GHB kwijt geraakt?!
Rep en roer daar, ze zijn nu collega's naar bellen waar nu het buisje kan zijn gebleven.. Mja, hopelijk vinden ze hem terug! Anders moet ik er weer naartoe en verspil ik weer kostbare ml's
Zo kostbaar zijn ml's niet hoor !
snuifduif schreef:Gewoon zelf brouwen, dan heb je voor ongeveer 50 euro een 1.5 liter fles vol
MDMC schreef:Lakmoes papier is niet bepaald goedkoop dus dit zou je wel moeten bezitten!
Squirrie schreef:Heb trouwens m'n resultaat binnen van de service!
Lang verhaal, maar geen sporen GBL en PH-waarde was prima! Tja, het zal wel aan mij liggen dan dat ik zulke nare herinneringen heb aan GBL dat ik het er zo sterk uithaal qua geur, het is en blijft een grondstof dus opzich vrij logisch dat de geur er iets in zit..
Squirrie schreef:Maar de uitslag is positief, volgens het lab kon er geen exacte concentratie bepaald worden, ik moest rekening houden met 500-600 mg/ml, dit terwijl 540 mg/ml maximale oplosbaarheid is..
Toen dacht ik van tja, maar ik heb er ook nog kristalletjes in rondzweven! Dus wanneer men die kristallen mee zal rekenen kan het best zijn dat je boven de 540 mg/ml uitkomt! Correct me if i'm wrong
Squirrie schreef:Verder geen rare substanties erin, dus een lekker goed stroperig ghb'tje Daar gaan we uiteraard van genieten
Hashja schreef:Klopt, deze oplossing goed schudden voor gebruik, zo verdeel je de GHB weer in plaats van dat het naar de bodem zakt en overal een andere concentratie heeft.
Einstein schreef:Hashja schreef:Klopt, deze oplossing goed schudden voor gebruik, zo verdeel je de GHB weer in plaats van dat het naar de bodem zakt en overal een andere concentratie heeft.
Kan je het dan niet beter een beetje verdunnen, of zeg ik nu iets geks
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten