Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Heftig verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat zoiets heel beangstigend is. Zeker met een onbekend persoon in de auto in een stad die je niet kent.
JongGeleerd schreef:Haha "Sorry dat je een kut ervaring hebt gekregen omdat mijn vriendin niet goed ging op drugs. Hier heb je drugs."
Druks schreef:Wat een kut ervaring zeg! Wel meteen een mooie kans om te zien hoe een GHB junkie eruit ziet...
Fijn dat het allemaal goed is afgelopen..
Kockar schreef:+1 omdat je geen misbruik wou maken van de situatie
+1
JongGeleerd schreef:Ze was machteloos, je had je piemel erin kunnen steken.
JongGeleerd schreef:Snap ik, ik had er ook niet zo direct aan gedacht, kwam door Kockar z'n post.
Blijkbaar doelde hij daar absoluut niet op, maar doelde hij op 't stelen van haar nieren.
Wist nog niet dat je homo was trouwensSpoiler! :
Kockar schreef:nasty brain jg
HieronymusIV schreef:Nou is dit een mooi voorbeeld van iemand die er niet mee om kan gaan dat snap ik. Maar GHB ga ik voorlopig echt niet gebruiken. Ze was helemaal van het padje af! extreem! heel heftig.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
hehesnuifduif schreef:HieronymusIV schreef:Nou is dit een mooi voorbeeld van iemand die er niet mee om kan gaan dat snap ik. Maar GHB ga ik voorlopig echt niet gebruiken. Ze was helemaal van het padje af! extreem! heel heftig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten