Hallo,
Ik ben een week geleden weer begonnen met GHB, heb continu 24/7 gebruikt na een paar dagen werd het al 4/5ml om de 1 a 2 uur, s' nachts werd ik om de 3 uur helemaal bezweet wakker en na de 2x re-doseren al om de 2 uur daarna kon ik meestal ook niet meer slapen. Ik wou gisteren stoppen en had vanaf kwart voor 5 s' morgens niks meer gebruikt(voelde me duf en had voor me gevoel hoge bloeddruk (hoorde me hart in me oren) en me hart klopte redelijk snel) om kwart voor 2 had ik 4ml gepakt en daarna in een paar uur tijd weer een paar buisjes rond 17u ben ik weer gestopt na een paar uur voelde ik me weer duf en kreeg weer last van me hart en hoge bloeddruk dus dacht ik neem wel ff een biertje aangezien dat ook op de gaba receptoren werkt en ik zo me lichaam wat meer tijd geef om ghb aan te gaan maken ik ben om 23u in me bed gaan liggen maar kon niet slapen rond 1 uur s' nachts kreeg ik weer last van me hart en raakte helemaal angstig en had last van hallucinaties in de vorm van geluiden dus toen heb ik 5ml genomen om 1.30u toen heb ik 3 uur geslapen en weer helemaal bezweet wakker daarna heb ik weer 5ml gepakt toen werd 6.30(7.30 nieuwe tijd) weer doorweekt wakker. Ik probeer nu af te bouwen maar weet niet of dat lukt en of ik het goed doe: Ik heb om 7.30 4ml gepakt en om 11.30(nieuwe tijd ook dus 4 uur later) weer en probeer zo elke keer wat tijd er boven op te doen voordat ik weer g pak en dat ik ook telkens wat minder ghb pak (krijg nog wel een klein beetje last van me hart maar niet zo erg als vannacht).
Ik heb in deze week zo'n 200ml ghb gebruikt.
Dankje