-Drink nooit geen Alcohol erbij.
-ArKady. schreef:-Drink nooit geen Alcohol erbij.
neem aan dat je bedoelt drink er nooit alcohol bij?
supermario schreef:Bedoeling is om één dosis van 2.5/3 ml te gebruiken. We gaan ook niet bijvullen na twee uur of zo. Gewoon om eens geprobeerd te hebben.
supermario schreef:Ik kan van iemand 500ml ghb kopen.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
-ArKady. schreef:-Drink nooit geen Alcohol erbij.
Tripper schreef:-ArKady. schreef:-Drink nooit geen Alcohol erbij.
Nee, ik bedoel, ik buitenlander zijn. Ik maakke jou gezicht met 1 klap kaput, klootzak!
supermario schreef:Ik kan van iemand 500ml ghb kopen. Mss een goed idee om dat nu al te kopen, een staaltje laten testen zodat we over vier weken perfect weten hoe we moeten doseren?
Heb gelezen dat ghb niet vervalt (toch niet na 2/3 jaar).
snuifduif schreef:supermario schreef:Ik kan van iemand 500ml ghb kopen. Mss een goed idee om dat nu al te kopen, een staaltje laten testen zodat we over vier weken perfect weten hoe we moeten doseren?
Heb gelezen dat ghb niet vervalt (toch niet na 2/3 jaar).
Bedenk wel dat als je verslavingsgevoelig bent je behoorlijk sterk in je schoenen moet staat als je een halve liter in de kast hebt staan.
Verleiding is dan redelijk groot om af en toe even van de fles te snoepen
-ArKady. schreef:Tripper schreef:-ArKady. schreef:
Nee, ik bedoel, ik buitenlander zijn. Ik maakke jou gezicht met 1 klap kaput, klootzak!
haha, normaal verbeter ik nooit mensen hoor. Ben zelf zeker geen held in spelling.
maar aangezien het hier om een advies gaat dacht ik dat het misschien wel goed was om het te verduidelijken
supermario schreef:Wij kennen jullie thuis situatie niet, maar we zijn beide bijna 40 jaar oud. We hebben kinderen, een prachtig huis en een goede job. We hebben dus als normaal gezin ook onze verantwoordelijkheden. Het is niet dat ik nog thuis woon en nog student ben en elk weekend erop los feest. We hebben nu thuis ook een kleine voorraad snoepjes liggen, veilig verborgen voor de buiten wereld.Zowel ik als mijn vrouw houden elkaar nauwlettend in het oog moest de ander toch stiekem iets nemen.
Maar niettegenstaande hebben we beide wel enorm veel schrik om verslaafd te geraken. Er staat teveel op het spel. Maar langst de andere kant spreekt het ons wel aan om het eens te gebruiken op ons volgend wap feestje.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tripper schreef:Gewoon niet vaker doen dan 1 x p/maand of het beste is "never use any drugs".
Je kan op zich wel vaker GHB op 1 avond nemen, maar goed uitkijken is hier wel bij gebaat.
-Berg de GHB op in de kast! Dan kun je het nooit voor drinken aan zien als het op de tafel staat.
-Houd bij welk tijdstip en hoeveel GHb je hebt genomen door dit op een briefje te schrijven wat naast de GHB staat. Zodat je nooit voor je gevoel sneller neemt dan je hebt gedaan.
-Drink nooit Alcohol erbij.
Als je het vaker hebt gedaan/doet, ga je hiermee vanzelf in de fout.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten