Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Ik geloof dat de meesten hier doseren met een spuitje, zo weet je precies hoe veel ml je gebruikt.
Ik heb er verder niet zo veel verstand van maar 'per dopje' doseren lijkt me geen strak plan.
Klimtox schreef:Leuk report, maar beter doe je GHB doseringen niet per "dopjes" en "ongeveer driekwart gevuld"
HieronymusIV schreef:Bovendien weet je toch niet hoe puur de GHB is dus dan heeft zo'n spuitje toch alsnog geen zin.
HieronymusIV schreef:Ik snap deze post niet helemaal. Wat bedoel je met ''dopjes'' en ''ongeveer driekwart gevuld''?
HieronymusIV schreef:ongeveer driekwart gevuld met GHB (15ml zal het zijn).
HieronymusIV schreef:het eerste ' dopje ' gemixt met frisdrank en opgedronken
HieronymusIV schreef:de tweede dosis genomen, ook een dopje
prototype schreef:Ja dat zeg je nu.
Als je op intents out gaat van de G en lemonhaze en ik je naar de EHBO moeten slepen dan piep je wel anders
prototype schreef:Als je op intents out gaat van de G en lemonhaze en ik je naar de EHBO moeten slepen dan piep je wel anders
JongGeleerd schreef:Ik laat 't voor me meten
Bovendien gebruik ik nooit GHB op feesten en kan ik poeders rond de 10mg nog nauwkeurig genoeg afmeten op 't oog (zie 2C-E)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
prototype schreef:Ja dat zeg je nu.
Als je op intents out gaat van de G en lemonhaze en ik je naar de EHBO moeten slepen dan piep je wel anders
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Smeer ik heel z'n bakkus wel vol met pep.
omerobert schreef:JongGeleerd schreef:Ik laat 't voor me meten
Bovendien gebruik ik nooit GHB op feesten en kan ik poeders rond de 10mg nog nauwkeurig genoeg afmeten op 't oog (zie 2C-E)
Immers; alle 'poeders' hebben dezelfde structuur, dichtheid, plakkerigheid, etc.
HieronymusIV schreef:vandaag is de dag dat ik een van de weinige drugs ga uitproberen namelijk GHB.
JongGeleerd schreef:omerobert schreef:JongGeleerd schreef:Ik laat 't voor me meten
Immers; alle 'poeders' hebben dezelfde structuur, dichtheid, plakkerigheid, etc.
Nee, natuurlijk niet, maar daar houdt ik rekening mee met de berekening in mn hoofd
Ik heb n super goed geheugen en vooral met beelden.
Heb ooit 30mg 4-AcO-DMT gehad en dit toen gedeeld.
Deze 15mg is mijn ijkpunt voor kleine hoeveelheden.
Druks schreef:
Je overschat je kunnen.
JongGeleerd schreef:YOLO, right?
cojiro schreef:HieronymusIV schreef:vandaag is de dag dat ik een van de weinige drugs ga uitproberen namelijk GHB.
wtf
cojiro schreef:kan iemand me vertellen waarom je om 10 uur 's ochtends aan de GHB zou gaan
Poseidon schreef:cojiro schreef:kan iemand me vertellen waarom je om 10 uur 's ochtends aan de GHB zou gaan
Als het ff niet lukt om aan de ondraaglijke lichtheid vh bestaan te ontsnappen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten