Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ghb is te gek, 1x gedaan thuis. Lijkt me goed op een feest. Maar ik party ook heel hard op alcohol... Van pillen en psychedelica enzo wil ik het liefst zitten, terwijl anderen daarvan in feeststemming komen.
psychotrance schreef:Twijfel nog tussen GHB en ket.
tonic1 schreef:Je ruikt zelfs meer je moet het zien als dat het je normale ik verbeterd , je verbeterde ik.
kaasje schreef:Die uitleg doet me ook wat aan het gevoel van coke denken, "je normale ik verbeterd", "Alles gaat wat soepeler".
kaasje schreef:Ik zal het toch gewoon eens moeten testen!
Abysmal schreef:kaasje schreef:Ik zal het toch gewoon eens moeten testen!
Ga je een reportje maken van de eerste keer?
psychotrance schreef:als ik het vanavond kan halen doe ik het morgen. de free gaat niet door wegens lizard king kan plots niet. dus wss thuisomgeving, mss maar beter ook voor de eerste keer. ik schrijf eventueel wel een reportje.
Dreuge schreef:d00r j0u heb ik zin 0m 0q de v0lgende meet van iemand een halve liter G te k0qen
tonic1 schreef:Het effect van ghb , nou daar gaat ie , ten eerste word je er veel socialer van je kunt beter luisteren kunt uren met iemand praten
Klimtox schreef:Opzich schrikt wat ik zei me niet af hoor, maar gewoon de KANS dat er nog zaad uit je anus loopt als je wakker wordt. Nee, GHB is te extreem voor mij.
FrozenToast schreef:GHB is alsof je denkbeeldige tieten krijgt die je onbeperkt kan aanraken met je hersens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten