Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kun je gbl gebruik ruiken?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Kun je gbl gebruik ruiken?

Berichtdoor bigbudje » ma dec 24, 2012 2:11 pm

Hallo!

Ik heb onlangs een aantal keren gbl gebruikt en het viel me op dat ik lange tijd daarna constant de smaak nog in m'n mond had. Alles proefde en rook naar gbl. Nu vroeg ik me af of je net als met alcohol
gbl kunt ruiken aan de adem of zweet. En dan bedoel ik niet kort na inname maar ook als het al uitgewerkt is. Bedankt voor het antwoord!
bigbudje
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma dec 24, 2012 2:03 pm

Re: Kun je gbl gebruik ruiken?

Berichtdoor Gonzo » ma dec 24, 2012 2:46 pm

Als het goed is ruik je er niets van, als je het maar genoeg verdund tenminste.
.....En mensen moeten de typische geur van gbl wel kennen willen ze het überhaupt herkennen.
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Kun je gbl gebruik ruiken?

Berichtdoor Einstein » ma dec 24, 2012 4:10 pm

Inderdaad. Als je beweert dat een kennis aan het verhuizen is die je hebt meegeholpen met het schilderen van zijn kamer zal het wel oké zijn, tenzij je toevallig tussen de GBL-gebruikers bent beland :s Heb geen ervaring met GBL, maar denk niet dat het te ruiken zal zijn, heb daar nooit wat over gehoord in ieder geval.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner