Einstein schreef:Die groene kleurstof is wel een goeie Ik gebruik G meestal thuis en sleep het dus niet overal heen. Gebruik meestal shady flugelflesjes als ik dat wel doe
megatrippie schreef:gele kleurstof en een etiket waar ochtendurine op staat.
HTID schreef:Bij mij zit het in een flesje lenzenvloeistof als ik het in huis heb. Niemand in his right mind gaat daaruit drinken en het schenkt ook nog eens makkelijk
HTID schreef:Bij mij zit het in een flesje lenzenvloeistof als ik het in huis heb. Niemand in his right mind gaat daaruit drinken en het schenkt ook nog eens makkelijk
FrozenToast schreef:HTID schreef:Bij mij zit het in een flesje lenzenvloeistof als ik het in huis heb. Niemand in his right mind gaat daaruit drinken en het schenkt ook nog eens makkelijk
straks heeft iemand droge ogen en eyeballt hij wat g
Daveydave schreef:FrozenToast schreef:HTID schreef:Bij mij zit het in een flesje lenzenvloeistof als ik het in huis heb. Niemand in his right mind gaat daaruit drinken en het schenkt ook nog eens makkelijk
straks heeft iemand droge ogen en eyeballt hij wat g
ik heb me laten vertellen dat als de g de juiste ph waarde heeft dit weinig kwaad kan
ik ken (spook) verhalen van mensen die g wouden mee smokkelen in lenzenvloeistof .en die door de beveiliging gevraagd zijn dit in hun oog te spuiten en dit hebben gedaan
GEEN ENKEL ID OF DIT WAAR IS OF WAAR KAN ZIJN , HET LIJKT MIJ VAN NIET
HTID schreef:Je gaat toch niet zomaar die shit in je ogen gieten, dat is helemaal niet de bedoeling van lenzenvloeistof. Je ogen drogen juist uit van lenzenvloeistof.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten