Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Menstruatie en ghb

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Menstruatie en ghb

Berichtdoor Roos23 » za mei 21, 2022 9:02 pm

Hallo,

Vraagje voor vrouwelijke ghb gebruikers.

2tal weken geleden heb ik ghb gebruikt... dit gedurende een paar dagen na elkaar.

Mijn menstruatiecyclus was steeds precies maar ondertussen ben ik al 5dagen overtijd.
2 zwangerschapstesten gedaan en beide negatief.

Kan dit door het ghb gebruik zijn dat ik nog steeds niet ongesteld ben?
Roos23
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za mei 21, 2022 8:56 pm

Re: Menstruatie en ghb

Berichtdoor Jmths » wo mei 25, 2022 5:08 pm

Ik zit nou al bijna 10 jaar opgescheept met zo'n 'vrouw'.

En ze werkt misschien voltijds enzo en doet niet zo vaak dramatisch maar soms mis ik die goeie oude tijd.

10 jaar geleden dacht de vorige vriendin Marthe nog altijd om de haverklap dat ze zwanger was omdat de condooms altijd scheurde. Je mot die dingen van de Etos of Durex hebben als zijn die was dikker van laag en ongevoeliger. Een keer kreeg ik 300 condooms van de condoomsfabriek in alle kleuren, vormen en maten omdat ik een negatieve review had geschreven dat die condooms van hun niet zo betrouwbaar waren. En ook daar had je niets aan, al waren die met de ribbels nog wel grappig.

Dat borderline hysterisch mens liep altijd te krijsen dat ze het kind zou houden zou ze zwanger zijn geworden van zo'n gescheurde condoom, gelukkig is dat er nooit van gekomen anders zat ik de rest van mn leven met die gek opgescheept.

Het nieuwe vrouwtje compleet tegenovergesteld, nooit gezeur meer gehad in 9 jaar en de laatste 3-4 jaar op de gok sinds spiraaltje er uit is en dat gaat goed en dat raad ik iedereen aan boven de 30-40 jaar die onderwijs gevolgd heeft.

Drugs ontregelt wel eens wat maar ik denk eerlijk gezegd dat het geen bal uitmaakt, tenzij jij je gezondheid al tot aan het trieste toe verwaarloost om je GHB gebruik in stand te kunnen houden. Mn ma grapte wel eens dat ze wel eens een borrel dronk terwijl ze zwanger van mij was, nou je raad het al. Ik ben zo gek als een deur voor de rest van de leven.

Maar zonder gekkigheid denk ik dat die GHB geen bal uit maakt m.b.t. je "menstruatiecyclus". :puke:

Maar drugsgebruik wordt afgeraden tijdens zwangerschap, wel gezond en lekker blijven eten (ook vette vis om postnatale depressie na zwangerschap te voorkomen. *wink* wink*

Hou het in de gaten maar hoogstwaarschijnlijk is er niet aan de hand als je goed voor jezelf blijft zorgen / gezond eten/ uitrusten en elke zondag naar de kerk gaat. Hopelijk heb je wat aan dit advies. Misschien dat ik iets gemist heb en dat één van mijn wijzere drugsforum vrienden nog aanvullende tips en informatie voor je heeft.

PS: misschien handig als je een condoom bij je draagt als je drugs en sex gaat combineren.
GHB (met mate) is waarschijnlijk (ietsje) minder ongezond voor het ongeboren kind dan alcohol al hou je al die rommel waarschijnlijk natuurlijk liever sowieso links als je zoiets al overweegt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Menstruatie en ghb

Berichtdoor Kip » do mei 26, 2022 12:12 am

Roos23 schreef:Hallo,

Vraagje voor vrouwelijke ghb gebruikers.

2tal weken geleden heb ik ghb gebruikt... dit gedurende een paar dagen na elkaar.

Mijn menstruatiecyclus was steeds precies maar ondertussen ben ik al 5dagen overtijd.
2 zwangerschapstesten gedaan en beide negatief.

Kan dit door het ghb gebruik zijn dat ik nog steeds niet ongesteld ben?

Ben geen expert maar zou zomaar kunnen. Drugs hebben altijd impact op je lichaam en helaas is er veel te weinig weinig onderzoek gedaan naar hoe drugs vrouwenlichamen beïnvloeden. Testje voor de zekerheid zou ik zeggen.
*edit: als in testje twee weken nadat je voor t laatst seks hebt gehad, want dan is het voor zover ik weet t meest betrouwbaar
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Menstruatie en ghb

Berichtdoor Kip » do mei 26, 2022 12:14 am

Jmths schreef:Ik zit nou al bijna 10 jaar opgescheept met zo'n 'vrouw'.

En ze werkt misschien voltijds enzo en doet niet zo vaak dramatisch maar soms mis ik die goeie oude tijd.

10 jaar geleden dacht de vorige vriendin Marthe nog altijd om de haverklap dat ze zwanger was omdat de condooms altijd scheurde. Je mot die dingen van de Etos of Durex hebben als zijn die was dikker van laag en ongevoeliger. Een keer kreeg ik 300 condooms van de condoomsfabriek in alle kleuren, vormen en maten omdat ik een negatieve review had geschreven dat die condooms van hun niet zo betrouwbaar waren. En ook daar had je niets aan, al waren die met de ribbels nog wel grappig.

Dat borderline hysterisch mens liep altijd te krijsen dat ze het kind zou houden zou ze zwanger zijn geworden van zo'n gescheurde condoom, gelukkig is dat er nooit van gekomen anders zat ik de rest van mn leven met die gek opgescheept.

Het nieuwe vrouwtje compleet tegenovergesteld, nooit gezeur meer gehad in 9 jaar en de laatste 3-4 jaar op de gok sinds spiraaltje er uit is en dat gaat goed en dat raad ik iedereen aan boven de 30-40 jaar die onderwijs gevolgd heeft.

Drugs ontregelt wel eens wat maar ik denk eerlijk gezegd dat het geen bal uitmaakt, tenzij jij je gezondheid al tot aan het trieste toe verwaarloost om je GHB gebruik in stand te kunnen houden. Mn ma grapte wel eens dat ze wel eens een borrel dronk terwijl ze zwanger van mij was, nou je raad het al. Ik ben zo gek als een deur voor de rest van de leven.

Maar zonder gekkigheid denk ik dat die GHB geen bal uit maakt m.b.t. je "menstruatiecyclus". :puke:

Maar drugsgebruik wordt afgeraden tijdens zwangerschap, wel gezond en lekker blijven eten (ook vette vis om postnatale depressie na zwangerschap te voorkomen. *wink* wink*

Hou het in de gaten maar hoogstwaarschijnlijk is er niet aan de hand als je goed voor jezelf blijft zorgen / gezond eten/ uitrusten en elke zondag naar de kerk gaat. Hopelijk heb je wat aan dit advies. Misschien dat ik iets gemist heb en dat één van mijn wijzere drugsforum vrienden nog aanvullende tips en informatie voor je heeft.

PS: misschien handig als je een condoom bij je draagt als je drugs en sex gaat combineren.
GHB (met mate) is waarschijnlijk (ietsje) minder ongezond voor het ongeboren kind dan alcohol al hou je al die rommel waarschijnlijk natuurlijk liever sowieso links als je zoiets al overweegt.

Vies van menstruatie jmths? Fijn dat jij denkt dat drugs wel eens iets kan ontregelen, maar alle studies die zijn gedaan zijn voornamelijk op witte mannen gedaan. Dus er is geen of amper info over wat t met vrouwen doet. Dus je kan niet met vol vertrouwen zeggen dat het geen bal uitmaakt :#:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Menstruatie en ghb

Berichtdoor Jmths » do mei 26, 2022 12:20 pm

Kip schreef:Vies van menstruatie jmths? Fijn dat jij denkt dat drugs wel eens iets kan ontregelen, maar alle studies die zijn gedaan zijn voornamelijk op witte mannen gedaan. Dus er is geen of amper info over wat t met vrouwen doet. Dus je kan niet met vol vertrouwen zeggen dat het geen bal uitmaakt :#:

Er is een tripreport op Erowid waarbij vrouwen verschillende soorten drugs in hun vagina steken om te kijken of dit ook een psychoactieve uitwerkingen heeft. GHB in je vagina spuiten doet vrijwel niets van wat ik begreep uit dat rapportje, eens even kijken of ik hem nog kan terug vinden.

https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=26033

Kip schreef:Vies van menstruatie jmths? Fijn dat jij denkt dat drugs wel eens iets kan ontregelen, maar alle studies die zijn gedaan zijn voornamelijk op witte mannen gedaan. Dus er is geen of amper info over wat t met vrouwen doet. Dus je kan niet met vol vertrouwen zeggen dat het geen bal uitmaakt :#:

Misschien kunnen we samen een onderzoeksteam beginnen om de mysteries van menstruatie m.b.t. drugs verder te onderzoeken? Je weet maar nooit wat je tegen komt. Je zei het zelf, het is een onderzoekveld waar nog vrijwel geen onderzoek naar gedaan is en ik durf samen met jou, Kip, de rode zeeën wel over te varen denk ik in een archeologische zoektocht naar meer wijsheid over drugsbruik in andere tijden.

Mocht je dit je interesse pieken wil ik je graag de positie van "First Mate" aanbieden, ik heb een jobomschrijving voor je toegevoegd in de spoiler.
Spoiler! :
"The first mate has the highest authority and takes command of the ship if the captain is incapacitated. Usually, the first mate is in charge of the cargo and/or passengers, the second mate is in charge of navigation, and the third mate is in charge of safety."

Panda zou wel een goede 3e mate zijn op ons piratenschip denk je ook niet?
Bron: https://www.raise.me/careers/transportation-and-material-moving/water-transportation-occupations/mates

“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron