Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nachtje raven op G

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Nachtje raven op G

Berichtdoor Triphondje » vr feb 17, 2017 2:55 am

Hoi hoi,

Tot nu toe heb ik mezelf zo'n 2 a 3x gewaagd aan ghb op chillings en ik vind dit erg leuk spul. Nu heb ik zaterdag een dubstep/drum n bass feest (Rampage) waar ik van 9 tot 6 zal zijn. Door misbruik van uppers in het verleden (zowel pep, sos als xtc) heb ik veel negatieve bijwerkingen (nerveusiteit en angstigheid) bij het gebruik van deze stoffen. Zowel tijdens als in de opvolgende dagen/weken.

Nu vond ik het empathische van G wel wat weghebben van dat xtc gevoel waar ik verliefd op ben. Ook ben ik sowieso een liefhebber van alcohol (vergelijkbaar met ghb dus, impliceer geen combinatiegebruik) maar dit vind ik rot op een feestje van 15000 mensen (1 room, het sportpaleis), dat wordt me teveel naar de wc/bar lopen.

Ik vroeg me af of GHB op zo'n feest aan te raden is en hoe het het beste naar binnen te smokkelen zal zijn en hoe te doseren. Ook dacht ik aan combinatie met sowieso concerta en eventueel zo'n 10mg 2cb voor dat oppeppende/euforische randje. Eventuele andere aan te raden combinaties?
Avatar gebruiker
Triphondje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: za jul 02, 2016 8:42 pm
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 17, 2017 3:19 am

Waarom concerta? Wil je dat recreatief gaan gebruiken?

GHB is wel leuk op een feestje, mits niet te hoog gedoseerd, vooral in combinatie met een upper. Nou zorgt GHB er voor dat die negatieve bijwerkingen van uppers een stuk minder worden, echter alleen niet de dagen er na.

Persoonlijk zou ik geen 2C-B nemen op een feest, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Triphondje » vr feb 17, 2017 3:32 am

Amvitamientje schreef:Waarom concerta? Wil je dat recreatief gaan gebruiken?

GHB is wel leuk op een feestje, mits niet te hoog gedoseerd, vooral in combinatie met een upper. Nou zorgt GHB er voor dat die negatieve bijwerkingen van uppers een stuk minder worden, echter alleen niet de dagen er na.

Persoonlijk zou ik geen 2C-B nemen op een feest, maar daar zijn de meningen over verdeeld.


Heb persoonlijk wel het idee dat een dosis concerta 36mg dat scherpe strakke randje toevoegt (misschien placebo) want ja uppers zijn toch wel echt lekker om op te raven.. Hmmmm tja, pep en ghb schijnt idd geweldig te zijn maar heb net 6 weken geen uppers gedaan waardoor ik me aanzienlijk beter voel (behalve 2 weken geleden een zakje pep waar ik achteraf last van had :oops: ) en wil niet weer in die after anxiety days belanden.

Nee ben het met je eens dat het vage en trippy van psychedelics niet chill is op een feest maar mijn ervaring met lage dosis 2cb (onder de 15mg) is dat het meer lijkt op xtc dan een psychedelic.

Heb je tips hoe te doseren / mee te nemen? ik heb een pipetje waar volgens de apotheek 2ml in kan.
Avatar gebruiker
Triphondje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: za jul 02, 2016 8:42 pm
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 17, 2017 3:40 am

GHB is wel wat lastiger om mee naar binnen te smokkelen. Ik doe het meestal in een ghb buisje en doe die in mijn schoen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Triphondje » vr feb 17, 2017 3:52 am

Amvitamientje schreef:GHB is wel wat lastiger om mee naar binnen te smokkelen. Ik doe het meestal in een ghb buisje en doe die in mijn schoen.

Is iets soortgelijks ergens te kopen in ordinaire winkels of moet dit perse van een online smartshop?
Avatar gebruiker
Triphondje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: za jul 02, 2016 8:42 pm
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 17, 2017 4:16 am

Bij een smartshop hebben ze die sowieso. Ik hoor ook wel eens dat mensen het in een ballon doen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Triphondje » vr feb 17, 2017 4:23 am

Amvitamientje schreef:Bij een smartshop hebben ze die sowieso. Ik hoor ook wel eens dat mensen het in een ballon doen.

Zit te denken aan een flugelflesje, of zal dat doseren rot maken? evt. flesje water daar halen en het doppies systeem gebruiken
Avatar gebruiker
Triphondje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: za jul 02, 2016 8:42 pm
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Perry » vr feb 17, 2017 7:03 am

Ik hoor ook wel van mensen dat ze 't in een ballonnetje doen. Ikzelf vermijd het meenemen van vloeistoffen naar 'n festival terrein, omdat ik geen onnodige risico's wil lopen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 17, 2017 8:43 am

JongGeleerd schreef:Ik hoor ook wel van mensen dat ze 't in een ballonnetje doen.


Amvitamientje schreef:Ik hoor ook wel eens dat mensen het in een ballon doen.

:mrgreen:

Beter doseer je gewoon met een spuitje, pipet, etc. Doseren met dopjes oid is nogal onnauwkeurig.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Partypipo » vr feb 17, 2017 9:29 am

Aangezien ik zelf altijd alleen nog maar kan zitten of liggen op xtc neem ik dat nooit meer op een feestje. Psychedelica wel. Gaat prima. 2cb is goed te doen, maar ook makkelijk met een bodyload (maar ik neem ook wel veel meer dan 15mg...). Euforische bodyhigh psychedelica is beter op een feestje, zoals LSD of AL-LAD.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor Perry » vr feb 17, 2017 9:29 am

Ik was nuchter :lol:
not :#:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor TESTOSTERONBOM » vr feb 17, 2017 2:37 pm

Ewa!

Veel plezier maar let wel op: als ik het goed begrijp heb je pas 2 a 3 keer g gebruikt. Dan ken je jezelf echt niet zo goed wat voor jou een goede dosis is (wat ook per keer verschilt), zeker als je er de hele fissa aan op wil zijn. Bij g zit een ongeluk in een klein hoekje dus wees voorzichtig met doseren.

Verder veel plezier dus!

Oja, weet niet hoeveel je mee neemt maar zeker als je een grotere ongelabelde hoeveelheid wil meenemen: laat het alsjeblieft niet slingeren!
Heb meerdere keren gezien dat half outgaande mensen hun g kwijt raakten en één of ander pillenhoofd het vond en dacht dat het water was, kan behoorlijk drama opleveren.
TESTOSTERONBOM
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 208
Geregistreerd: do okt 13, 2016 11:04 pm

Re: Nachtje raven op G

Berichtdoor DamnFine69 » zo feb 19, 2017 12:50 am

Amvitamientje schreef:
JongGeleerd schreef:Ik hoor ook wel van mensen dat ze 't in een ballonnetje doen.


Amvitamientje schreef:Ik hoor ook wel eens dat mensen het in een ballon doen.

:mrgreen:

Beter doseer je gewoon met een spuitje, pipet, etc. Doseren met dopjes oid is nogal onnauwkeurig.


Pro (junk) tip: Thuis met een spuitje dossisen in ballonetjes doen. Een klein beetje water er bij doen en de hoeveelheid op de ballon schrijven. Op het feest hoef je alleen maar het ballonetje open te maken en je kan er tegenaan!

Vergeet niet de tijd van inname en de hoeveelheid in je telefoon te zetten. Het zou vervelend zijn als je knock out afgevoerd wordt.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner