Hoi hoi,
Tot nu toe heb ik mezelf zo'n 2 a 3x gewaagd aan ghb op chillings en ik vind dit erg leuk spul. Nu heb ik zaterdag een dubstep/drum n bass feest (Rampage) waar ik van 9 tot 6 zal zijn. Door misbruik van uppers in het verleden (zowel pep, sos als xtc) heb ik veel negatieve bijwerkingen (nerveusiteit en angstigheid) bij het gebruik van deze stoffen. Zowel tijdens als in de opvolgende dagen/weken.
Nu vond ik het empathische van G wel wat weghebben van dat xtc gevoel waar ik verliefd op ben. Ook ben ik sowieso een liefhebber van alcohol (vergelijkbaar met ghb dus, impliceer geen combinatiegebruik) maar dit vind ik rot op een feestje van 15000 mensen (1 room, het sportpaleis), dat wordt me teveel naar de wc/bar lopen.
Ik vroeg me af of GHB op zo'n feest aan te raden is en hoe het het beste naar binnen te smokkelen zal zijn en hoe te doseren. Ook dacht ik aan combinatie met sowieso concerta en eventueel zo'n 10mg 2cb voor dat oppeppende/euforische randje. Eventuele andere aan te raden combinaties?