Ja dat stoppen het beste is had ik ook wel door, mhh, ik heb ook al 2 laxeerpillen op en het enigste wat ik daarvan doe ik meer scheten laten. Dan gaan we dat fruit maar eens proberen.Trippie schreef:Meer citrusvruchten, pruimen en activia voor je darmflora eten.
Als dat niet helpt kan je misschien best een laxeermiddel kopen in de apotheker of eens langs de dokter gaan en die om raad vragen.
Als je wilt kan ik je wel een kebabzaak aanwijzen die je gegarandeerd op de pot doet belanden, al zal de kutlucht van jouw scheetjes daarvan waarschijnlijk niet bepaald verbeteren.
...of je stopt gewoon met dagenlang te bingen op GHB en pep, dat is waarschijnlijk de beste optie.
Vode schreef:Ik heb dit altijd, om de 3-4 dagen. Overleef je wel
Poseidon schreef:Vode schreef:Ik heb dit altijd, om de 3-4 dagen. Overleef je wel
Is jouw obstipatie GHB~gerelateerd of lukt het je sowieso maar 1x per week?
Basshoven schreef:Vraag me af of de topicstarter al heeft gescheten...
Nope heb nog steeds niet gescheten.. Weeg ondertussen 20 kilo meerBasshoven schreef:Vraag me af of de topicstarter al heeft gescheten...
Vode schreef:
Prikkelbare darm ofzo
Poseidon schreef:Vode schreef:
Prikkelbare darm ofzo
Heb het op het forum tot nu toe geheim gehouden maar ik bezit magnetiseurende krachten. Heb Enya daarmee van chronische hoofdpijn afgeholpen en Ivo van een pijnlijk kniegewricht.
Wil best mijn paranormale hand op je blote buik leggen zodat je spijsvertering weer smooth verloopt.
Kosteloos natuurlijk
Gele Banaan schreef:Poseidon schreef:Vode schreef:
Prikkelbare darm ofzo
Heb het op het forum tot nu toe geheim gehouden maar ik bezit magnetiseurende krachten. Heb Enya daarmee van chronische hoofdpijn afgeholpen en Ivo van een pijnlijk kniegewricht.
Wil best mijn paranormale hand op je blote buik leggen zodat je spijsvertering weer smooth verloopt.
Kosteloos natuurlijk
Het lijkt er niet op of vode direct een voorkeur heeft voor frisse uitgescheten 40-plussers die het voor elkaar hebben amigo
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vode schreef:Sorry, ben afgeknapt op polen. Ben overgestapt op de mocros nu.
Groetjes,
Vode
Vode schreef:Sorry, ben afgeknapt op polen. Ben overgestapt op de mocros nu.
Groetjes,
Vode
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten