Ik vraag mij af.. En los staand van dat ik extreem goed oppas met de dosering en geen domme dingen ga doen, altijd minimaal een uur wacht met herdoseren, de herdoserings-doseringen de helft hou van de initial dose en niet combineer met alcohol. Er blijft toch altijd zo'n "angst" van wat nou als ik wel out ga, en alle problemen die daar bij zouden komen. Het zou mij persoonlijk niet snel gebeuren, is ook nog nooit gebeurd, maar het spul kan nogal onverwachts uitpakken heb ik gehoord qua hoe hard zoveel ml de ene keer inslaat ten op zichte van de andere keer. Nu is mijn vraag, stel ik ben op een feest en ik begin extreem dubbel te zien en begin de eerste signalen bij mezelf op te merken, het mag echt niet fout gaan in verband met sociale omgeving, stel ik zou een snuifie nemen op mn geest tijdelijk op te frissen, zodat ik weer in controle ben van de situatie, en eventueel indien nodig mezelf kan verplaatsen naar de auto of een rustige plek, zou dan pep of sos een tactischere oplossing zijn, geheel gezien qua functionaliteit, los staand van de extra gezondheidsrisico's waar ik me bewust van ben, ik heb t hier puur over nood om mezelf uit een vervelende situatie te redden.
Duss, het Noodpak; Pep of Sos?