Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
XimerNamahs schreef:Het zou mij persoonlijk niet snel gebeuren, is ook nog nooit gebeurd, maar het spul kan nogal onverwachts uitpakken heb ik gehoord qua hoe hard zoveel ml de ene keer inslaat ten op zichte van de andere keer.
djeemen schreef:Pak pep. Vuistregel is natuurlijk dat je nooit teveel g moet pakken. Maar in het domme geval dat het toch gebeurt zal pep of coke je allebei uit de brand helpen ook al wordt dat door de voorgaande posters niet echt bevestigd. Ik heb het (helaas) meermaals bij een vriend meegemaakt die zwalkend mn studentenkamer in strompelde en vroeg of ik wat pep had want hij ging bijna out. Pep erin en hij voelde zich weer prima. Tis een junkoplossing maar wel een effectieve. Coke zou ook prima werken maar coke werkt veel te kort. Zodra het uit werkt kun je alsnog in korte tijd out gaan als je niet op tijd blijft bijnemen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Druks schreef:Partypipo schreef: Outgaan op puur en alleen ghb
Laat staan dat het gecombineerd wordt met (b.v.) alcohol.
Prototype schreef:Nog steeds een groot verschil of je out gaat in bed of tussen een drukke menigte in elkaar zakt
Outgaan op wat voor drug dan ook is gevaarlijk.
Druks schreef:Fool schreef:Partypipo geeft aan het specifiek over enkel GHB te hebben en jij begint te praten over combinaties met (b.v.) alcohol.
En ik heb het over de gedachte dat als een doktor het doet, je zelf ook wel kan gaan aankloten.
Druks schreef:Fool schreef:Partypipo geeft aan het specifiek over enkel GHB te hebben en jij begint te praten over combinaties met (b.v.) alcohol.
En ik heb het over de gedachte dat als een doktor het doet, je zelf ook wel kan gaan aankloten.
Prototype schreef:Je kunt nog altijd je tong inslikken of verkeerd vallen.
Allebij geen gezonde situaties.
Partypipo schreef:Prototype schreef:Je kunt nog altijd je tong inslikken of verkeerd vallen.
Allebij geen gezonde situaties.
Klopt, en allebei die situaties moet je proberen te voorkomen. Ga eventueel op je buik liggen in het gras op een fissa als je voelt dat je out gaat en je haalt de EHBO post niet...
Nog steeds out gaan op ghb met pep of coke in je systeem is nog veel gevaarlijker.
Ik zeg niet dat ghb outgaan zonder gevaren is. Maar pep of sos maakt het gevaarlijker...
djeemen schreef:Als je slaapt maak je zelf ghb aan... Blaas iemand die slaapt pep in zn neus en hij wordt wel wakker hoor.
Italiano schreef:djeemen schreef:Als je slaapt maak je zelf ghb aan... Blaas iemand die slaapt pep in zn neus en hij wordt wel wakker hoor.
Dit soort "adviezen" ben ik liever kwijt dan rijk...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten