Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ph-waarde GHB

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » vr okt 28, 2016 6:54 pm

De ph-waarde van m'n nieuwe ghb (flesje net gekocht) is 7,2 Dat is wel oke toch?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Prototype » vr okt 28, 2016 6:56 pm

7 is PH neutraal, alles daarboven is basisch (7,2 is praktisch neutraal) en alles daar onder is zuur.
Net als jij, mensen hebben een PH van ongeveer 5. :D
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr okt 28, 2016 6:56 pm

Oei was dat het flesje waar je net een slok uit hebt genomen? Ik zou de dokter even bellen. 8-)

Geen zorgen, maag leegpompen is best een kleine ingreep als je er op tijd bij bent. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » vr okt 28, 2016 6:58 pm

Voldiez0r schreef:Oei was dat het flesje waar je net een slok uit hebt genomen? Ik zou de dokter even bellen. 8-)

Geen zorgen, maag leegpompen is best een kleine ingreep als je er op tijd bij bent. 8-)


Hahah ja ik heb eerst een dikke slok g genomen, en ben daarna eens op m'n dooie gemak de ph-waarde van de vloeistof gaan nameten

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » vr okt 28, 2016 9:32 pm

Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.

Dan zal het qua werking toch niet heel anders zijn?

21.36 Update: ik neem nu 3 ml dus over halfuur weten jullie het resultaat 8-)
21.53 Update: ik voel beetje effect
Laatst bijgewerkt door PiraatPanda op vr okt 28, 2016 9:53 pm, in totaal 3 keer bewerkt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Prototype » vr okt 28, 2016 9:36 pm

missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.

Dan zal het qua werking toch niet heel anders zijn?

Ik heb mijn GHB normaal van iemand die het eerst uitkookt en dan net genoeg water toevoegd tot het nét vloeibaar is.
Beste GHB ooit, ga van zo'n 2,5ml al helemaal skeef. :woeh:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Perry » vr okt 28, 2016 9:44 pm

Prototype schreef:
missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.

Dan zal het qua werking toch niet heel anders zijn?

Ik heb mijn GHB normaal van iemand die het eerst uitkookt en dan net genoeg water toevoegd tot het nét vloeibaar is.
Beste GHB ooit, ga van zo'n 2,5ml al helemaal skeef. :woeh:

Zonder GHB ben jij ook al scheef, toch?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Prototype » vr okt 28, 2016 10:59 pm

Jaa maar met GHB ben ik alleen nog wandelend testosteron :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor straatmadelief » vr okt 28, 2016 11:07 pm

Prototype schreef:
missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.

Dan zal het qua werking toch niet heel anders zijn?

Ik heb mijn GHB normaal van iemand die het eerst uitkookt en dan net genoeg water toevoegd tot het nét vloeibaar is.
Beste GHB ooit, ga van zo'n 2,5ml al helemaal skeef. :woeh:
maarja tis niet per se praktisch als de g ineens supersterk is.. geeft toch niks een groter dopje voor hetzelfde effect? er zit evenveel grondstof in. minder kans op ongelukjes.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Prototype » vr okt 28, 2016 11:13 pm

Ik gebruik zelf altijd een spuitje om precies het aantal gewensde aantal ml te krijgen, werkt prima ;)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 1:50 am

7,2 PH is perfect. Pas als het boven de 8 PH is dan zou ik het niet nemen. Onder de 7 komt niet zo veel voor.

En er zit minder water in je GHB, daardoor is het stroperiger.

Heeft het een sterke geur?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 5:32 am

Prototype schreef:Ik gebruik zelf altijd een spuitje om precies het aantal gewensde aantal ml te krijgen, werkt prima ;)

Een doseerspuitje is echt wel een must bij gebruiken van ghb. snap echt niet dat mensen met van die buisjes en dopjes gaan lopen klooien. (sommige buisjes of dopjes zijn toevallig net weer een ander formaat, niet erg veilig)

Wel grappig trouwens dat zodra ik zeg dat je een 'doseerspuitje' nodig hebt voor ghb, veel mensen echt enorm schrikken omdat ze dan gelijk denken aan injecteren :lol: Echt, je moet die gezichten eens zien als je het woord 'spuit' gebruikt :lol:

Amvitamientje schreef:7,2 PH is perfect. Pas als het boven de 8 PH is dan zou ik het niet nemen. Onder de 7 komt niet zo veel voor.

En er zit minder water in je GHB, daardoor is het stroperiger.

Heeft het een sterke geur?


Thanks voor de info :) Nee, niet echt sterke geur. Zit minder bijsmaak aan dan aan mijn vorige g, maar kan ook zijn dat ik t nu met wat meer ranja gemengd had om te drinken.

Maar ik heb t net dus al getest en werkt prima 8-)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 6:35 am

Oh en trouwens, als je een tijdje geen g meer hebt gebruikt, maar wel redelijk wat benzo's zoals diazepam en dormicum, kun je er dan vanuit gaan dat je nog steeds een tolerantie voor de ghb hebt, wanwege cross-tolerantie-dingen met gaba-a en b receptoren enzo?

In t begin was 2,7 namelijk m'n favorite dosis, na een tijdje 3,9. Maar na een tijdje niet gebruikt te hebben dacht ik dat 3ml wel weer redelijk wat zou doen, maar was niet heel erg wauws van ofzo. (na een uurtje later 2 ml erbij wel trouwens :para: ) Zou dat aan de sterkte van de ghb liggen of aan mijn eigen gaba-receptoren :s

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 7:33 am

Ik denk aan je kwaliteit van je GHB. Maar er is wel een kruistollerantie. Ik merk het zelf ook. Van 3,9 ml lig ik trouwens wel plat.

Je kan proberen om wat water eruit te dampen dmv warmte :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 8:06 am

Amvitamientje schreef:7,2 PH is perfect. Pas als het boven de 8 PH is dan zou ik het niet nemen.

Hoe kom je bij deze getallen?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 9:23 am

7,2 pH is zo goed als neutraal, maar dat snap jij ook wel.

En die max 8 pH vind ik persoonlijk, daarom schreef ik ook "ik"
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 9:55 am

Amvitamientje schreef:7,2 pH is zo goed als neutraal, maar dat snap jij ook wel.

En die max 8 pH vind ik persoonlijk, daarom schreef ik ook "ik"

Maar die 8 moet toch ergens vandaag komen, er is een reden waarom je daar een grens trekt.

Aangezien citroenzuur een pH van 2 heeft, en een teilje zeepsop een pH van 10, en je beide gewoon veilig kunt drinken vroeg ik me af hoe je bij 8 kwam. (100x minder basisch dan pH10)

Ik prefereer de ghb tussen pH 8 en pH 9, omdat ghb in een neutraal of zuur milieu de neiging heeft weer om te vormen naar gbl
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 10:08 am

snuifduif schreef:
Ik prefereer de ghb tussen pH 8 en pH 9, omdat ghb in een neutraal of zuur milieu de neiging heeft weer om te vormen naar gbl


Hoe kan ghb in een neutraal of zuur milieu nou terugvormen naar gbl? Bedoel je met t milieu trouwens de ghb zelf, of bv het flesje waarin je t bewaart of t drankje waarmee je t mengt om te drinken of in je maag zelf?

En als er een chemische reactie zou plaatsvinden waardoor de ghb plots weer in gbl zou veranderen, dan zou er dus ook opeens weer losse gootsteenontsstoppper in je flesje/maag zitten? Klinkt toch niet erg logisch :s

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 10:50 am

missPanda schreef:
snuifduif schreef:
Ik prefereer de ghb tussen pH 8 en pH 9, omdat ghb in een neutraal of zuur milieu de neiging heeft weer om te vormen naar gbl


Hoe kan ghb in een neutraal of zuur milieu nou terugvormen naar gbl? Bedoel je met t milieu trouwens de ghb zelf, of bv het flesje waarin je t bewaart of t drankje waarmee je t mengt om te drinken of in je maag zelf?

En als er een chemische reactie zou plaatsvinden waardoor de ghb plots weer in gbl zou veranderen, dan zou er dus ook opeens weer losse gootsteenontsstoppper in je flesje/maag zitten? Klinkt toch niet erg logisch :s



Veel dingen gebeuren nu eenmaal, los van of mensen ze logisch vinden klinken of niet.
Het milieu is het water waar de ghb in zit opgelost. Is dit zuur dan zullen de positieve ionen de OH- groep van het GHB molecuul afsnoepen en vormt het terug naar gbl.







Hier kun je er wat meer over lezen als je de details wilt weten
https://en.wikipedia.org/wiki/Reversible_reaction
https://en.wikipedia.org/wiki/Chemical_equilibrium
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 11:03 am

Water is dus niet zuur :#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 11:09 am

Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur :#:

Water + zoutzuur = zuur water :#: En dan is het nog steeds meer dan 99.9% water moleculen.
En de reactie zal niet zo rap verlopen en het equilibrium sterk naar 1 kant neigen maar zelfs in pH 7 zal dit enigszins gebeuren. Daarom heb ik liever ghb van pH 8 a 9. Zelfs ghb van pH 12 is nog te drinken. Bij 14 en hoger moet je oppassen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor FRESH » za okt 29, 2016 11:31 am

Prototype schreef:Ik gebruik zelf altijd een spuitje om precies het aantal gewensde aantal ml te krijgen, werkt prima ;)


Ik ben goed in afmeten 8-)
FRESH
Offline
 

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 11:51 am

snuifduif schreef:
Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur :#:

Water + zoutzuur = zuur water :#: En dan is het nog steeds meer dan 99.9% water moleculen.
En de reactie zal niet zo rap verlopen en het equilibrium sterk naar 1 kant neigen maar zelfs in pH 7 zal dit enigszins gebeuren. Daarom heb ik liever ghb van pH 8 a 9. Zelfs ghb van pH 12 is nog te drinken. Bij 14 en hoger moet je oppassen

En ik dacht dat jg eigenwijs was :#:

En het lijkt mij nou niet zo slim om hier te posten dat je pas bij 14 pH moet oppassen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 12:06 pm

@snuifduif Thanks voor de link :)
Wat voor percentage van de ghb zou er volgens jou dan omgezet worden naar gbl?
Een noemenswaardige hoeveelheid kan het iig niet zijn toch. Want dan zou t überhaupt nergens op slaan om ghb te maken, als het spontaan weer terugverandert naar gbl en naoh.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 12:14 pm

missPanda schreef:@snuifduif Thanks voor de link :)
Wat voor percentage van de ghb zou er volgens jou dan omgezet worden naar gbl?
Een noemenswaardige hoeveelheid kan het iig niet zijn toch. Want dan zou t überhaupt nergens op slaan om ghb te maken, als het spontaan weer terugverandert naar gbl en naoh.

Niet spontaan, dit neemt enkele dagen tot weken in beslag. En het percentage zal vrij laag liggen hoor, ghb van ph 7 is net zo goed als ghb van ph 6 of 8, echter vind ik zelf die smaak van gbl erg goor en die blijft een stuk langer hangen dan ghb en zelf een klein beetje is merkbaar. Daarom heb ik het zelf liever op pH 8~9 zodat die terug-reactie niet gebeurt. Zuivere ghb is een stuk minder vies dan eentje waar je nog die chemische gbl-geur in kunt ruiken. Als het goed is moet het gewoon naar een slokje zeewater proeven.


Amvitamientje schreef:
snuifduif schreef:En ik dacht dat jg eigenwijs was :#:

En het lijkt mij nou niet zo slim om hier te posten dat je pas bij 14 pH moet oppassen.


Wie is hier eigenwijs? Jij trekt een of andere arbitraire grens bij 8, en je wilt niet geloven dat je een vloeistof van pH 10 nog prima kan drinken. En ja, 11 of 12 is wel aan de hoge kant en kan een branderig gevoel opleveren maar of je spontaan brandwonden op zult lopen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vooral omdat ieder normaal persoon de ghb weg spoelt met iets drinken. Wanneer je iets van pH 14, 15 of 16 in je bakkes giet dan heb je wel direct een probleem.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 12:21 pm

@Snuifduif. Dat zou kunnen verklaren waardoor mijn verse ghb veel minder vies smaakt dan t spul dat de 30+ graden deze zomer overleefd heeft?

@Amvitamientje: Wat zijn de gevaren van een te hoge ph?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 12:23 pm

missPanda schreef:@Snuifduif. Dat zou kunnen verklaren waardoor mijn verse ghb veel minder vies smaakt dan t spul dat de 30+ graden deze zomer overleefd heeft?

Zou kunnen, al is elke lading ghb natuurlijk weer anders. Het kan ook een betere lading zijn geweest.

Ik merkte zelf wel dat ghb die compleet geurloos was met een lagere pH na een tijd toch weer naar gbl begon te ruiken, en die met een wat hogere pH dat niet deden. Dus het effect is zeker merkbaar.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor PiraatPanda » za okt 29, 2016 2:32 pm

@Snuifduif. Oke, ik hou wel van praktische simpele feitjes om interessant mee te doen. Kan ik de volgende conclusie trekken?

Als je GHB vaak snel opmaakt en het (rederijk) puur inneemt, kun je t beste voor neutrale ph gaan, dus iets boven de 7. En als je t langer wilt bewaren, en t bij inname toch vermengt met een sapje, dan kun je beter voor een iets hogere ph gaan, omdat je ghb anders na een tijdje gaat stinken naar gbl.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor snuifduif » za okt 29, 2016 5:24 pm

7 is neutraal (in de scheikundige zin, huidneutraal is meer richting 5.6 dacht ik) maar in feite kun je alles tussen 6 en 8 wel neutraal noemen. Het beste kan de ghb chef in mijn mening gewoon de goede handelingen doen en dan kom je automatisch ergens tussen de 8 en 9 die blijft ook het langst goed (eeuwig) en maakt voor je lichaam niks uit. Maar dit is gewoon perfectionistisch geneuzel van mijn kant uit. Voor het effect zal het niks uitmaken, alleen qua smaak een beetje.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: ph-waarde GHB

Berichtdoor Amvitamientje » za okt 29, 2016 9:11 pm

snuifduif schreef:Jij trekt een of andere arbitraire grens bij 8, en je wilt niet geloven dat je een vloeistof van pH 10 nog prima kan drinken. En ja, 11 of 12 is wel aan de hoge kant en kan een branderig gevoel opleveren maar of je spontaan brandwonden op zult lopen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vooral omdat ieder normaal persoon de ghb weg spoelt met iets drinken. Wanneer je iets van pH 14, 15 of 16 in je bakkes giet dan heb je wel direct een probleem.

Ja, ik zou geen GHB nemen bij een pH waarde van 8. Dit is persoonlijk.

En er zullen vast wel mensen meelezen op dit forum die vast geen drinken bij de hand hebben en het dus puur drinken, met alle gevolgen van dien.

Amvitamientje schreef:
snuifduif schreef:
Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur :#:

Water + zoutzuur = zuur water :#:

Meen je die nou?! Tuurlijk, maar water zonder zoutzuur is niet zuur. Ik snap niet dat mensen zoutzuur gebruiken om het pH neutraal te maken. Het kan opzich geen kwaad, maar een perfectionist zorgt dan ook voor een goede verhouding lijkt mij waardoor je geen andere stoffen nodig hebt.

En wat vind jij een lage zuurtegraad?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner