Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Voldiez0r schreef:Oei was dat het flesje waar je net een slok uit hebt genomen? Ik zou de dokter even bellen.
Geen zorgen, maag leegpompen is best een kleine ingreep als je er op tijd bij bent.
missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.
Dan zal het qua werking toch niet heel anders zijn?
Prototype schreef:missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.
Ik heb mijn GHB normaal van iemand die het eerst uitkookt en dan net genoeg water toevoegd tot het nét vloeibaar is.
Beste GHB ooit, ga van zo'n 2,5ml al helemaal skeef.
maarja tis niet per se praktisch als de g ineens supersterk is.. geeft toch niks een groter dopje voor hetzelfde effect? er zit evenveel grondstof in. minder kans op ongelukjes.Prototype schreef:missPanda schreef:Heb namelijk een nieuwe leverancier. Dit spul heeft zelfde ph, ruikt hetzelfde, zelfde kleur. (doorzichtig) als ik gewend ben. Heel klein beetje stroperiger dan andere.
Ik heb mijn GHB normaal van iemand die het eerst uitkookt en dan net genoeg water toevoegd tot het nét vloeibaar is.
Beste GHB ooit, ga van zo'n 2,5ml al helemaal skeef.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Prototype schreef:Ik gebruik zelf altijd een spuitje om precies het aantal gewensde aantal ml te krijgen, werkt prima
Amvitamientje schreef:7,2 PH is perfect. Pas als het boven de 8 PH is dan zou ik het niet nemen. Onder de 7 komt niet zo veel voor.
En er zit minder water in je GHB, daardoor is het stroperiger.
Heeft het een sterke geur?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:7,2 PH is perfect. Pas als het boven de 8 PH is dan zou ik het niet nemen.
Amvitamientje schreef:7,2 pH is zo goed als neutraal, maar dat snap jij ook wel.
En die max 8 pH vind ik persoonlijk, daarom schreef ik ook "ik"
snuifduif schreef:
Ik prefereer de ghb tussen pH 8 en pH 9, omdat ghb in een neutraal of zuur milieu de neiging heeft weer om te vormen naar gbl
missPanda schreef:snuifduif schreef:
Ik prefereer de ghb tussen pH 8 en pH 9, omdat ghb in een neutraal of zuur milieu de neiging heeft weer om te vormen naar gbl
Hoe kan ghb in een neutraal of zuur milieu nou terugvormen naar gbl? Bedoel je met t milieu trouwens de ghb zelf, of bv het flesje waarin je t bewaart of t drankje waarmee je t mengt om te drinken of in je maag zelf?
En als er een chemische reactie zou plaatsvinden waardoor de ghb plots weer in gbl zou veranderen, dan zou er dus ook opeens weer losse gootsteenontsstoppper in je flesje/maag zitten? Klinkt toch niet erg logisch
Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur
Prototype schreef:Ik gebruik zelf altijd een spuitje om precies het aantal gewensde aantal ml te krijgen, werkt prima
snuifduif schreef:Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur
Water + zoutzuur = zuur water En dan is het nog steeds meer dan 99.9% water moleculen.
En de reactie zal niet zo rap verlopen en het equilibrium sterk naar 1 kant neigen maar zelfs in pH 7 zal dit enigszins gebeuren. Daarom heb ik liever ghb van pH 8 a 9. Zelfs ghb van pH 12 is nog te drinken. Bij 14 en hoger moet je oppassen
missPanda schreef:@snuifduif Thanks voor de link
Wat voor percentage van de ghb zou er volgens jou dan omgezet worden naar gbl?
Een noemenswaardige hoeveelheid kan het iig niet zijn toch. Want dan zou t überhaupt nergens op slaan om ghb te maken, als het spontaan weer terugverandert naar gbl en naoh.
Amvitamientje schreef:snuifduif schreef:En ik dacht dat jg eigenwijs was
En het lijkt mij nou niet zo slim om hier te posten dat je pas bij 14 pH moet oppassen.
missPanda schreef:@Snuifduif. Dat zou kunnen verklaren waardoor mijn verse ghb veel minder vies smaakt dan t spul dat de 30+ graden deze zomer overleefd heeft?
snuifduif schreef:Jij trekt een of andere arbitraire grens bij 8, en je wilt niet geloven dat je een vloeistof van pH 10 nog prima kan drinken. En ja, 11 of 12 is wel aan de hoge kant en kan een branderig gevoel opleveren maar of je spontaan brandwonden op zult lopen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vooral omdat ieder normaal persoon de ghb weg spoelt met iets drinken. Wanneer je iets van pH 14, 15 of 16 in je bakkes giet dan heb je wel direct een probleem.
Amvitamientje schreef:snuifduif schreef:Amvitamientje schreef:Water is dus niet zuur
Water + zoutzuur = zuur water
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten