Drugs Infolijn schreef:Er zijn aanwijzingen dat langdurig GHB-gebruik tot hersenschade kan leiden. Dit zou verklaren waarom sommige gebruikers last hebben van geheugenproblemen, leerproblemen en concentratieproblemen. Daarnaast kan herhaaldelijk out gaan vermoedelijk ook leiden tot hersenschade, doordat er een tijdelijk zuurstoftekort in de hersenen ontstaat. Onderzoek hiernaar moet hier meer duidelijkheid over geven.
Einstein schreef: het is minder schadelijk dan een avond alcohol drinken.
Einstein schreef:Het is prima te doen als je voorzichtig bent met doseren en geen stomme dingen doet als erdoorheen zuipen en het is minder schadelijk dan een avond alcohol drinken.
Product Specifications
Appearance White small pearls
Assay Acidimetry >=99.0 %
Carbonate(CO3) =<0.4 %
Chloride(Cl) =<0.008 %
Sulfate(SO4) =<0.007 %
Iron (Fe) =<0.001 %
Heavy metals (as Pb) =<20 ppm
Product Specifications
Appearance white pellets
Assay Total base >=98.5 %
Sodium carbonate =<0.5 %
Nitrogen compounds (as N) =<0.0003 %
SiO2 =<3 ppm
Chloride(Cl) =<8 ppm
Sulfate(SO4) =<7 ppm
Phosphate(PO4) =<3 ppm
Iron (Fe) =<5 ppm
Aluminium (Al) =<5 ppm
Potassium (K) =<150 ppm
Silver (Ag) =<0.3 ppm
Lead (Pb) =<0.4 ppm
Nickel (Ni) =<3 ppm
Calcium (Ca) =<10 ppm
Einstein schreef:De tweede ziet er ook niet zo heel gevaarlijk uit
snuifduif schreef:Is die 'minder zuivere' industriële NaOH?
Want laboratorium NaOH zal vast een stuk zuiverder zijn dan ontstopper. Desalniettemin zal zelfs gootsteenontstopper niet desastreus zijn aangezien je er zo weinig van neemt als reguliere gebruiker
snuifduif schreef:Ik denk dat je eerder een ghb OD krijgt dan een Na OD
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomsn0r schreef:snuifduif schreef:Ik denk dat je eerder een ghb OD krijgt dan een Na OD
Waar haal je die zogenaamde wijsheden vandaan met je mbo beroepsonderwijs?
dr. Kakeltante schreef:snuifduif schreef:Ik denk dat je eerder een ghb OD krijgt dan een Na OD
snuifduif schreef:dr. Kakeltante schreef:snuifduif schreef:Ik denk dat je eerder een ghb OD krijgt dan een Na OD
Haha rustig maar bromsnor Je krijgt per 2 gram ghb (gemiddelde dosis) 1.2 gram zout binnen. Dat is 0.1 gram minder dan een euroknaller hamburger bij de mcdonalds*
Genoeg mensen die zo 3 of 4 van die hamburgers opeten en niet dood gaan aan een zout overdosis. Neem je nu 4 buizen ghb dan mag je echt wel de ambulance bellen lijkt me.
Had je dat niet zelf kunnen bedenken?
* http://www.mcdonalds.nl/producten/burge ... /hamburger
snuifduif schreef:Dan zou je theoretisch een zout overdosis krijgen en dood gaan ja. Maar 188 buizen is bijna 1 liter ghb dus je bent lang voordat je een zout overdosis krijgt al overleden door de ghb
Tevens is het Chloride ion niet van belang, bij zout gaat het om de Na+ die je het eerst omlegt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten