Sex op GHB: kun je niet meer zonder?
Van een kennis hoorde ik dat ze tegenwoordig nooit meer sex heeft zonder GHB.
Immers, zei ze, mét GHB duurt de sex veel langer, is het veel intenser, komt ze nóg makkelijker klaar. Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar of dat nou zo gezond is... Lichanelijk is GHB natuurlijk verslavend, maar psychologisch is het misschien ook niet slim om sex en GHB zo aan elkaar te koppelen, omdat het natuurlijk best vreemd is dat je niet meer wilt (kúnt) zonder een drug in je lijf.
Die kennis van me maakte zich in ieder geval een beetje zorgen. Toen ze op een feestje met vrienden erover begon, hoorde ze dat die hetzelfde hadden - en het eigenlijk wel tof vonden dat het een keer 'out in the open' besproken werd.
Voor 'Spuiten en slikken' zou ik graag een paar mensen interviewen die sex hebben met GHB en daar heel tevreden over zijn en erover willen vertellen. Wat het met je doet, wat het verschil is met 'gewone' sex, of je ooit overweegt om ermee te stoppen... dat werk.
Mocht je willen meewerken, bel of mail me gerust even op 06 24876515 en erik@circusmedia.nl. Of DM me.
Is het sowieso iets dat erg speelt bij GHB-gebruikers, de angst dat je er misschien niet lichamelijk, maar wel geestelijk verslaafd aan bent, met name bij de sex?
Erik, S&S