FRESH schreef:Niet iets wat mij bekend in de oren klinkt. Deze ervaring kan ik ook niet beamen.
Ik word er altijd gewoon lichamelijk rustig en behoorlijk simpel van. Totaal nergens spierpijn.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Italiano schreef:Het effect van GHB kent wel 2 fases. GHB heeft hoge affiniteit voor de exciterende GHB-receptor en lage affiniteit voor de inhiberende GABA-B-receptor. Hierdoor wordt tijdens het inwerken als eerste de GHB-receptor geactiveerd, en pas daarna (mits de dosering hoog genoeg is) de GABA-B receptor. Deze laatste is verantwoordelijk voor het verdovende effect van GHB.
Misschien heeft het hiermee te maken?
John Doe schreef:Bedankt voor de toelichting, al kan ik niet met je mee praten vind ik het wel interessant. Ik weet alleen dat GHB op GABA-A werkt en alcohol/ benzo's op B (of andersom).
Einstein schreef:Kan me voorstellen dat GABA-B-binding enige spierverslappende invloed kan hebben, maar is het echt spierpijn?
Einstein schreef:Kan me voorstellen dat GABA-B-binding enige spierverslappende invloed kan hebben, maar is het echt spierpijn?
Italiano schreef:Einstein schreef:Kan me voorstellen dat GABA-B-binding enige spierverslappende invloed kan hebben, maar is het echt spierpijn?
Ik zat meer te denken aan het soms door GHB inducerende convulsion / myoclonus effect.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:@John Doe Dat zijn plotselinge samentrekkingen van de spieren. En wat jij nu omschrijft, heb ik ook, maar das gewoon intens fijn imo...
Amvitamientje schreef:Ik heb bij de inslag altijd last (spierpijn, zwaar gevoel) van mijn voeten. Dit neem ik graag voor lief
kaasje schreef:Dit doet me denken aan de rush die ik ervoer toen ik in het ziekenhuis zware opiaten intraveneus toegediend kreeg, een soort (kortdurende) vreemde en erg lekkere druk op heel je lichaam. Zeer vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt net na een orgasme.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:kaasje schreef:Dit doet me denken aan de rush die ik ervoer toen ik in het ziekenhuis zware opiaten intraveneus toegediend kreeg, een soort (kortdurende) vreemde en erg lekkere druk op heel je lichaam. Zeer vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt net na een orgasme.
Ik had precies hetzelfde! Ook in het ziekenhuis, morfine IV na auto ongeluk. Heerlijk Tot dat ik nuchter begon te worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten