Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Spuiten en slikken zoekt: mensen die zijn afgekickt van GHB

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Spuiten en slikken zoekt: mensen die zijn afgekickt van GHB

Berichtdoor laarmans » di aug 23, 2011 8:10 pm

Spuiten en slikken zoekt: mensen die zijn afgekickt van GHB

Het is zo makkelijk om te maken en zo verdomd moeilijk om vanaf te kicken: GHB. Waarschijnlijk zijn er maar weinig drugs waarbij de verhouding tussen het gemak van verslaafd raken en de gemak om ervan af te komen, zó scheef is.
Het is allemaal zo makkelijk, en de voordelen van GHB soms ook zo groot. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar van vrienden weet ik dat seks op GHB geweldig kan zijn. Sommigen hebben zelfs alleen nog maar seks mét GHB. Of dat gezond is, zowel lichamelijk als psychologisch, dat betwijfel ik.
Voor 'Spuiten en slikken' zoek ik mensen die willen vertellen over hun (al dan niet gewonnen) gevecht tegen de chemische afhankelijkheid van GHB. Het wordt geen moralistisch verhaal: ik ben op zoek naar een realistische weergave van wat het betekent om verslaafd te zijn aan de snelst opkomende drug onder jongeren, én hoe je eraf kunt komen. Omdat drugsgebruik zélf natuurlijk leuk is, maar verslaafd zijn allerminst.
Mocht je je verhaal voor 'spuiten en slikken' willen vertellen, of heb je vragen, mail of bel me dan op de volgende cijfers en letters: erik@circusmedia.nl en 06 24876515. Of DM me, dat kan ook. Uiteraard zal ik met de grootst mogelijke zorg met je gegevens omgaan!

Erik Noomen, BNN 'Spuiten en slikken'
Avatar gebruiker
laarmans
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: vr jul 29, 2011 9:09 pm
Woonplaats: Amsterdam

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner