Toxic schreef:Ik zeg zou, want je weet niet precies hoe geconcentreerd je GHB is toch als je 'm koopt?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Aangezien GHB vocht aantrekt is het volgens mij niet te doen.Trippie schreef:Zou het eigenlijk te snuiven zijn?
Alhoewel, 1gram poeder wegsnuiven is misschien niet zo vanzelfsprekend
ge0ks schreef:Aangezien GHB vocht aantrekt is het volgens mij niet te doen.Trippie schreef:Zou het eigenlijk te snuiven zijn?
Researcher schreef:ge0ks schreef:Aangezien GHB vocht aantrekt is het volgens mij niet te doen.Trippie schreef:Zou het eigenlijk te snuiven zijn?
Alleen GHB gemaakt van natriumzouten zijn hygroscopisch. GHB van bijvoorbeeld magnesiumzouten gaat geen vocht aantrekken. Waardoor snuiven al veel makkelijker zou moeten worden, maar nog altijd gigantische hoeveelheden om te snuiven imho.
Einstein schreef:Dan krijg je een zeer interessante loopneus
Toxic schreef:Dankjewel voor de reacties, heb ik wat aan.
Ja in 1 ml GHB vloeistof zou bij ideale makelij zo'n 500 mg zitten.
Ik heb wel al wat ervaring met GHB, maar deze is vrij puur ( 97 %)
Ik neem normaal zo'n doseerspuitje en meet 2 ml af, wat dan 1 gram 'zou' moeten bevatten.
Ik zeg zou, want je weet niet precies hoe geconcentreerd je GHB is toch als je 'm koopt?
Denk dat ik capsules ga maken van 0.5 gram per cap, weet iemand of ik de capsules nog moet verpakken in iets, vanwege de hygroscopische eigenschappen van G???
Trippie schreef:Zou het eigenlijk te snuiven zijn?
Toxic schreef:oKé dankjewel...ja beter iets te weinig dan iets te veel Ivo...zeker bij GHB he,
Spacer schreef:Waar maken jullie je toch druk om, out gaan is echt niet erg...
Machiavelli schreef:Spacer schreef:Waar maken jullie je toch druk om, out gaan is echt niet erg...
Mooi foute instelling dit. Volgens mij ben jij echt zo'n typische ghb-junkie in spé, zo makkelijk als je over outgaan praat. Sterkte alvast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten