Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tolerantie GHB opgeheven door Alcohol? (en andersom?)

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Tolerantie GHB opgeheven door Alcohol? (en andersom?)

Berichtdoor Wastum » zo jun 22, 2014 5:07 pm

Een goedemiddag!

Ik tik zo nu en dan graag een G'tje weg, maar ben er ook niet vies van om eens lekker naar de drank te grijpen. Wat ik bij mezelf merk wanneer voor het eerst weer ga drinken nadat ik een keer of een periode G heb gebruikt, de alcohol zwaarder lijkt te vallen en mijn alcoholtolerantie veel minder leek te zijn. Dit heb ik meerdere malen gehad, zonder ernstige gevolgen overigens.

Maar met GHB lijkt mijn tolerantie ook nooit omhoog te gaan. Ik tik altijd thuis met een vaste groep vrienden, en het valt mij op dat bij vrijwel iedereen al snel een bepaalde tolerantie wordt opgebouwd, terwijl daar bij mij nauwelijks sprake van lijkt te zijn. Waar sommigen pas iets voelen bij 6-6,5 ml, daar ga ik al behoorlijk hard op 4,5 ml op dezelfde batch, wat hetzelfde geldt voor nog een andere gast in de groep.

Nu is er wel één verschil tussen de meerderheid van de groep en ons twee. Wij twee zijn namelijk de enige die nog vrij regelmatig drinken, terwijl de rest nauwelijks tot helemaal geen druppel alcohol drinkt.

Zou het dan kunnen dat Alcohol & GHB niet alleen elkaars effect versterken wanneer het gecombineerd wordt, maar deze twee elkaars tolerantie kunnen opheffen wanneer deze twee apart van elkaar gebruikt worden?
Done: Wiet, Hasj, GHB, GBL, MDMA (Pillen en Kristallen), Tabak, Alcohol, Cafeïne, Amfetamine, Dexamfetamine, Methamphetamine, Fentanyl, Heroïne, 2C-B, MXE, Ketamine, DMT, Clonazepam, Xanax.

To do: LSD, Truffels.
Avatar gebruiker
Wastum
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo jul 24, 2013 3:00 am

Re: Tolerantie GHB opgeheven door Alcohol? (en andersom?)

Berichtdoor Prototype » zo jun 22, 2014 5:14 pm

Nee.
Je alcohol tolerantie wordt minder omdat je een tijd geen alcohol drinkt, niet omdat je G gebruikt in die periode.( en andersom natuurlijk ) :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Tolerantie GHB opgeheven door Alcohol? (en andersom?)

Berichtdoor Savage » zo jun 22, 2014 5:28 pm

Volgens mij reageert de een gewoon sneller/heftiger op G dan de ander? Ik met m'n 1,57 en een krappe 50 kilo heb bijvoorbeeld ook 4 a 5 ml nodig om lekker te gaan terwijl mijn vriend die veel langer en zwaarder is al lekker gaat op 2,5 ml.
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner