Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.
Perry schreef:.
Maar ik kan ernaast zitten
Perry schreef:Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.
Uhm, je doet het hier lijken alsof het slecht is gewoontes te vormen, to be honest.
Gematigde gewoonten lijken mij geen enkel probleem voor je gezondheid. Ook niet als het drugs betreft. En helemaal niet als die drug dan GHB is.
Moonlight Fanatic schreef:Perry schreef:Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Uhm, je doet het hier lijken alsof het slecht is gewoontes te vormen, to be honest.
Gematigde gewoonten lijken mij geen enkel probleem voor je gezondheid. Ook niet als het drugs betreft. En helemaal niet als die drug dan GHB is.
Een mens leeft op gewoonten: routine. Sommigen zijn goed, anderen slecht.
Maar het combineren van je pep met GHB zorgt ervoor dat je op den duur niet meer het ene zonder het andere kan nemen.
Dat is een slechte gewoonte, en over die heb ik het.
Ik weet dat je pep gebruikt Perry, in combinatie met G?
Moonlight Fanatic schreef:Heb je geleerd om die momentopnames van geluk te herkennen?
Laat vooral nooit je hoofd hangen, en probeer in negatieve zaken die in je hoofd zitten te zoeken zodat je er ooit eventueel misschien je voordeel mee doet.
(zo heeft mijn pep-gebruik mij van de drank afgeholpen bijvoorbeeld)
Groeten Perry!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten