Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tolerantie GHB

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Tolerantie GHB

Berichtdoor tripgr » zo apr 15, 2018 2:59 pm

Dag allemaal,

Ik gebruik samen met mijn vriendin om de 1 a 2 maanden een g’tje. Ik probeer info te vinden over tolerantie afbouwtijd maar helaas niks kunnen vinden hierover. We drinken beide verder nooit alcohol. G gebruiken we icm sos of x of speed.

Enig idee?
tripgr
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za nov 18, 2017 11:28 am

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » zo apr 15, 2018 8:58 pm

Geen afbouwtijd met zo'n gezond & ruim tijdsbestek ertussen. Niets op aan te merken en daar pluk je nu de vruchten dus van. Zo zie je maar weer ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » zo apr 15, 2018 8:58 pm

Geen afbouwtijd met zo'n gezond & ruim tijdsbestek ertussen. Niets op aan te merken en daar pluk je nu de vruchten dus van. Zo zie je maar weer ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor tripgr » zo apr 15, 2018 10:51 pm

Blij om dit te lezen Perry! Thanks! Ik zie het ook als een toevoeging zo nu en dan en geen must. Heerlijk icm speed, x of sos.
tripgr
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za nov 18, 2017 11:28 am

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di apr 24, 2018 7:02 pm

Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een wederkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op wo apr 25, 2018 4:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » wo apr 25, 2018 1:44 am

Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.

Uhm, je doet het hier lijken alsof het slecht is gewoontes te vormen, to be honest.
Gematigde gewoonten lijken mij geen enkel probleem voor je gezondheid. Ook niet als het drugs betreft. En helemaal niet als die drug dan GHB is.
Maar ik kan ernaast zitten
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor PiraatPanda » wo apr 25, 2018 1:52 am

De kans dat een matige gewoonte uitgroeit tot een schadelijke gewoonte is er bij drugs (en veel andere dingen ook trouwens) altijd. Als je een downer neemt na een upper wordt die kans nog groter. Goed om je van de risico's bewust te zijn.

Maar idd, als je bewust bent en t bij eens per 2 maanden kan houden, en altijd voorzichtig bent met doseren enzo, dan lijkt t me ook geen probleem. Ik vind risico's vaak ook wel de moeite waard :smokin:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Vinnie » wo apr 25, 2018 1:15 pm

Perry schreef:.
Maar ik kan ernaast zitten


Geef jg zijn account terug vuile hacker :mad:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do apr 26, 2018 9:04 am

Perry schreef:
Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.

Uhm, je doet het hier lijken alsof het slecht is gewoontes te vormen, to be honest.
Gematigde gewoonten lijken mij geen enkel probleem voor je gezondheid. Ook niet als het drugs betreft. En helemaal niet als die drug dan GHB is.
Maar ik kan ernaast zitten

Een mens leeft op gewoonten: routine. Sommigen zijn goed, anderen slecht.
Maar het combineren van je pep met GHB zorgt ervoor dat je op den duur niet meer het ene zonder het andere kan nemen.
Dat is een slechte gewoonte, en over die heb ik het.
Ik weet dat je pep gebruikt Perry, in combinatie met G?
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » do apr 26, 2018 1:54 pm

Moonlight Fanatic schreef:
Perry schreef:
Moonlight Fanatic schreef:Het haalt de ruige kantjes ervan af, heerlijk om mee in slaap te vallen, maar opletten voor gewoontevorming. Ook al wacht je 1 of 2 maanden tussen je gebruik, als je dat een jaar doet kan je ook van een gewoonte spreken, omdat er een werderkerend patroon in zit.
Een G’tje juist gedoseerd kan zalig zijn, maar de psychische craving ontstaat daardoor - vaak ongemerkt - heel snel.

Uhm, je doet het hier lijken alsof het slecht is gewoontes te vormen, to be honest.
Gematigde gewoonten lijken mij geen enkel probleem voor je gezondheid. Ook niet als het drugs betreft. En helemaal niet als die drug dan GHB is.
Maar ik kan ernaast zitten

Een mens leeft op gewoonten: routine. Sommigen zijn goed, anderen slecht.
Maar het combineren van je pep met GHB zorgt ervoor dat je op den duur niet meer het ene zonder het andere kan nemen.
Dat is een slechte gewoonte, en over die heb ik het.
Ik weet dat je pep gebruikt Perry, in combinatie met G?

Heb ik wel enkele keren gedaan ja, die twee combineren, ook wel een korte tijd vrij frequent, maar heb nu al een hele tijd geen GHB meer gedaan. Ben trouwens ook onbewust langzaam aan 't minderen met pep merkte ik laatst op, thanks for asking.

Dat jij weet hoe ieder mens leeft vind ik wel indrukwekkend, Ik weet niet hoe je hierachter bent gekomen, maar ik zal maar aannemen dat je niet zomaar iets als waarheid stelt, zonder onomstotelijk bewijs oid.

Dat het een slechte gewoonte is kan je enkel voor jezelf stellen, want of iets goed of slecht is, is volledig afhankelijk van je doelstelling... Persoonlijk denk ik dat het net zo belangrijk, of eigenlijk zelfs belangrijker is dat je je psychisch goed voelt, dan dat je zo gezond mogelijk leeft. Als een enkele keer GHB nemen mij daarbij zou helpen, dan zou ik daar dat absoluut niet als een slechte gewoonte zien. Van mezelf weet ik dat ik totaal niet zo gematigd met GHB om kan gaan als TS. Daarom koop ik het vrijwel nooit, simpel. Echter, wanneer het verleden mij zou tonen dat ik prima mijn gebruik gematigd kan houden, maar ik toch zou trachten dit te minderen, omdat een of andere internetheld mij met genoeg overtuiging in zijn 'stem' vertelde dat dit sterk aan te bevelen was... Dan zou ik, denk ik, gebaseerd mijn verleden, dat dit een averechtse werking zou hebben.

Dat pep & GHB combineren altijd zal leiden tot een gemeenschappelijke afhankelijkheid is pure bullshit. Dit bedoel je misschien niet zo, je zegt het wel.

Ik denk dat je niet je preachen op 'n drugsforum moet gaan doen als je advies eigenlijk voor iedere gebruiker is: "Stop met gebruiken." Meld je dan aan bij de Jezusbus ofzo (Dit laatste is aannemende dat je niet met 2 maten meet, en toevallig bevooroordeeld bent over GHB)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do apr 26, 2018 4:26 pm

@Perry, wat ik vertel is gebaseerd op ervaring.
Ik heb veel GHB & pep-verslaafden gezien, en ermee gesproken.
Ik kom hier niet preachen, ik kom vooral kennis opdoen maar ook de mijne delen.
Goed dat je het wat in de hand houdt en geminderd bent met pep.
Groeten Perry.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » do apr 26, 2018 4:38 pm

Jeetje, nou is de lol eraf hoor... Ik vet moeite gestoken in mn boekwerk, krijg ik zo'n mini flut reactie van je...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do apr 26, 2018 4:47 pm

Ik zit op mobiel Perry.
Je psychisch goed voelen is inderdaad het belangrijkste, want hoe slechter je je voelt, des te sneller zal je naar GHB verlangen.
Je bent gelukkig met wie je bent?
Om helemaal te stoppen met pep Perry, ben ik verhuisd en helemaal opnieuw begonnen.
Nu ik er zo op terugkijk... Ik weet niet meer hoe ik het heb geflikt, maar ik heb het gedaan!
Helemaal op mijn eigen. (ik had wel iemand met een aanhangwagen)
In een soort van waas precies, nu ik erop terug kijk. (ik was lichtelijk pep-verslaafd)
Wilde ik definitief van de pep af, moest ik ver van die gasten uit de onderscene uit de buurt blijven, en dat is me alleen gelukt door te verhuizen.
Ik kende zelfs gasten van een motorclub, en die hebben mij hun wereldje bij mij thuis als gast uitgelegd. :)
Ik genoot alle vertrouwen. (maar dat is omdat ik op drie-jarige leeftijd al geleerd had dat je over sommige dingen moet kunnen zwijgen)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » do apr 26, 2018 5:50 pm

Kiek een succesverhaal! Ik heb er ook eentje:
Ik heb persoonlijk geen directe intenties te gaan stoppen. Dat is vervolgens gewoon in 1 keer proberen gelukt!

Oh en uhm ik zal nooit gelukkig zijn met wie ik ben, ik kan wie ik ben accepteren zolang ik altijd naar verbetering blijf zoeken, dat wel. Gelukkig zijn is meer een moment opname
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do apr 26, 2018 6:43 pm

Heb je geleerd om die momentopnames van geluk te herkennen?
Laat vooral nooit je hoofd hangen, en probeer in negatieve zaken die in je hoofd zitten te zoeken naar positieve dingen om je beter te voelen, want elk nadeel, hebbe zijn voordeel.
(zo heeft mijn pep-gebruik mij van de drank afgeholpen bijvoorbeeld)
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op do apr 26, 2018 6:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Perry » do apr 26, 2018 6:48 pm

Moonlight Fanatic schreef:Heb je geleerd om die momentopnames van geluk te herkennen?
Laat vooral nooit je hoofd hangen, en probeer in negatieve zaken die in je hoofd zitten te zoeken zodat je er ooit eventueel misschien je voordeel mee doet.
(zo heeft mijn pep-gebruik mij van de drank afgeholpen bijvoorbeeld)
Groeten Perry!

Herkennen? Die ervaar je toch gewoon?
Ik ben niet meer ongelukkig, ik ben erg tevreden met m'n leef right now... 8-)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tolerantie GHB

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do apr 26, 2018 6:52 pm

Klopt, want vanaf dat je ze herkent, verdwijnen ze. Ook de nostalgiefactor ben je voor altijd kwijt.
Leuk je gesproken te hebben.
Van dag tot dag leven is 1 van de mooiste dingen die er is.
:wave:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron