Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Verslaving 1ml per uur + dia

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Kroon » di sep 22, 2020 9:58 am

Bij deze zou ik willen vragen of het verantwoord is om naast mijn onderhoudsdosis ghb van 1 ml per uur 1 keer per dag 5 mg diazepam te gebruiken tegen de stress. Zou dit voor veel problemen zorgen.
Kroon
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di sep 22, 2020 9:55 am

Re: Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Jmths » di sep 22, 2020 2:47 pm

Het kan, persoonlijk zou ik eerder volledig overstappen op Diazepam zodat ik van het eindeloos geouwehoer met GHB herdoseren af zou zijn.

Het zijn allebei downers die via de GABA receptoren ontspanning faciliteren. Misbruik potentieel en ontwenning zijn natuurlijk wel dingetjes die hierbij komen kijken. De combinatie op zich kent naar mijn weten geen extra risico's tenzij je de tendens vertoont om nog wel eens iets te scheef te gaan met de GHB, met deze combinatie krijg je immers lichte stapeling van soortgelijke effecten.

Ik kan als willekeurig anoniem persoon op het internet bij sprake van moeilijk 100% garantie geven voor iedereen die deze vraag stelt natuurlijk. Of het verantwoord is is een tweede vraag maar het kan waarschijnlijk wel uit mits je er zelf ook een beetje over nadenkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Kroon » di sep 22, 2020 3:21 pm

Jmths schreef:Het kan, persoonlijk zou ik eerder volledig overstappen op Diazepam zodat ik van het eindeloos geouwehoer met GHB herdoseren af zou zijn.

Het zijn allebei downers die via de GABA receptoren ontspanning faciliteren. Misbruik potentieel en ontwenning zijn natuurlijk wel dingetjes die hierbij komen kijken. De combinatie op zich kent naar mijn weten geen extra risico's tenzij je de tendens vertoont om nog wel eens iets te scheef te gaan met de GHB, met deze combinatie krijg je immers lichte stapeling van soortgelijke effecten.

Ik kan als willekeurig anoniem persoon op het internet bij sprake van moeilijk 100% garantie geven voor iedereen die deze vraag stelt natuurlijk. Of het verantwoord is is een tweede vraag maar het kan waarschijnlijk wel uit mits je er zelf ook een beetje over nadenkt.


Ik heb me voor de zekerheid wel aangemeld voor een detox, hoe snel denkt u dat ze 24ml per dag af kunnen bouwen ? Ik doe dit nu 1 maand
Kroon
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di sep 22, 2020 9:55 am

Re: Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Jmths » wo sep 23, 2020 9:09 am

Kroon schreef:Ik heb me voor de zekerheid wel aangemeld voor een detox, hoe snel denkt u dat ze 24ml per dag af kunnen bouwen ? Ik doe dit nu 1 maand

Als je consistent 24ml GHB per dag een maand lang hebt gebruikt zou het wel eens langer kunnen duren dan je denkt, als je enkel sommige dagen afgelopen week 24ml GHB hebt gebruikt is het al een ander verhaal.

ik vind het soms haast knap hoeveel discipline mensen kunnen tonen in drugs misbruik. :p

Uiteindelijk moet je het zelf doen, voor veel mensen is het zelfs in erbarmelijke levensbedreigende omstandigheden extreem moeilijk om überhaupt opgenomen te kunnen worden in een detox traject laat staan kliniek om welke redenen dan ook.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Zooiman » za okt 10, 2020 1:37 am

Nee kansloos
Zooiman
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jul 28, 2020 5:13 am

Re: Verslaving 1ml per uur + dia

Berichtdoor Jmths » za okt 10, 2020 8:32 pm

Zooiman schreef:Nee kansloos

Je leert er mee omgaan en anders niet hé.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner