Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vlagen van ontwenning

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Vlagen van ontwenning

Berichtdoor MrMDMA » do okt 04, 2018 2:08 pm

Hallo,ik heb in ongeveer 2.5 week 250ml ghb ingenomen. Dit ging dan vooral in de weekenden achter elkaar en doordeweeks af en toe wel eens een dosis op een dag. Nu al 30 uur geen GHB meer ingenomen (alleen af en toe wat alcohol als het me teveel wordt of tegen de insomnia.), maar het lijkt wel of ik bij vlagen ineens weer hevigere onrust krijg dan Bijv laten we zeggen gisteravond, toen het aardig de goede kant op leek te gaan. Kan dit? Fluctuaties in het ontwennen?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Vlagen van ontwenning

Berichtdoor PiraatPanda » do okt 04, 2018 3:09 pm

Natuurlijk kan dat. Ontwenning is zo grillig als de pest. Op momenten dat je t ergste verwacht kan t juist heel erg meevallen, om later onverwachts, of op een hele andere manier weer de kop op te steken. Uiteindelijk zullen de verschijnselen natuurlijk wel verdwijnen

Succes trouwens :blowkiss:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Vlagen van ontwenning

Berichtdoor MrMDMA » do okt 04, 2018 9:13 pm

PiraatPanda schreef:

Succes trouwens :blowkiss:


Dat succes is wel gelukt. Heb een doosje Diazepammmetjes weten te regelen. Voel me na 30,40 mg nu zwaar relaxed. Nergens last meer van.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner