God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Speed schreef:- Ik weeg 60kg is een halve coladop (3ml) een goede dosis om te starten?
Speed schreef:- Ik zie er tegen op dat je er seksueel opgewonden van wordt, het is hopelijk niet zo dat ik iedereen probeer te pakken als ik onder invloed van de G ben?
Ivo schreef:Probeer een meetspuitje te regelen, een halve dop schatten is echt niet vanzelfsprekend onder invloed...
Speed schreef: ik pak een halve dop (die ik schat als ik niet onder invloed ben) en wacht dan het effect af.
Petrovic schreef:Speed schreef: ik pak een halve dop (die ik schat als ik niet onder invloed ben) en wacht dan het effect af.
Koop een spuitje waar je mee kunt doseren. Werkt zoveel beter. Hoe weet je dat een halve dop goed is?
Speed schreef:Maar eigenlijk heb je gelijk, ik schaf gewoon een spuitje aan.
Speed schreef:Hoeveel % kan ghb maximaal puur zijn? (net als speed bijv. max 73% kan zijn)
Petrovic schreef:Stel het was net teveel en je wordt wakker op de grond met allemaal penissen op je gezicht.
Speed schreef:Petrovic schreef:Stel het was net teveel en je wordt wakker op de grond met allemaal penissen op je gezicht.
Maar zou 3ml een goede dosis zijn voor iemand van 60kg? (ervan uitgaande dat het goede kwaliteit Ghb is?)
Speed schreef:Bedankt allemaal voor de zinvolle antwoorden.
Hoeveel % kan ghb maximaal puur zijn? (net als speed bijv. max 73% kan zijn)
Hashja schreef:Bedoel je vloeibaar, dus GHB opgelost in water?
Tisjeboy schreef:Als je het mee wil nemen naar een club waar de controles streng zijn kun je je dosis G ook in een waterbalonnetje stoppen, kun je het makkelijker verstoppen.
Speed schreef:Nog een klein vraagje, is €15 voor 50ml een normale prijs?
Hashja schreef:Dus ik betaal voor 50ml ongeveer €6,-
Speed schreef:Doc had voor jou een berichtje geplaatst daarom kwam het topic weer bij actieve onderwerpen terecht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten