Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Waarom werkt GHB de laatste tijd bij mij zo?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Waarom werkt GHB de laatste tijd bij mij zo?

Berichtdoor Satyriasis » ma feb 20, 2023 6:58 pm

Ik heb een vraag:

Sinds een aantal jaar gebruik ik af en toe wat chems waaronder GHB. Vanaf de eerste keer vond ik het gelijk al leuk. Ik voelde me ontspannen, werd er ook erg energiek van, opruimen, zin hebben om iets te ondernemen, en in het geval van een vriendin om haar ook te nemen haha :woeh: etc etc. Toentertijd had ik op internet gelezen wanneer je bij kon doseren, hoeveel je dan het beste kan nemen etc. Al vrij snel merkte ik dat ik het elk uur kon nemen met dezelfde dosis zonder out te gaan of whatever. Ik had toen ook gelezen dat je je tweede dosis beter lager kan houden, maar ik voelde het al vrij snel uitwerken in m'n lichaam, dus daarom per uur met dezelfde dosis. (Dat varieert van 3~4 ml)
Als de party klaar was en ik weg ging had ik geen na-effecten van GHB. Het werkte uit en ik deed gewoon m'n ding en voelde me prima. De chemsparty's deed en doe ik om de zoveel tijd. Of na 2 weken weer, dan weer na een maand of langer, oftewel wanneer het uitkomt.

Ik merk echter sinds de laatste 2-3 jaar dat het toch anders werkt op mij. De positieve effecten ervaar ik alsnog, maar bij de eerste dosis en sowhat klokslag na een uur voelt m'n lichaam absoluut niet meer fijn. ik word onrustig, ik raak in mijzelf gekeerd, soms angstig en dan is er natuurlijk de drang om de volgende dosis te nemen. Ook mijn spierspanning lijkt hoger te zijn in tegenstelling tot jaren terug als ik het neem.

Ik weet dat het heel verslavend kan werken (Ik ben verslavingsgevoelig met een aantal middelen), dus wil ik het zelf niet bestellen en gebruik ik het alleen bij een vriend met die party's. Oftewel ik denk niet gelijk aan ontwennings verschijnselen, gezien ik het een maand of langer niet gebruik, maar dan bij de eerste dosis krijg ik gelijk die klachten als het na een uur uitwerkt.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik jarenlang wel een probleem drinker ben. Met tegenslagen of vele stress grijp ik makkelijk naar de alcohol. Wanneer ik beter in m'n vel zit mis ik de alcohol totaal niet.
Ook alcohol geeft voor mij een energiek gevoel, van alles opruimen etc. Vroeger in m'n puberjaren was ik ook altijd degene als de rest laveloos dronken op de bank lagen te slapen, ik vol energie vrolijk verder kon drinken.
Uppers zoals pep en coke geven mij juist weer niet die energie. Oftewel bij mij lijkt het omgedraait, downers werken bij mij als uppers. (Ja ook met wiet word ik energiek etc)

Nu vraag ik me dus af waarom ik de laatste jaren zo op GHB reageer (en misschien iets te maken heeft waarom downers bij mij als uppers werken?) ondanks dat ik het dus niet elke week of vaker gebruik. En het maakt ook niet uit van wie het gekocht is gezien ik dacht dat het misschien met kwaliteit of dergelijke te maken heeft blijft de uitwerking hetzelfde. Daarbij ook de andere mensen op de party die dezelfde G gebruiken ervaren dat dus niet.

Ik kan meer informatie geven als dat nodig is, maar anders word mijn vraag wel heel erg lang :P
Niets zo'n mooi gedicht als een spreuk in het onderschrift.
Avatar gebruiker
Satyriasis
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo mei 27, 2015 10:09 pm

Re: Waarom werkt GHB de laatste tijd bij mij zo?

Berichtdoor PiraatPanda » di jan 09, 2024 8:52 pm

Je probeert je energie, stress, emoties etc te reguleren met allerlei middeletjes. Dat werkt op een gegeven moment gewoon niet meer. Dan is t tijd om te werken aan jezelf. Succes

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Waarom werkt GHB de laatste tijd bij mij zo?

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 19, 2024 7:16 pm

Herkenbaar. Je begint tolerantie op te bouwen. Het zijn eigenlijk gewoon soort afkickverschijnselen. Een nieuwe dosis G en het is weer goed. Hoe vaker/langer je het gebruikt hoe heftiger deze klachten zullen worden.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner