snuifduif schreef:Dat ga ik zo meteen eens eventjes tappen
Pascal schreef:snuifduif schreef:Dat ga ik zo meteen eens eventjes tappen
Dan doe ik met je mee!
snuifduif schreef:img
Gman007 schreef:Overkookte?! GHB moet niet teveel verhit worden toch..? Of heb ik het altijd verkeerd gedacht Genoeg verhitten zodat de reactie plaats vind, verder niet.. Of had je gewoon teveel gbl/naohoplossing gemixed in 1 x?
Tja, voorheen was het al tig keer goed gegaan.snuifduif schreef:Je moet glaswerk ook niet direct boven een vlam zetten, dan komt er teveel spanning op.Er moet een gaasje tussen
Wat ook spectaculair is: dH2O toevoegen aan hete GHBHeb wel een keer gehad dat de ghb overkookte en op de kookplaat viel en daarna stootte ik ook nog eens de resterende +-200ml over de tafel toen ik in wou grijpen
Saikedellik schreef:Shizzel, je leeft nog!
Einstein schreef:Drie kwartier geleden
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Ainsley Harriot schreef:Nooit gehad.
Einstein schreef:Anderhalf uur geleden
Dr.Gonzo schreef:Ergens in de vroege ochtend van afgelopen zaterdag moet dat geweest zijn..
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Dr.Gonzo schreef:Ergens in de vroege ochtend van afgelopen zaterdag moet dat geweest zijn..
Ik geloof er niks van
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast