straatmadelief schreef:Grappig is, op xtc is bijna alles lekker en zelfs ghb is niet meer zo vies.
JongGeleerd schreef:Ik vind G ergens wel lekker smaken
pim-pam-pep schreef:JongGeleerd schreef:Ik vind G ergens wel lekker smaken
Jij drinkt je G zelfs nog met g weg
JongGeleerd schreef:Ik vind G ergens wel lekker smaken
MoonLiquid schreef:GHB is tering nasty:S , ik ga al bijna over me nek als ik aan de smaak denk .
supergabbur schreef:Weet niet waar je die onzin vandaan haalt grapjas maar behalve jij en jg vind iedereen het gewoon vies omdat het gewoon vies is.
tonic1 schreef:Voor de mensen die het volledig gehad hebben met de smaak van ghb heb ik DE tip. Stap 1 zet een wasknijper op je neus of doe 2 proppen keukenrol in je neus zorg dat je niet kan ademen door je neus. Stap 2 3 grote scheppen cacao poeder en 100 ml melk en doe je ghb erin goed roeren en je proeft alleen nog maar chocmel. ( zorg dat je echt niet kunt ademen door je neus ) veel plezier.
snuifduif schreef:
Zorg dan gewoon dat je goede ghb hebt, die smaakt alleen vrij zout
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Maddog schreef:Iemand wel eens een buisje ghb opgesnoven?
kaasje schreef:Een paar dagen geleden voor het eerst gedaan, gewoon in bier. Is het normaal dat ik niets van die zoute smaak proef dan? Het proefde volledig normaal, geen speciaal smaakje en er zat zeker genoeg in.
FRESH schreef:Nieuw favo drankje.
Volle Chocomel met een beetje Bacardi lemon + GHB dan is het voor mij heel goed te doen
Abysmal schreef:kaasje schreef:Een paar dagen geleden voor het eerst gedaan, gewoon in bier. Is het normaal dat ik niets van die zoute smaak proef dan? Het proefde volledig normaal, geen speciaal smaakje en er zat zeker genoeg in.
Was ook het laatste beetje van je bier niet zout? Meestal drijft de G naar onder doordat het zwaarder is dan de meeste vloeistoffen.
fredrik schreef:Een goede G is als Whisky, die drink je puur.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten