ge0ks schreef:Ik ben nog "maar" 6 dagen terug 24/7 aan het gebruiken ( daarvoor week volledig clean ) afbouwschema is overbodig..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Een GHB-afkick wordt niet veroorzaakt door een tekort aan eigen GHB, maar door een verminderd aantal GABA-B receptoren
Italiano schreef:Verminderd aantal receptoren? Is het niet gewoon dat ze gedownreguleerd zijn?
Ik had jouw verhaal gelezen, ik hoop dat het al wat beter met je gaat. Heb ooit trouwens voor jouw zitten trippen op Raveland maar was toen een beetje in mezelf gekeerd om wat te zeggen tegen jouw! Jij ook succes!Azgaza schreef:Ik raad toch ook een goed afbouw schema aan; als je traag genoeg afbouwt zou het op zich vrijwel symptoomloos moeten kunnen, bv 0.1 ml er af elke drie doseringen of evt nog iets sneller; benzo's helpen namelijk niet volledig er zijn zéker wat symptomen die daar gewoon doorheen komen (misseijkheid, soms ook nog wat insomnia zal je in ieder geval op kunnen rekenen).
Ik zat er zelf ook een beetje mee in dilemma wat ik het beste zou kunnen doen om er zelf weer vanaf te komen maar m'n eigen keuze gaat ook naar afbouwen (evt met opname :\).
Succes iig!
Italiano schreef:Verminderd aantal receptoren? Is het niet gewoon dat ze gedownreguleerd zijn?
Ontopic: phenibut kun je ook proberen, maar pas op, met mate! Want hier wil je niet verslaafd aan raken (afkick rotter dan GHB afkick).
Ervan afblijven is idd het probleem. Al voel ik me nu best prima kan ik weer heel impulsief hervallen en grote hoevelheden gaan beginnen consumeren.Jb_ schreef:
En afbouwen is het probleem niet, er vanaf blijven is het probleem.
Als je bijvoorbeeld 2 maanden 24/7 g gebruikt hebt is alles alles rozengeur en maneschijn. Als je dan stopt/afbouwt en je word ineens geconfronteerd met de realiteit is het moeilijk niet terug te vallen in je oude gedrag.
Succes ermee en laten we hopen dat je eraf kunt blijven!
Beter komen wij mekaar niet tegen in het echte leven Begin jij ook direct 24/7 te gebruiken als je hebt? Er is geen haar op m'n hoofd die dan denkt aan 2 dossisen en stoppen.Jb_ schreef:Ik weet precies waar je het over hebt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Ask your doctor...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten