Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xyrem

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Xyrem

Berichtdoor trulov » wo okt 26, 2011 11:44 am

hallo, ik wou vragen of er hier leden zijn die ervaring hebben met het geneesmiddel Xyrem (oxybaat=gammahydroxybutyraat). Het is bedoeld voor mensen met narcolepsie en wordt enkel in hospitalen wel eens gebruikt. Ik vind het veel beter dan ghb via n dealer te kopen, omdat je toch geen enkel idee hebt hoeveel ghb je mengsel bevat, het is zo makkelijk te verdunnen gewoon met water, en je kan dus ook veel moeilijker doseren. En er is veel kans dat er nog andere (schadelijke) stoffen bijzitten.

Ik heb een tijdje geleden via via een flesje xyrem 180 ml kunnen bemachtigen, de bijsluiter zat er niet meer bij, maar vond die op google en er stond dat patienten het snachts 2 x 2.25 g moeten gebruiken. Dat is dus 4,5 ml als k me niet vergis, want er zit 500 mg natrium-oxybaat/ml.

Ik heb zelf heel weinig ervaring met ghb gehad hiervoor, heb van de xyrem eerst 1 ml geprobeerd, maar voelde weinig, heb daarna nog enkele keren 2 ml gedaan en toen voelde ik me wel lekker.

Maar ik durf niet boven de 2 ml (=1 gram) gaan,omdat ik weinig/geen tolerantie heb en weet dat de ld al kort bij een recreatieve dosis ligt. Thx alvast
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Xyrem

Berichtdoor Sublimo » wo okt 26, 2011 1:28 pm

trulov schreef:Ik vind het veel beter dan ghb via n dealer te kopen, omdat je toch geen enkel idee hebt hoeveel ghb je mengsel bevat, het is zo makkelijk te verdunnen gewoon met water, en je kan dus ook veel moeilijker doseren. En er is veel kans dat er nog andere (schadelijke) stoffen bijzitten.


Het is misschien wel een betere keuze, maar niet een keuze die veel mensen gaan hebben.
De optie zelf je GHB analyseren en terug zuiver en op gewenste sterkte brengen is een stuk realistischer.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am


Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron