God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Pascal schreef:Maximale concentratie van GHB in water is 500mg/ml. Het landelijk gemiddelde weet ik zo niet.
Speed schreef:Ik verwacht dat hij bedoeld hoeveel mg GHB er maximaal in een ml GHB opgelost kan zijn.
bam. schreef:Mijn reeds aangekochte ghb ruikt naar mijn idee toch een beetje vreemd, geen idee of het gbl of natronloog luft is maar het doet me een beetje denken aan aceton. Kan ik dit nou veilig proberen te laten verdwijnen door het in te koken? Of komt het vaker voor dat het een beetje chemisch ruikt zonder dat dat een ramp is? Ben nog wel van plan het te laten testen (:
Einstein schreef:Verder zit er vaak nog wat natronloog of soms natriumcitraat doorheen, zeker als de GHB afkomstig is van knoeiers.
Zei ik omlaag dan? Mijn allereerste batch stelde ik "omlaag" bij met citroensap(!); voor de 2e had ik speciaal citroenzuur gekocht bij de toko, maar nooit hoeven gebruiken.snuifduif schreef:Hoe ga jij de pH omlaag stellen met een loog
Gman007 schreef:bam. schreef:Mijn reeds aangekochte ghb ruikt naar mijn idee toch een beetje vreemd, geen idee of het gbl of natronloog luft is maar het doet me een beetje denken aan aceton. Kan ik dit nou veilig proberen te laten verdwijnen door het in te koken? Of komt het vaker voor dat het een beetje chemisch ruikt zonder dat dat een ramp is? Ben nog wel van plan het te laten testen (:
Makkelijkste manier van afstrepen is een druppel op je tong en als het echt prikt is het sowieso niet goed. Het zal natuurlijk wel zouT zijn .. maar als het prikt en je denkt van pff snel water pakken om te spoelen dan had ik het toch terug gebracht of weggegooid. Of zelf gaan knutselen met wat pannetjes en een ph metertje
Ik vind GBL trouwens vaak een beetje verf-achtig ruiken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten