Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Doneren

Op dit forum is algemene informatie te vinden over van alles en nog wat. En natuurlijk de regels. Lees deze goed!

Doneren

Berichtdoor Ivo » do feb 24, 2011 7:56 pm

Zoals jullie wel zullen weten trekt DrugsForum ontzettend hoge bezoekersaantallen. Dit brengt logischerwijs een hogere kost met zich mee om alles te hosten.
Door de inhoud van dit forum is het heel moeilijk om een site te vinden die zijn ads hier toelaat. Google bijvoorbeeld blokkeert een hele hoop van de trefwoorden die ik heb proberen in te geven.

Waarom doneren?

De belangrijkste reden om te doneren is natuurlijk om het forum te steunen.
Alsof deze eer nog niet genoeg is, krijg je ook een speciaal kleurtje en toegang tot het donateursforum! Je kan ook een eigen titel toevoegen, die dan bij elke post boven "Donateur" staat.

Hoe kan ik doneren en wat kost het?

Op dit moment kost het tussen de €1.20 en €2.20 voor een maand en voor €10 ben je een heel jaar donateur.

Er zijn verschillende manieren om te doneren, maar voor alle manieren gelden de volgende richtlijnen:
  • Zet je forumnaam in het mededelingenveld! Bij alle types van betaling!
  • Je naam zal nooit doorgegeven worden, aan niemand. Je privacy wordt volledig gegarandeerd.
  • Zeg er nooit bij dat het iets te maken heeft met drugs! "DF Donatie *naam*" is duidelijk genoeg.

Als je je naam vergeten toevoegen bent, kan je me een PM sturen met de betalingsgegevens (manier, kost, eventueel naam) en ik breng het zo snel mogelijk in orde.

Op deze manieren kan je doneren:

Via SMS/telefoon
Voorlopig niet mogelijk, tot ik een andere provider vind.

Paypal
Paypal is een makkelijke manier om via overschrijving of creditcard geld over te maken. Om via paypal te betalen moet je eerst een account aanmaken en geld storten of een creditcard toevoegen. Deze site is 100% veilig om betalingen mee te doen en niemand anders dan Paypal komt je creditcardgegevens te weten!

Klik hier als je 1 maand donateur wilt worden voor €1.20:

Klik hier voor een volledig jaar (€10):

Als je een vrije bijdrage wilt doen, klik hier:

Overschrijving
PM me voor mijn gegevens als je via deze manier wilt doneren.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Re: Doneren

Berichtdoor Ivo » do feb 24, 2011 7:56 pm

Hier al een kleine FAQ:

Q: Hoe lang duurt het voor ik mijn rechten krijg?
A: Ik moet je rank manueel aanpassen dus het gebeurt niet automatisch. Normaal gezien heb je je rank dezelfde dag nog.

Q: Waar gaat het geld naartoe?
A: Het grootste deel van de donaties gaat naar het betalen van de webhost. Als er veel meer gedoneerd wordt, kan het overschot gedoneerd worden aan goede doelen. Zo is er in 2011 $250 aan Erowid gedoneerd.

Als je nog vragen of opmerkingen heb, post ze hier.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Re: Doneren

Berichtdoor Ivo » do dec 04, 2014 4:20 pm

Vanaf 19 december is het niet meer mogelijk om met je telefoon via Mollie te doneren. De belastingsregels in de EU veranderen en het kost hen te veel om er in mee te gaan. Ik ga op zoek naar een alternatief.

Edit: aangezien je nu een KvK nummer nodig hebt om sms betalingen te ontvangen, zal het niet meer kunnen.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Keer terug naar Info en Regels