SjaakT schreef:Haha, zien er netjes uit man! Altijd leuk he, de nieuwe flush op zien komen
Deviance schreef:Netjes hoor. Maar ga je echt voor elke flush een nieuwe topic openen? Kan je beter gewoon allemaal in een topic zetten denk ik hoor.. anders staat heel het kweek forum vol met paddoflushes en da's ook niet helemaal de bedoeling denk ik
NickDv schreef:maar is dat normaal voor een kweeksetje dat er in 3 dagen alweer zulke pins zijn?
Deviance schreef:Netjes hoor. Maar ga je echt voor elke flush een nieuwe topic openen? Kan je beter gewoon allemaal in een topic zetten denk ik hoor.. anders staat heel het kweek forum vol met paddoflushes en da's ook niet helemaal de bedoeling denk ik
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
PoisonDrink schreef:Dat ziet er vreemd uit! Heb je de paddo's genoeg verse lucht gegeven tijdens het drogen? En heb je het huishoudpapier af en toe eens vervangen? Geen idee of dat mycelium is. Ik denk eigenlijk dat het géén mycelium is, dus een of andere schimmel/bacterie/..
PoisonDrink schreef:Dat ziet er vreemd uit! Heb je de paddo's genoeg verse lucht gegeven tijdens het drogen? En heb je het huishoudpapier af en toe eens vervangen? Geen idee of dat mycelium is. Ik denk eigenlijk dat het géén mycelium is, dus een of andere schimmel/bacterie/..
PoisonDrink schreef:Het kan dus blijkbaar gewoon mycelium zijn, lees ik op shroomery. Al kan het ook een andere schimmel of iets dergelijks zijn.. Ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat ze niet stinken is al een goed teken.
Hoe heb je ze gedroogd?
PoisonDrink schreef:Misschien hadden ze een te hoge luchtvochtigheid waardoor er nieuw mycelium is beginnen groeien. Is maar een theorie van mij hoor. Goed plan om een kleine hoeveelheid te eten, dan weet je meteen of er iets mis is. Van zoiets doodgaan zal niet snel gebeuren denk ik.
PoisonDrink schreef:En?
Is de steel eigenlijk ook bedekt met die witte schimmel-laag (die vermoedelijk mycelium is)?
PoisonDrink schreef:Dan hoop ik voor jou dat het gewoon mycelium is. Ook geen buikpijn of zoiets?
Peptalk schreef:Ik vind het er toch echt niet uitzien als mycelium dat is doorgegroeit tijdens het drogen..
Dat ziet er vaak toch wat pluiziger uit dacht ik.
Dat het niet stinkt neemt wat twijfel weg, maar lang niet allemaal natuurlijk.
Kun je het er niet af wrijven?
En leef je nog?
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten