Ga er vannuit dat Amnesia een van de lastigste soorten is om buiten af te bloeien.
En wat al die kweeksites je aanraden (binnen zetten en met mooi weer naar buiten) gaat ook niet echt soepel werken. Of binnen onder lampen, of buiten onder de zon.
Mag ik vragen om expliciete sites die je dit aanraden??
Ik denk dat guerrilla kweken het meest geschikt is voor jou.
Check hier even voor info:
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=10&t=707 SoldierOfJahArmy schreef:En ik vind het niet echt erg dat er een keer zaden tussenzitten, of denk ik verkeerd?
Dat is zeker niet erg. De vraag is alleen wel hoé die zaden daarin komen.
Die amnesia zal binnen gekweekt zijn, daar ben ik vrij zeker van.
Om binnen zaden te kunnen krijgen zijn 3 manieren:
1. Er is ongewenste vrouwelijke of hermafrodiete stuifmeel aankomen waaien vanaf buiten door het luchtfilter heen.
2. Er stond een mannetje tussen de planten. (heel onwaarschijnlijk, en echt een slechte kwekert dan).
3. Er stond een hermafrodiet tussen de planten. (in dit geval is jouw zaad onbruikbaar, je hebt dan 99% kans op hermafrodieten uit jouw zaad)
Dus ja, zaad in je wiet geeft ten teken dat de kweker niet helemaaal juist bezig is.
Maar het maakt voor de kwaliteit niet heel erg veel uit, de kwantiteit uiteraard wel. Die 8 zaden wegen bij elkaar toch wel genoeg om van dat soortgelijk gewicht nog een joint te draaien.
Adjustment is the key of life.
What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.