Jules schreef:Ja ja Jeff, heel leuk die absurde dingen maar voor de laatste keer; laat die shit lekker in onzin.
Jules schreef:/warn
Heel kinderachtig weer, maar volgende keer heb je een ban.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Xeloc schreef:bakken met baard @ youtube
Peptalk schreef:Je hebt op het vorige forum toch ook fatsoenlijk antwoord opgehad?
Peptalk schreef:Omdat ik van mening ben dat je een vraag stelt als je iets niet weet.
Hij weet het al, dus vind het vrij nutteloos.
Maar goed, wie weet heeft er iemand innovatieve nieuwe info...
Peptalk schreef:Okeee, okee.
Sorry voor m'n kortzichtigheid.
Als berouw zal ik ook eens hard mee denken waardoor vosbos lekker kan spacen op zn restjes..
Tomaat schreef:Peptalk schreef:Okeee, okee.
Als berouw zal ik ook eens hard mee denken waardoor vosbos lekker kan spacen op zn restjes..
Misschien niet echt ontopic hier, maar ik heb vandaag iets lopen denken. Ik lig hier nog met hopen lege wietzakjes waar de wiet gewoon met de hand uitgehaald is. Moest ik die zakjes openscheuren en met een mesje de binnenkant afschrepen zou daar dan nog wat THC vandaan komen?
Tomaat schreef:Peptalk schreef:Okeee, okee.
Misschien niet echt ontopic hier, maar ik heb vandaag iets lopen denken. Ik lig hier nog met hopen lege wietzakjes waar de wiet gewoon met de hand uitgehaald is. Moest ik die zakjes openscheuren en met een mesje de binnenkant afschrepen zou daar dan nog wat THC vandaan komen?
MDMC schreef:Zo dan mag je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zakjes hebben (en veel geduld). Beter koop je voortaan een goede 3 laagse grinder. Daar kan je het makkelijker in opvangen! (maar hasj ervan persen dan mag je veel sparen)
Peptalk schreef:MDMC schreef:Zo dan mag je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zakjes hebben (en veel geduld). Beter koop je voortaan een goede 3 laagse grinder. Daar kan je het makkelijker in opvangen! (maar hasj ervan persen dan mag je veel sparen)
Valt wel mee hoor...
Heb eens uit zo'n 15 zakjes een vrij stevige joint gedraait.
Ligt er wel aan hoe veel en hoe lang die wiet in dat zakje heeft gezeten, deze zakjes waren dan ook bijna niet meer doorzichtig.
Peptalk schreef:MDMC schreef:Zo dan mag je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zakjes hebben (en veel geduld). Beter koop je voortaan een goede 3 laagse grinder. Daar kan je het makkelijker in opvangen! (maar hasj ervan persen dan mag je veel sparen)
Valt wel mee hoor...
Heb eens uit zo'n 15 zakjes een vrij stevige joint gedraait.
Ligt er wel aan hoe veel en hoe lang die wiet in dat zakje heeft gezeten, deze zakjes waren dan ook bijna niet meer doorzichtig.
Peptalk schreef:Ik heb zo'n grinder, maar daarvan persen gaat je ook niet verder brengen hoor
Maar even eerlijk, nee dat was niet zo'n kut werk.
Gewoon een aardappelschil mesje, zakje openen en langs de 2 lange kanten insnijden.
Dan met met de platte kant van het mesje met een schrapende beweging erlangs en dat schraap je aan je vloei of op je klaar liggende tabak.
Denk dat ik er iets langer mee bezig ben geweest dan dat ik normaal mn wiet grind.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten