Na een fijne spacecake ervaring wilde ik verder experimenteren en kwam op het idee om vanavond café au hasj te maken , koffie met hasj dus.
Hoe ging/ga ik te werk
Op dit moment heb ik een 30cl room (40%) aan de kook gebracht , na het kookpunt heb ik de room van het vuur gehaald en de hasj 1.10g (2personen) toegevoegd.
ik ben van plan om dit een uurtje te laten staan tot de room terug afgekoeld is.
vanavond ga ik de room in een tas doen en daar een lekker 'senseo' koffietje aan toevoegen.
Nu drink ik mijn koffie graag zoet ,maar maakt het uit of ik hier nu veel of weinig suiker in doe ? aangezien suiker thc afbreekt (??)
En denken jullie dat mijn receptje gaat werken ?
mvg twizz
21.30u
Net de café au hasj gedronken. Bah Bah BAh , wat viel de smaak me lelijk tegen. Net de smaak van een cappucino die al 3weken staat met een hoopje onkruid in. Maar ik heb een zeer goed voorgevoel bij het effect! We shall see...
22.20u
De wachttijd vloog snel voorbij.
Eigenlijk ben ik er plots 'kei hard' in geknald.
Daarnet stond ik toevallig even voor de spiegel , te kijken hoe mijn pupillen groter en kleiner werden bij de invloed van licht.
Ik dacht veel inspiratie te hebben om dit verslag te typen ,... maar ontgoochel mezelf. ik ben gereset

Geluid klinkt enorm ver weg met een echo. of ligt dat aan dit liedje ?
http://www.youtube.com/watch?v=SNm4_-Pr ... re=related
Dag later
Wow deze ervaring was heftig!
Ik vertelde de vriend die meedeed (rond ogeveer 22.30u) dat we waarschijnlijk nog meer stoned/high zouden worden, en dat het mogelijk was dat we lichte visualisaties zouden krijgen. Mijn vriend kreeg een beetje angst voor het onbekende , dus ik vertelde hem dat dit waarschijnlijk niet het geval zou zijn.
Een uurtje later keek hij me aan en zei, volgens mij word ik nog steeds stoneder, en had je daarstraks gelijk. Ik moest toegeven , jaaa Het werd gaarder en gaarder...
Ik besloot om een pc spel te gaan spelen (anno 2070) , de vriend keek lekker mee op het scherm tot hij plots zei , 'ik snap niet dat je dit nu nog kan ??' , toen besefte ik dat ik het spel eigenlijk niet meer goed kon spelen , het was veeeeel te ingewikkeld, en ik sloot af.
Besloot nog wat diepe muziek op te zetten en gewoon wat te socializen. We hebben toch wel een dikke 2 uur zitten denken en babbelen over 'het leven'.
Ongeveer 4uur na inname werd de vriend een beetje slecht , ik vertelde hem om zich gewoon te laten gaan en dat het stoned gevoel in waves kwam. hierdoor werd hij terug op zijn gemak en ging naar zijn eigen huis.
Ik ben zelf eitjes beginnen koken , wat enorm moeilijk was , had ik ze nu al tien minuten in het water liggen ? of niet ? uiteindelijk had ik super taaie eitjes , die veel te lang op stonden , maar dit maakte me op zich niet uit .
Ik heb nog wat tv gekeken , en ben dan gaan slapen , ik heb Super vast geslapen of die indruk heb ik toch.
Daarstraks kwam ik de vriend tegen , hij zei dat hij zich nog half stoned voelde

Al bij al een zeer mooie maar onverwachte heftige ervaring!
Heerlijk ik sluit even af.