Sodagod schreef:Mooie kat!! Ik heb er zelf 8, ik hoop maar dat ze niet aan mijn plantjes gaan knabbelen
& Waarvoor dient die fles over je plantje?? Als een soort serre?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
The_Upsetter schreef:Ja dat flesje dient als een serre en tevens voor bescherming. (tegen ongewenste diertjes)
The_Upsetter schreef:Dat lijkt me niet, maar het blijft er niet heel lang omheen staan, zodra het iets sterker is gaat het eraf.
Sodagod schreef:Maak je gaatjes in het flesje of laat je het volledig dicht?
The_Upsetter schreef:Sodagod schreef:Maak je gaatjes in het flesje of laat je het volledig dicht?
Je ziet al een gaatje in het flesje zitten, in de zijkanten zitten ook gaatjes, planten hebben wel zuurstof nodig natuurlijk.
The_Upsetter schreef:Je ziet al een gaatje in het flesje zitten, in de zijkanten zitten ook gaatjes, planten hebben wel zuurstof nodig natuurlijk.
Fackell schreef:Jou kan lijkt net een pokemon man!
Smiley schreef:The_Upsetter schreef:Je ziet al een gaatje in het flesje zitten, in de zijkanten zitten ook gaatjes, planten hebben wel zuurstof nodig natuurlijk.
Koolstofdioxide, zuurstof maken ze zelf wel aanFackell schreef:Jou kan lijkt net een pokemon man!
Kan=kat? anders snap ik het al helemaal niet meer
Peptalk schreef:Dan hebben ze zo te zien de eerste weken niet echt hun beste gedaan?
Of althans, niet zo heel erg hard gegroeid, zo lijkt het.
Affijn, nu doen ze het lekker:) Succes!
Peptalk schreef:Denk't ook. Toch nog net iets te koud, heb er ook wat van gemerkt.
Maar nu gaan ze, bij mij tenminste, erg lekker!
Laatste dagen gaat het steeds harder:)
Wanneer van jou nieuwe fototjes?
Ben het groeiproces van een deen en AF een beetje aan het vergelijken en wij zijn (ongeveer) gelijk gestart:)
Succes met je kweek! Hopen op veel zonnige dagen. Las net in de krant dat het het droogste voorjaar sinds 1978 ofzo is:) Voor mij totaaal niet erg. Als de (na)zomer ook maar goed is!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten