Bedankt voor de tips

Ik dacht dat voeding sowieso geen kwaad kan, dus een klein beetje per week dan ook niet. Is het misschien wel nuttig voor de flowerperiode?
De gelige plekken waren er al voordat ik iets met voeding heb gedaan. Het zit niet alleen op de onderste blaadjes maar ook net op het stamstukje daaronder. Op zich geen probleem, als de plant goed blijft groeien.
Ik hoop niet dat "ms." Happy een mannetje is, het ging nl. om feminized seeds en nu staat er nog redelijk wat warmte op m'n kamer. Een klein voordeel aan deze kamer is dat 'ie als een sauna werkt en de hele dag zon heeft, dus zelfs met 15c buiten is het hier bijzonder warm en vaak licht.
De oogst maakt me eigenlijk niet héél veel uit, het is natuurlijk zeker wel leuk om een beetje van je eigen spul te kunnen roken, maar dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik groei; voor de rest is het gewoon leuk om te doen!
Andere tips zijn ook van harte welkom. Een bekende zei dat ik er een ventilator in de buurt kan zetten die er heel zachtjes tegenaan blaast, om wind te simuleren. Dat zou helpen om de stammen, naast het dagelijks omdraaien van de pot, nog meer te verstevigen?
edit: ik lees net dat een mogelijke oorzaak van 'hangende en gelige bladeren' ook teveel water kan zijn. Nu hebben ze allebei ongeveer evenveel water gekregen door de loop van de tijd heen (ongeveer één keer per twee dagen), maar daar zal ik bij #2 dan even op letten.