Try-out schreef:Helemaaaal niet te laat!
Autoflower kan nog prima!!
Negeer de andere posts aub! Autoflower mag vanaf dag 1 zelfs op 12-12 qua licht dus je hebt nog RUIM de tijd.
En een maand vanaf zaad tot plant ... Wat een onzin! Mijn planten zijn van 15 mei. Daarvoor is nog een risico! Geen IJsheiligen geweest... En gemiddeld (geen grapje maar foto was te groot om te posten) 1.45m..
Er is een verschil tussen kweken en kweken. Een auto flower is een leuk energie arm projectie, maar een echt goede, lekkere, sterke en grote plant kost heel wat meer tijd, moeite en precisie. Dan heb je uiteindelijk een ziek grote opbrengst en heb je een kindje grootgebracht.
Maar ook bij een auto flower kan genoeg misgaan, het grootste verschil is alleen dat een auto flower in zekere zin in voorgeprogrammeerd van/tot wanneer hij groeit en wanneer hij bloeit. Onafhankelijk van zijn grootte en gezondheid. Met dit warme en extreme weer zou ik denken dat je ook een auto flower erg precies moet verzorgen. Veel water en niet in volle zon (of voeding geven, maar dat mag geloof ik officieel niet.)
Ach, veel verstand heb ik er ook niet van. Een maat van me heeft vroeger twee keer 3 planten grootgebracht met veel teveel inzet. Kwam ook een gigantische oogst vanaf echt niet normaal. Ik hoorde er vaak verhalen over en dit is een beetje t idee wat ik er nu bij heb. Correct me if I'm wrong.