snuifduif schreef:Je bent véél te laat daar voor.
Wachten tot volgend jaar en dan in april beginnen met ontkiemen
Poseidon schreef:Als we een Indian Summer krijgen is er kans op een mooie oogst mister nobody
Try-out schreef:Helemaaaal niet te laat!
Autoflower kan nog prima!!
Negeer de andere posts aub! Autoflower mag vanaf dag 1 zelfs op 12-12 qua licht dus je hebt nog RUIM de tijd.
En een maand vanaf zaad tot plant ... Wat een onzin! Mijn planten zijn van 15 mei. Daarvoor is nog een risico! Geen IJsheiligen geweest... En gemiddeld (geen grapje maar foto was te groot om te posten) 1.45m..
snuifduif schreef:Als je ze nu nog moet ontkiemen dan is het wel erg laat.
Het duurt zo een maand voor ze van zaadje naar fatsoenlijk plantje zijn, dan zitten we al in augustus. Dat is eigenlijk de bloei periode.
Ik denk dat je geluk hebt als je er een gram of 5 per plant af haalt als ze de sterke zon al overleven. Want ze zijn nu nog ontzettend klein en teer en kunnen sterke zon niet aan
Negeer de andere posts aub! Autoflower mag vanaf dag 1 zelfs op 12-12 qua licht dus je hebt nog RUIM de tijd.
En een maand vanaf zaad tot plant ... Wat een onzin! Mijn planten zijn van 15 mei. Daarvoor is nog een risico! Geen IJsheiligen geweest... En gemiddeld (geen grapje maar foto was te groot om te posten) 1.45m..
GeenNaam schreef:Hallo,
Ik wil voor het eerst buiten een paar plantjes neer zetten, Nu heb ik al seeds en potgrond gehaald:
Seeds: northern lightautoflower
Ano schreef:achter die folie gaan ze wss strekken, je kunt ze dan beter opkweken onder een tl balk en buiten zetten wanneer de zonkracht wat minder is en dat rustig opbouwen.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten