Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Growlog: Golden Teacher + Puerto Rican

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Re: Growlog: Golden Teacher + Puerto Rican

Berichtdoor Kraak » wo aug 10, 2011 6:52 pm

Vandaag de golden teachers weer geoogst, 185 gram. Dat maakt al bijna 400 gram in 2 flushes :kleuter:

Maar alsnog doet de PR het niet, ik weet echt niet wat ik hier aan kan doen. Niemand een tip?
Want ik wil toch nog proberen er wat paddo's uit te halen, de kit ruikt nog gezond en heeft een goede witte kleur.

De GT staat vol met deze :kleuter:


Uploaded with ImageShack.us
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Growlog: Golden Teacher + Puerto Rican

Berichtdoor kofixteprate » do aug 11, 2011 4:47 pm

Het lijkt me dat beide setjes onder dezelfde omstandigheden verkeren qua temperatuur en licht? Misschien dat het niet vochtig genoeg/te vochtig is al weet ik niet of dat zo'n ernstige invloed heeft op de manier van groeien.. Ik zie op je foto's op geen flinke patch mycelium ergens op het substraat liggen, misschien de volgende keer iets langer soaken dan je hiervoor hebt gedaan en kijken of dat misschien beter gaat? Het lijkt me in ieder geval dat je er vanuit kunt gaan dat er in principe nog genoeg in je growkit zit als er tot nu toe alleen van die kleintjes uitkomen :D
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner