Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Guerilla Paddo's Planten

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Guerilla Paddo's Planten

Berichtdoor FranX » za mei 05, 2012 12:04 pm

En terwijl de rest van de wereld langzaam maar zeker tot inzicht komt dat de "War on Drugs" niet alleen zinloos maar ook nog eens contraproductief is laait in Nee-derland de anti-drugs houding juist op. Kan je in Tjechië bijvoorbeeld probleemloos 40 paddo's in bezit hebben loop je in Nee-derland een vette kans dat een SWAT-team je voordeur in beukt als per ongeluk een puntig kaalkopje het gore lef heeft gehad om in je tuin de kop op te steken.

Wie tegenwoordig een wietje wil opsteken moet geoormerkt zijn en met een ster op de jas... euh een wietpas in de hand en onder meeloerend oog van Ivo Opstelten en zijn criminaliserende kliek naar een van de weinig overgebleen coffeeshops. Dat terwijl je bijvoorbeeld in Portugal of binnenkort Denemarken zonder gelijk zwaar crimineel te zijn gerust een jonko mag opsteken. Tja... dat krijg je als men gaat stemmen op partijen die het woord Vrijheid in hun logo hebben staan of menen gods wil te kennen.

Maar goed. Gelukkig heeft Moedertje natuur dikke poep aan ambtenaren en hun regeltjes en dus geeft zij aan wie wil datgene wat men zoekt. Voor wat paddo's betreft bestaan er zogenaamde growkits (volg de sponsorlink hierboven naar Azarius) waarbij men zolang er geen paddo's de kop opsteken men niet strafbaar is (Ik heb het ook niet verzonnen.) Dat is een situatie die een beetje te vergelijken is met met wiet. De zaden mag je (nog) kopen of in bezit hebben maar als het plantje ontluikt beginnen overheidsdienaren te blaffen.

Enfin. Zoals gezegt heeft Moedertje natuur lak aan Den Haag en steunt de wiet-guerilla's die ieder jaar weer, verborgen tussen het legale groen, lekkere buitenwiet opkweken. Wat niet veel mensen weten is dat je ook prima guerilla paddo's kunt kweken. Gewoon in je eigen tuin of daarbuiten. Ik wist het ook niet maar een vriend van mij heeft het me laten zien en me het complete materiaal meegegeven om het zelf ook eens te proberen. Steriele toestanden zijn niet nodig. Gewoon een goed plekje zoeken, instructies volgen en het overlaten aan Moeder.

Ik heb nooit gerealiseerd dat het ook mogelijk was om gewoon buiten verschillende soorten Psilocybe's op te kweken. Ik ben heel benieuwd of ook ik binnenkort paddo's van de koude grond kan plukken. Wie van jullie heeft ervaring met buitenteelt?

Wie meer wil weten over buitenteelt paddo's kan ff googlen of mij een pb-tje sturen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Guerilla Paddo's Planten

Berichtdoor PoisonDrink » zo mei 06, 2012 2:03 am

Er groeien inderdaad van nature paddestoelen uit het psilocybe geslacht in onze streken, zoals P. semilanceata en P. cyanescens. Je kan hier zelfs P. cubensis buiten groeien, alleen kunnen ze de koude winter niet overleven. Welke ben jij nu aan het groeien? Ik heb er jammer genoeg nog geen ervaring mee, maar dat komt ooit wel een keer. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Guerilla Paddo's Planten

Berichtdoor FranX » ma mei 07, 2012 6:12 pm

We hebben de psilocybe azurescens (fruit als de temperatuur tussen 5 en 10 graden c is). Het is alleen niet zeker van welke van de twee strains de azurenscens afkomstig is ( zou de v. astoria ossip óf v. hammond kunnen zijn)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Guerilla Paddo's Planten

Berichtdoor Taxi. » ma mei 07, 2012 10:28 pm

Haha leuk stukje ! Denk er ook zo over..

Niet : 'Drugs moet niet verboden worden want t is helemaal niet zo erg'
Maar eerder: 'De negatieve gevolgen van het verbieden van drugs > positieve gevolgen van het verbieden van drugs. Mensen hebben toch zelf het recht om te gebruiken wat hij/zij wil, en het risico lopen zijn/haar lichaam en hersenen te kunnen beschadigen (mits men natuurlijk niet zorgt voor overlast, ongelukken e.d.). Maar nee, meneer Ivo (Opstelten en niet "onze" Ivo, wat trouwens wel leuk zou zijn geweest) en de rest van de wereld gaan voor óns beslissen dat we geen paddenstoeltjes met bepaalde stoffen mogen gebruiken omdat ze schadelijk voor de gezondheid kunnen zijn. Gaan ze binnenkort dan ook voor ons bepalen dat we geen auto's meer mogen rijden (extra CO2 uitstoot, wereld gaat ten onder), geen broodjes pindakaas uit de magnetron mogen eten (kankerverwekkend) en niet meer naar de wc mogen gaan als er bleek in ligt (omdat dat ook kan zorgen voor schadelijke stoffen in je lichaam) ? En dan is er ook nog eens een shitload narcotica agenten die nu appartementen binnenvallen omdat iemand 2 gram speed in huis heeft. Laat ze lekker echte criminelen oppakken. Die écht een gevaar zijn voor de maatschappij.'

Maarja, genoeg hierover :oops:
OT:
Klinkt interessant, dat buiten kweken van paddo's. Wordt daarmee een stuk makkelijker. Zal je wss binnenkort wel even een pm sturen ;)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Guerilla Paddo's Planten

Berichtdoor tlitlitzin » zo mei 13, 2012 7:58 pm

Ikzelf ben oop buitenpaddo's aan het kweken. Ik heb de soort psilocybe ovoideocystidiata. Ben benieuwd wat de trip ervan wordt...
tlitlitzin
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo mei 13, 2012 7:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron