Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hasj eten (recepten hulp)

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » za nov 01, 2014 2:47 pm

hoi!

Ik ben onlangs begonnen met het experimenteren met eetbare recepten en heb gister hasjchocomelk gemaakt maar vond dit niet zo smakelijk, vandaar dat ik deze post maak in de hoop meer leuke recepten te vinden van de community hier :)

ik ben opzoek naar van alles, van cake tot shake! graag wel werkwijze erbij vermelden want ik ben beginnend studenten-chefkok aka no skills as of yet. :grin:
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Perry » za nov 01, 2014 3:44 pm

@Bonghit Come back en help deze man uit de brand!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Partypipo » za nov 01, 2014 4:02 pm

Als je echt niks kan maken zelf: bij de supermarkt heb je cake waar je alleen maar boter aan toe hoeft te voegen. Zelfs de bakvorm zit er al bij. De boter smelten en daar je hasj in gooien. Die smelt ook weg in die boter. Dan gewoon die gesmolten boter door die cakemix roeren en bakken. Klaar.
En anders een cakerecept opzoeken op google.

Miss E had een keer cupcakes gemaakt met 0,3 gram hasj per stuk.
We hadden ieder een halve op. Smaakte gewoon naar cake, niks vies ofzo. We zijn beiden out gegaan hier op de bank. Miss E werd even wakker om te kotsen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155