Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hasj eten (recepten hulp)

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » za nov 01, 2014 2:47 pm

hoi!

Ik ben onlangs begonnen met het experimenteren met eetbare recepten en heb gister hasjchocomelk gemaakt maar vond dit niet zo smakelijk, vandaar dat ik deze post maak in de hoop meer leuke recepten te vinden van de community hier :)

ik ben opzoek naar van alles, van cake tot shake! graag wel werkwijze erbij vermelden want ik ben beginnend studenten-chefkok aka no skills as of yet. :grin:
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Perry » za nov 01, 2014 3:44 pm

@Bonghit Come back en help deze man uit de brand!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Partypipo » za nov 01, 2014 4:02 pm

Als je echt niks kan maken zelf: bij de supermarkt heb je cake waar je alleen maar boter aan toe hoeft te voegen. Zelfs de bakvorm zit er al bij. De boter smelten en daar je hasj in gooien. Die smelt ook weg in die boter. Dan gewoon die gesmolten boter door die cakemix roeren en bakken. Klaar.
En anders een cakerecept opzoeken op google.

Miss E had een keer cupcakes gemaakt met 0,3 gram hasj per stuk.
We hadden ieder een halve op. Smaakte gewoon naar cake, niks vies ofzo. We zijn beiden out gegaan hier op de bank. Miss E werd even wakker om te kotsen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » za nov 01, 2014 7:04 pm

Partypipo schreef:Als je echt niks kan maken zelf: bij de supermarkt heb je cake waar je alleen maar boter aan toe hoeft te voegen. Zelfs de bakvorm zit er al bij. De boter smelten en daar je hasj in gooien. Die smelt ook weg in die boter. Dan gewoon die gesmolten boter door die cakemix roeren en bakken. Klaar.
En anders een cakerecept opzoeken op google.

Miss E had een keer cupcakes gemaakt met 0,3 gram hasj per stuk.
We hadden ieder een halve op. Smaakte gewoon naar cake, niks vies ofzo. We zijn beiden out gegaan hier op de bank. Miss E werd even wakker om te kotsen...

haha thanks voor de tips, ik kan wel wat maken zelf hoor alleen liever niet nog aangezien ik het voor 5man maak(en dus aardig wat hasj erin moet gooien-->risico vermeiden dat k het verpruts)

ik ga eens een cake maken dan :) hasj-pannekoeken waren me al eens gelukt! en cupcakes hmm niet zon an maar goed idee :) danku!!
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Vinnie » za nov 01, 2014 8:16 pm

Je kan ook de hasj op een diepvries piza gooien, 12 minuten in de oven en voli, hasj piza
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » zo nov 02, 2014 10:29 pm

WAUW slim idee :D

ik heb vandaag hasbrownies geprobeerd te maken met zon standaard bak-allesin1-gebeuren maar ipv water melk gebruikt met boter en hasj, helaas kwam hij er niet goed uit en was hij nog vrijwel helemaalz acht van binnen :P 2,5gr weg kunnen gooien helaas :( volgende try worden die hasjpizza's :)
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Fool » zo nov 02, 2014 10:52 pm

Als hij zacht van binnen is gooi je hem toch gewoon weer in de oven? :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » zo nov 02, 2014 11:06 pm

had ik ook al gedaan. hij zat er op een gegeven moment al anderhalf uur in lol. had e rgeen zin meer in(iedereen zit hier aan de metox) dus ik ben huisvrouw aan het zijn en had geen zin om nog op dat ding te moeten letten haha... Heeft meneer hierboven btw een kleien uitleg over die pizza-hasj? gooi je het er zo gewoon overheen? smelt dat niet weg op 250c? of hoe heet de oven dan ook moet voor die pizza's
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » zo nov 02, 2014 11:49 pm

Nou tosti met hasj...ben benieuwd haha...ik blijf maar hasj gebruiken tis straks nog op ook! :O
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Perry » ma nov 03, 2014 7:49 am

Bij het bakken van een cake is het sowieso altijd belangrijk dat je een lange tijd op niet al te hoge temperatuur bakt. Maar misschien had je teveel boter, waardoor het niet goed hard/droog werd.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » ma nov 03, 2014 1:51 pm

ik had m volgens het recept gedaan, 1-2-3 muffins heet het doosje.
40m op 180c, ik deed ong. 80-90m op 170c en daarna in de koelkast maar het mocht niet baten helaas! en de tosti heb ik ook niks van gevoeld gisteravond, maar ik denk dat daar te weinig opzat ofzo...vandaag hasjpannekoeken maken en als dsat niet werkt gooi ik mijn koks-muts op de stok en laat ik het een ander doen haha...tot nu toe 15gr kwijt aan testen alleen al :')
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Miss E » ma nov 03, 2014 2:45 pm

15 gram opgebruikt en nog niks ervan gevoeld? Dan doe je echt iets verkeerd. :P

Zorg je er wel voor dat de hasj eerst aan het vet (van de boter of melk) kan binden? Je kan niet zomaar ergens hasj ingooien en verwachten dat dat werkt dan, thc moet eerst aan vet gebonden worden voordat het oraal een effect geeft.
Als je bijvoorbeeld muffins bakt, zul je eerst de hasj langzaam in de boter moeten smelten. Toen ik muffins ging maken, heb ik eerst de boter gesmolten, daarna de hasj erbij gedaan, deze lost volledig op in de boter dus dat is makkelijk. Daarna heb ik de hasjboter nog een half uur op een zacht vuurtje laten staan zodat alle thc opgenomen was in het vet.
0,3 gram hasj per muffin, ik ging al stuk van een halve muffin. :keta:

Als je melk gebruikt, neem dan volle melk. Daar zit net iets meer vet in dan halfvolle melk.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Perry » ma nov 03, 2014 3:39 pm

Ohja, hoe kleiner de hasj kruimels en hoe langer je het in de boter laat trekken, hoe meer THC er in je cake komt. Ik geloof dat ik 't wel 2 uur op een laag vuurtje verwarmd. Niet te heet natuurlijk, want dan gaat de THC eraan.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Chocoloco » ma nov 03, 2014 8:33 pm

Laatst hasj kruidnoten gemaakt. Gewoon recept van kruidnoten, hasj erbij en eten maar. Jezus wat was ik ver had zeker 0,6-0,7 gram op :D
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Dopamientje » ma nov 03, 2014 9:03 pm

Hasj-pannekoeken: Gooi de hasj door het beslag, bak de pannekoeken met boter of olie en voeg eventueel kaas en ham/salami/spek toe om de pannekoeker vetter te maken.

Hasjtosti's: Smeer een dun laagje boter/margarine aan de binnenkant van beide boterhammen, leg daar een plakje kaas op en daarop de hasj, top het af met een paar plakjes vleesch naar keuze.
Laatst bijgewerkt door Dopamientje op ma nov 03, 2014 9:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Fool » ma nov 03, 2014 9:04 pm

Hasj eten: pak uw eten en leg het hasj op een romig/vettig onderdeel van uw recept, verhit dit lang genoeg op een redelijke temperatuur.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » di nov 04, 2014 2:04 am

half uur heb ik het niet op laten staan, ja 15gram is niet voor mij alleen, ik gebruik zon 3-5gr per keer omdat ik voor meerdere mensen maak, ik ben vandaag wel van hasj-wentelteefjes high geworden :D volgende keer, morgen of overmorgen pannekoeken met hasj maken, ik ga eens even kijken of ik wat fout deed bij de boter...ik heb t idee dat het helemaal opgenomen was in de boter dus ik denk dat ik er of te weinig hasj of te heet heb gemaakt oid...maarja volgende kans, heb nog een goed stukje liggen voor pannekoeken!
Spoiler! :
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Vinnie » di nov 04, 2014 10:30 am

hahah eet smakelijk :stoned:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » di nov 04, 2014 4:34 pm

iemand misschien een video voor hasjpannekoeken? :O of zijn die er niet
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » di nov 04, 2014 5:00 pm

dat is geen hasj en hij laat daar niet de boter-how to- zien, het liefst dus met HASJ geen wiet, anders had ik wel wiet gevraagd :P deze heb ik namelijk al gezien idd maar heb liever een iets duidelijkere (en dan misschien) langeren video (als die er is).
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor Fool » di nov 04, 2014 10:26 pm

Zelfde, maar dan de hasj erin ipv de wiet? :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: hasj eten (recepten hulp)

Berichtdoor lunaticz0r » do nov 06, 2014 4:19 pm

ghmm denk dat de laatste pannekoeken wel zijn gelukt! Alleen kreeg ik deze dag toevallig ook net me pammetjes binnen en kon ik ze niet weerstaan en nu heb ik alsnog niet goed kunnen meten of de hasj goed werkte aangezien ik al supertraag enzo was door de pam haha...ik blijf koken :D
heb ook nog hasjkoekjes op het oog maar moet even kijken of ik daar morgen tijd voor heb dan :)
Spoiler! :
lunaticz0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 05, 2014 3:39 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron