Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het autoflowertopic

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » zo maart 13, 2011 7:03 pm

Ik zie hier wat kweektopic opduiken en ik dacht m'n vragen in een nieuw topic te stellen om alles een beetje ordelijk te houden :)

Ik ben al sinds vorige zomer van plan me eens op het kweekwereldje te storten, maar omdat ik nog bij m'n ouders woon en niet veel plaats heb dacht ik het bij autoflowering te houden.

Als ik het goed voorheb (ik moet m'n info eens opnieuw doornemen, in de winter stond dit idee wat in de koelkast) heb je enkel wat zaadjes nodig, potgrond/potten en een mooi plekje.

Maar wat ik me afvraag: hoe optimaliseer je je oogst?

Eigenlijk is de tekst hierboven vrij overbodig, de vraag is eigenlijk: wat zijn jou ervaringen?
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Oppepper » zo maart 13, 2011 7:39 pm

Zorg voor goede verhoudingen van je grond, eventueel een groot deel oud grond eruit scheppen en nieuwe grond bij de Growshop in de buurt halen, daar krijg je als je ernaar vraagt genoeg adbies mbt voeding en dergelijk, zelf heb ik fijne ervaring met Canna.
:stoned:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor SjaakT » zo maart 13, 2011 11:38 pm

Peptalk heeft mij een goede uitleg gegeven mbt autoflowers, staat in het andere topic. Lees die eens door!
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » ma maart 14, 2011 12:35 am

De optimale oogst met AF kun je behalen door op het juiste moment te ontkiemen ( zo'n 8 tot 10 weken voor het hoogzomer is zodat de AF met de meeste zon afbloeit), de plantjes op een zonrijke plaats zetten en zorgen voor voldoende bemest en geschikt medium.

In gewone potgrond zit in principe voor lang genoeg voeding voor een AF, maar wil je zoals je zelf zegt je oogst optimaliseren.. Dan kun je het beste een grond mix uit de growshop halen, en wat bloeivoeding.
The_Upsetter schreef:zelf heb ik fijne ervaring met Canna.
:stoned:


Die voeding kun je geven nadat de plant zo'n 3/4 weken oud is, en zo'n 1/2,5 week voor de oogst hiermee stoppen.

Wel een cool idee, het autoflower topic :)
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Gonzo » ma maart 14, 2011 12:37 am

...Of kijk hier eens rond:

http://www.wietzaadjes.nl/shop/main.php?cid=17

...staan veel leuke weetjes op deze site..

Kweekse... :kleuter: :kleuter:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Deviance » di apr 05, 2011 6:00 pm

Leuke topic, ik ga zelf ook beginnen aan de hobbykweek (5 plantjes) en heb gekozen voor de Lowryder #2.

Gelijk maar even een vraagje.. kan je echt niet wegkomen met alleen maar universele potgrond en geen specifieke bijvoeding voor de groei en bloeifase? Als arme student heb ik nou eenmaal niet zoveel geld, en ik bespaar graag waar mogelijk. Maar als de resultaten echt merkbaar beter zijn (grotere oogst, beter kwaliteit) moet ik er denk ik toch maar aan geloven, wat is dat het geval de meest budgetvriendelijke voeding om te kopen?
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di apr 05, 2011 9:22 pm

Dr.Gonzo schreef:...Of kijk hier eens rond:

http://www.wietzaadjes.nl/shop/main.php?cid=17

...staan veel leuke weetjes op deze site..

Kweekse... :kleuter: :kleuter:


De tips zijn goed, maar hun zaad schijnt van mindere kwaliteit te zijn...

D3V14NC3 schreef:Gelijk maar even een vraagje.. kan je echt niet wegkomen met alleen maar universele potgrond en geen specifieke bijvoeding voor de groei en bloeifase?


Ik heb mijn eerste kweek ook redelijke budgettair voltooid.
Daarbij heb ik universele potgrond gebruikt, en die wat verrijkt (ruim voor het begin van de kweek) met kippenmest korrels. Deze geeft gedurende lange tijd voedingsstoffen.
Met autoflowers vind ik dat minder nodig, aangezien die ook maar voor een week of 10 voeding nodig hebben.

Daarnaast in de bloei ook bloeivoeding gegeven, Canna flores. Kostte me iets van 12 euro ofzo.
1 fles is zeker genoeg voor 5 kleintjes.

De plant begon tegen de bloei aan duidelijk voedingstekorten te vertonen, deze verdwenen meteen na het gebruik van die voeding. Ook zag ik vanaf toen (3e week bloei, dus is normaal dat de toppen dan beginnen aan te dikken) een redelijke explosie qua topdikte.

Als je er echt niet veel geld aan uit wilt geven: Potgrond met bloei voeding (bij AF geven vanaf 3 weken tot 1/(liever)2 weken voor de oogst.)
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Oppepper » di apr 05, 2011 10:20 pm

D3V14NC3 schreef:Gelijk maar even een vraagje.. kan je echt niet wegkomen met alleen maar universele potgrond en geen specifieke bijvoeding voor de groei en bloeifase?

Zoals Peptalk ook al zei is dat zeker mogelijk!
Zelf heb ik mijn eerste kweek in de volle grond gewkweekt die nog achterin de tuin lag, nounou, joekels hoor. :rock:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di apr 05, 2011 10:37 pm

Tja, maar wat voor grond is het dan he?
Als ik hier de volle grond in ga, dan heb ik gewoon dikke zeeklei.
En dat heb ik vorig jaar geweten ook.. Het was niet miserabel, maar bij dezelfde soort op dezelfde plaats gaf de 25L kuip met potgrond toch echt grotere en betere planten dan die in de klei. (wel met 1/2L plantgaten met wat oude binnenkweekgrond)

Het verschil in kwaliteit van de wiet zat hem afgezien van de klei ook aan het feit dat die in de volle grond geen bloeivoeding gehad hebben, en die in de kuip wel.

Dus ik zou zeggen: Zo groot mogelijke kuipen (voor AF valt dit mee, die hebben toch niet zoveel nodig. 25L is méér dan zat.) met potgrond, en mochten ze het later in de bloei nodig hebben wat bloei voeding erbij.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Deviance » di apr 05, 2011 11:22 pm

Peptalk schreef:Tja, maar wat voor grond is het dan he?
Als ik hier de volle grond in ga, dan heb ik gewoon dikke zeeklei.
En dat heb ik vorig jaar geweten ook.. Het was niet miserabel, maar bij dezelfde soort op dezelfde plaats gaf de 25L kuip met potgrond toch echt grotere en betere planten dan die in de klei. (wel met 1/2L plantgaten met wat oude binnenkweekgrond)

Het verschil in kwaliteit van de wiet zat hem afgezien van de klei ook aan het feit dat die in de volle grond geen bloeivoeding gehad hebben, en die in de kuip wel.

Dus ik zou zeggen: Zo groot mogelijke kuipen (voor AF valt dit mee, die hebben toch niet zoveel nodig. 25L is méér dan zat.) met potgrond, en mochten ze het later in de bloei nodig hebben wat bloei voeding erbij.


25L? Toch niet per plant mag ik hopen? Ik ging ze eigenlijk in 4L potjes gooien... :shock: (op internet las ik zelfs mensen die ze (lowryder #2 heb ik het over) in 1L potjes deden).


En nog een vraagje.. 5 van die Lowryder #2 plantjes, gaat dat echt flink naar, euhm, wiet ruiken als we in de bloeifase komen? Want mijn huisgenoten vinden het allemaal wel prima dat ik wat wil hobby tuinieren, maar ik vrees dat ze niet staan te wachten op een ongeloofelijke wietwalm in de gangen. Ter info, ik ga voor de binnenkweek op een studentenkamer (lampen heb ik van een kennis in bruikleen).

*realiseert zich dat hij eigenlijk geen f*ck van planten afweet en non stop retarded vragen hier moet gaan stellen :woeh: *
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » wo apr 06, 2011 7:09 am

4L is voor een AF voldoende.
Maar meer is meestal beter..

Als je binnen kweekt gaat het behoorlijk naar wiet ruiken ja.
Wat je dan moet doen is een kastje bouwen (licht en lucht dicht) en daar een koolstoffilter op aan sluiten. Maar als je nog niets van binnen kweken afweet, lijkt het me verstandig dat je eens flink gaat lezen op bijv. wietforum.nl.

Daar staan al jouw vragen already beantwoord.

Maar je mag ze ook hier stellen hoor:)

Succes!
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 1:30 pm

Is het slim om op dit moment een paar zaden te potten?
Aangezien het hier nog vrij fris kan worden 's nachts. Licht is er wel genoeg (of moet dit rechtsstreeks zonlicht zijn? Hier is er gewoon indirect zonlicht).
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Sodagod » di mei 03, 2011 5:53 pm

Bosvos schreef:Is het slim om op dit moment een paar zaden te potten?
Aangezien het hier nog vrij fris kan worden 's nachts. Licht is er wel genoeg (of moet dit rechtsstreeks zonlicht zijn? Hier is er gewoon indirect zonlicht).

Ja nu is het perfect om te beginnen met kweken als je in de zomer wil oogsten.
Je kan nog wat langer wachten tot het echt zomer is en dan beginnen, dat lukt ook en je opbrengst zal zelfs beter zijn.

Indirect zonlicht zal niet gaan, je hebt minimum 4 uur DIRECT zonlicht nodig om een ietwat fatsoenlijke kweek te hebben.
Run run run, as fast as you can. You can't catch me, I'm the green green man!
Avatar gebruiker
Sodagod
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: do maart 03, 2011 7:35 pm
Woonplaats: Zion

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di mei 03, 2011 6:51 pm

Het is nu goed te doen om te beginnen, desnoods de kleintjes wanneer er nachtvorst voorspeld word (hier vannacht weer de -1 aangetikt) binnen zetten of op een tafel oid.

Wanneer je met de sterkste zon wilt afbloeien, is het het beste om begin juni te ontkiemen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 6:57 pm

Sodagod schreef:
Bosvos schreef:Is het slim om op dit moment een paar zaden te potten?
Aangezien het hier nog vrij fris kan worden 's nachts. Licht is er wel genoeg (of moet dit rechtsstreeks zonlicht zijn? Hier is er gewoon indirect zonlicht).

Ja nu is het perfect om te beginnen met kweken als je in de zomer wil oogsten.
Je kan nog wat langer wachten tot het echt zomer is en dan beginnen, dat lukt ook en je opbrengst zal zelfs beter zijn.

Indirect zonlicht zal niet gaan, je hebt minimum 4 uur DIRECT zonlicht nodig om een ietwat fatsoenlijke kweek te hebben.

Dus zoals ik het begrijp moeten ze minstens 4 uur in de vlakke zon staan?

Het begrip direct/indirect zonlicht begint een beetje verwarend te worden voor mij :p

Om mijn situatie even te schetsen: Mijn kamer heeft 1 groot raam, met daarvoor een overdekt terras aan de noordzijde (ongeveer). Op die manier schijnt de zon nooit rechtsstreeks binnen hier, ik vermoed toch dat dit voldoende zal zijn? 't is niet dat ik hier in een kelder zit :p
Laatst bijgewerkt door Bosvos op di mei 03, 2011 7:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di mei 03, 2011 6:59 pm

direct = in de volle zon.
indirect = er is wel licht, maar geen directe zon. In de schaduw dus.

En ja, wietplanten houden van zon.
Een van de basisregels in het kweken: Licht = gewicht.

4 uur per dag is nog steeds wat magertjes, maar dan is het te doen.
Minder dan dat ben ik bang dat je plantjes enorme lange sprieten worden, die maar een paar topjes aan fluffy wiet gaan opbrengen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 7:03 pm

Lap dan zal het hier dus gene vette worden. Dit is zowat de enige plaats waar ik ongestoord planten kan zetten :|

(maar nu niet om te zeggen dat ik er zomaar een hoop lampen kan bovenhangen)
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di mei 03, 2011 7:11 pm

Hoe heb je een plek zonder direct zonlicht dan?
Kweken in een grot gaat sowieso niet.. :roll:

Ook in het bos zelf is er te weinig licht, dan heb je echt een openplek nodig.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 7:20 pm

Zoals ik zei, ik zit nu niet bepaald in een kelder en ik was verward met de 'grenzen' van direct/indirect.


Maar zoals jij het uitlegde: Direct = Volle zon

En als ik op die manier m'n binnenvallend licht analyseer kan ik zeggen dat ik geen volle zon heb. Wel licht, maar geen volle zon.

Om het nog wat duidelijker proberen te maken: 's morgens (in de zomer tegen een uur o 6-7) schijnt er een héél klein beetje zon binnen op m'n zijmuur, maar eens de zon verder draait valt er niks meer binnen van hard zonlicht. De rest van de dag heb ik gewoon 'daglicht' :p

Ik heb het absoluut niet duidelijker gemaakt :D

Ik vermoed dat we gewoon niet aan mekaars uitleg uit kunnen ;)
M'n oogst zal waarschijnlijk wel lukken, al zal ze niet superveel opbrengen, 't is hier niet optimaal natuurlijk.
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Sodagod » di mei 03, 2011 7:31 pm

Zonder direct zonlicht zal je echt niet veel van je plantje hebben hoor.
Het zal heel fel gaan sprieten (= Het plantje gaat opzoek naar meer zon en doet dit door heel fel in de hoogte te groeien). Hierdoor krijg je een lang en dun plantje.
Gewoon daglicht is echt niet genoeg.
Als je onder 4 uur direct zonlicht zit zou ik het niet eens proberen. Zonde van je geld.
Run run run, as fast as you can. You can't catch me, I'm the green green man!
Avatar gebruiker
Sodagod
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: do maart 03, 2011 7:35 pm
Woonplaats: Zion

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » di mei 03, 2011 7:37 pm

Bosvos schreef:binnenvallend licht
Om het nog wat duidelijker proberen te maken: 's morgens (in de zomer tegen een uur o 6-7) schijnt er een héél klein beetje zon binnen op m'n zijmuur, maar eens de zon verder draait valt er niks meer binnen van hard zonlicht. De rest van de dag heb ik gewoon 'daglicht' :p


Hieruit haal ik op dat je achter de vensterbank wilt gaan kweken?
Met maar een uurtje (avond of ochtend?) licht zal je echt niet ver gaan komen, zeker niet achter glas.

Sodagod schreef:Zonde van je geld.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 9:08 pm

alright, bedankt voor de raad :)
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Sodagod » di mei 03, 2011 9:32 pm

Maak is een mooie boswandeling! Wie weet ontdek je wel een ietwat fatsoenlijke guerilla spot :mrgreen:
Run run run, as fast as you can. You can't catch me, I'm the green green man!
Avatar gebruiker
Sodagod
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: do maart 03, 2011 7:35 pm
Woonplaats: Zion

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » di mei 03, 2011 9:54 pm

Ik weet niet in wat voor buurt jij woont, maar hier in de buurt is absoluut geen groen te vinden :D
En de groene plekjes die er wél zijn worden teveel bezocht/bewandeld ;)
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » wo mei 04, 2011 8:02 pm

Inderdaad weinig groen.
Maar er zijn hele industrie terreinen joh!

Zoek een verlaten pand, en ga daar ergens kweken, (gewoon buiten op het terrein bedoel ik dan).
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » wo mei 04, 2011 8:19 pm

Ik vermoed dat jullie geen Belgen zijn? :D
Ik weet niet hoe het in andere delen van het land zit, maar hier is er niet direct iets te vinden qua verlaten panden die toegankelijk zijn.

En ja ik heb al onderzoek gedaan daarover, ik ben ook fotograaf in m'n vrije tijd en heb hier een tijd geleden heel de regio uitgekamt om een verlaten pand te vinden voor een fotoshoot. Niks te vinden, allez, 2 panden gevonden. Eentje was "vrij" toegankelijk, maar daar kwam teveel volk langs om er een miniplantage te zetten. En de andere was veel te donker om te fotograferen (=te donker voor wiet dus).

Het zal bij wiet kopen blijven tot binnen een paar jaartjes en dan zoek ik me wel een appartementje met véél licht :D
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Sodagod » wo mei 04, 2011 9:46 pm

Ik ben van België :smokin:
Groen genoeg in mijn buurt, maar dat zal spijtig niet overal zo zijn.
Spijtig dat we er geen kweker bij hebben, maarja :mrgreen:
Run run run, as fast as you can. You can't catch me, I'm the green green man!
Avatar gebruiker
Sodagod
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: do maart 03, 2011 7:35 pm
Woonplaats: Zion

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » wo mei 04, 2011 10:04 pm

Sodagod schreef:Ik ben van België :smokin:
Groen genoeg in mijn buurt, maar dat zal spijtig niet overal zo zijn.
Spijtig dat we er geen kweker bij hebben, maarja :mrgreen:

West-Vlaanderen, Limburg of het Noorden van de Kempen? :p
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Peptalk » do mei 05, 2011 10:06 am

Bosvos schreef:Ik vermoed dat jullie geen Belgen zijn? :D
Ik weet niet hoe het in andere delen van het land zit, maar hier is er niet direct iets te vinden qua verlaten panden die toegankelijk zijn.


Dan zitten je ogen waarschijnlijk in je lens verstopt..

In Mechelen kan ik alleen op google maps/earth al 20 op het oog geschikte locaties vinden, waarbij er dan misschien nog wat af zouden vallen mocht ik ze in het echt zien.
Ook zie ik genoeg weilanden rondom Mechelen.. Tja, moet je wel een paar km verder op zijn ja.
Ik reis soms tot 50km voor mijn spots.

Echt waar, OVERAL zijn spots te vinden.
Zelfs in steden als Rotterdam, Amsterdam en zelfs New York word er aan urban guerrilla gedaan.

Maar als je de moeite de opbrengst niet waard vind, dan zou ik inderdaad wachten totdat je een appartement met TUIN hebt. Achter het raam kweken werkt ook niet. Gaat je ook meer kosten dan dat het je oplevert, alleen de aanschaf aan zaden al.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het autoflowertopic

Berichtdoor Bosvos » do mei 05, 2011 12:18 pm

Voor mij weegt het risico momenteel niet op tegen de opbrengst. Toegegeven, er zijn en paar plekken die ideaal zouden zijn voor een plant. Maar net op die plekken is de kans het grootst dat de planten vernield worden.

Maar je hebt gelijk, ik zou het wat verder moeten zoeken, ware het niet dat de examenperiode er net aankomt, 't is nog even twijfelen ...


soit, ik schakel over op het Guerilla-topic voor verdere info en vragen ;)
Avatar gebruiker
Bosvos
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:46 pm
Woonplaats: Mechelen, BE

Volgende

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner