Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hulp bij mijn eerste plantje.

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Hulp bij mijn eerste plantje.

Berichtdoor twizz » vr jun 16, 2017 8:19 pm

Beste DF'ers

Al meer dan tien jaar blow ik, maar nog nooit heb ik zelf een plantje groot gebracht. Aangezien mijn interesse in heel het cannabisgebeuren altijd al enorm groot is geweest kreeg ik maandag toch enorm veel kriebels om zelf eens een plantje groot te brengen. Het zou een buitenplant worden,want ik woon in een appartementje, met een redelijk terras en ik wil er geen cannabiswalm verspreiden door de plant binnen te kweken.
Spontaan en impulsief zoals ik ben reed ik meteen naar de smartshop 'ter info' al snel wandelde ik buiten met men staterskit (igrowcan met daarin grond,cocospad,voeding en 2 white widdow zaadjes, gefeminiseerde en autoflower natuurlijk. Toen ik thuis kwam ben ik meteen in actie geschoten en heb 1zaadje (zoals de instructies zeiden) geplant! Het ongeduldig wachten kon beginnen.

Dag 2 en 3 deden me twijfelen of dit überhaupt wel zou lukken, dit omdat ik online niet zo'n positieve reacties las over zo'n staterskit en omdat ik helemaal nog niks zag gebeuren. Erg logisch eigenlijk maar ik ben nu eenmaal erg ongeduldig als ik m'n zinnen ergens op zet. Ik wou dit goed doen, en daarom begon in me al snel vragen te stellen, hoeveel water is nu eigenlijk genoeg of te veel? Men zegt om op gevoel verder te gaan, maar welk gevoel? Dit is mijn eerste plantje, ik wil het ook weer niet verdrinken, het moet lukken! Dus gewoon maar doen waarvan ik denk dat het goed is? En vooral rustig wachten..