jack terror schreef:Er hangt inmiddels 1000W in;)
Ruimte is bij het nameten iets kleiner gebleken dan 4m2. Probleem is dat 4x600W teveel is dat zou de ruimte qua warmte niet aankunnen.
Waarom op aarde? Vrij logisch. Hydro systemen zijn erg moeilijk en je moet continu meten. Ik ben maar eens per 2 weken in de ruimte en vind het teveel risico. Als je Ec omhoog knalt of je meters het niet goed doen kun je alles weg gooien.
Waarom er wietforum.nl staat? Omdat ik ze daar heb geupload(en daar ook op zit ja, nah und?).... Je moet niet zo wantrouwig en voorbarig zijn in het trekken van conclusies.... Ik heb helemaal niet de intenties om te gaan lopen patseren, louter het delen van ervaringen.
Overigens is dat van steenwol echte onzin. Op beide mediums kan je top oogsten draaien. Het hangt meer af van de ervaring van de kweker en de kwaliteit van de stekken. Als steenwol echt veel beter als grond zou zijn dan zouden alle grote kwekerijen op steenwol draaien en dat is niet het geval.
Verder, dat van meer planten zetten is iets vanwege het gedoogbeleid... Overigens kun je van 5 planten net zoveel afhalen als van 25, hangt maar net van je voorgroeiperiode af.
SjaakT schreef:Prachtige planten
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Vinz schreef:Wat kan de natuur toch mooi zijn, ondanks dat het in je zolder staat
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten