Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

maisvelden

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

maisvelden

Berichtdoor project.groen » wo okt 09, 2013 9:31 pm

hallo allemaal,

aankomende lente wil ik eens wat plantjes gaan zetten in maisvelden.
nu heb ik daar enkele vraagjes over, waarop ik het antwoord niet gevonden krijg.
hopelijk weet iemand hier meer vanaf^^

de grond waarin de maisplanten staan, is die voorbemest? zoja, met wat (koekorrels)?
worden maisplanten tussentijds bemest? zoja, op welke leeftijd ongeveer, en hoe worden ze bemest zonder alles te beschadigen?

heeft iemand hier ervaring met wietplantjes in de grond voor mais? dus geen kuil graven en apart grond erin doen

grtjs

project.groen
project.groen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: ma apr 11, 2011 10:07 pm

Re: maisvelden

Berichtdoor Ahote » wo okt 09, 2013 9:33 pm

wel balen natuurlijk als er dan een tractor jouw plantjes komt omverrijden he? :p

als je guerrilla gaat, zet ze dan NIET op zo'n plaats, eerder in een stukje bosrand/wei in een bosje ofzo waar nooit iemand komt
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: maisvelden

Berichtdoor project.groen » wo okt 09, 2013 9:39 pm

Ahote schreef:wel balen natuurlijk als er dan een tractor jouw plantjes komt omverrijden he? :p

als je guerrilla gaat, zet ze dan NIET op zo'n plaats, eerder in een stukje bosrand/wei in een bosje ofzo waar nooit iemand komt


maar als een tractor mijn plantjes omver zou rijden, zou ie ook zen eigen plantjes omver rijden :lol:

voor zover ik weet wordt mais geplant tussen midden april en midden mei, en ik zie op dit moment nog volle maisvelden staan. eind september halen we dus altijd :lol:
project.groen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: ma apr 11, 2011 10:07 pm

Re: maisvelden

Berichtdoor Ahote » wo okt 09, 2013 9:47 pm

project.groen schreef:
Ahote schreef:wel balen natuurlijk als er dan een tractor jouw plantjes komt omverrijden he? :p

als je guerrilla gaat, zet ze dan NIET op zo'n plaats, eerder in een stukje bosrand/wei in een bosje ofzo waar nooit iemand komt


maar als een tractor mijn plantjes omver zou rijden, zou ie ook zen eigen plantjes omver rijden :lol:

voor zover ik weet wordt mais geplant tussen midden april en midden mei, en ik zie op dit moment nog volle maisvelden staan. eind september halen we dus altijd :lol:


Achter mijn huis staat een maisveld wat ondertussen leeg is, mais is opgehaald door de boer dus let ermee op. Maar ik geloof dat hij dat het voorbije weekend pas heeft gedaan dus mss kan het idd. Verder weet ik niet of zo'n wietplant wel kan groeien tussen zo'n dichte bos mais maar mss kan het...
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: maisvelden

Berichtdoor Poseidon » wo okt 09, 2013 11:40 pm

Ahote schreef:verder weet ik niet of zo'n wietplant wel kan groeien tussen zo'n dichte bos mais maar mss kan het...


Hennep heeft idd veel zonlicht en ruimte nodig. Een open plek in het bos werkt goed. Maat van me oogste daar goeie shit :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: maisvelden

Berichtdoor project.groen » do okt 10, 2013 11:54 am

uiteraard zal ik mn geliefde plantje wat ruimte geven, dus in alle 4 de windstreken 1 maisplantje verwijderen, zodat de mijne wat meer ruimte heeft ;)
project.groen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: ma apr 11, 2011 10:07 pm

Re: maisvelden

Berichtdoor Poseidon » do okt 10, 2013 2:56 pm

Bosgrond is beter, stukken vruchtbaarder. Daar vallen ze ook minder op. Desalnietemin veel succes. :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner