Basshoven schreef:Succes ermee! Ik heb onlangs een mooie eerste oogst gehad met mijn Cambodja x Golden Teacher kit ( kweek-en-crea/oogst-cambodja-x-golden-teacher-kit-t7352.html ).
Jammer genoeg is het na het afgieten van de tweede soaking misgegaan omdat ik mn handen niet gewassen had, en nu is ie contaminated. Helaas... Handjes wassen dus
supergabbur schreef:Leuk inderdaad, ik ga hem volgen
TheMcJunior schreef:[...]
Waar had jij trouwens de kits staan? Want in de handleiding staat dat ze indirect zonlicht nodig hebben, maar ik lees hier en daar ook dat ze in donkere ruimtes staan.
Heb het nu in de vensterbank staan waar nooit direct zonlicht op kan komen, maar ik weet nu niet zeker of dit wel de juiste plaats is! Help me out! .
Basshoven schreef:TheMcJunior schreef:[...]
Waar had jij trouwens de kits staan? Want in de handleiding staat dat ze indirect zonlicht nodig hebben, maar ik lees hier en daar ook dat ze in donkere ruimtes staan.
Heb het nu in de vensterbank staan waar nooit direct zonlicht op kan komen, maar ik weet nu niet zeker of dit wel de juiste plaats is! Help me out! .
Tijdens de twaalf uur wanneer dat dekseltje erop moet zet ik hem in een schoenendoos op een zo hoog mogelijke plek. Dat intrekken moet nl. altijd een paar graden warmer dan de plek waar de vruchten groeien, en hoe hoger hoe warmer.
Na het afgieten zet ik ze op de vensterbank waar ze indirect zonlicht krijgen Zolang ze geen direct licht krijgen zouden ze bij jou dus goed moeten staan, alhoewel ik het op je foto wel iets te licht vind om eerlijk te zijn.
De eerste golf laat ongeveer een dag of tien (dikke week) op zich wachten vooraleer je de pins gaat zien (bij mij toch). Na de eerste golf kun je oogsten, opnieuw soaken, 12 uur laten trekken, afgieten, en dan zie je bijna de volgende dag al verandering en kleine pins.
Basshoven schreef::lol: niet te ver gaan gabbur, als je op mij doelt met het woord pro: ik heb mn kit verziekt omdat ik te lui was mn handen te wassen nadat ik uit mn nest was gekropen omdat ik zo gretig was te gaan oogsten
supergabbur schreef:En aight, dat laatste is wel supertof TheMcJunior!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten