PoisonDrink schreef:Dat denk ik ook wel ja. Als je nog géén ervaring hebt zou ik altijd rustig aan beginnen. Dat level 4 dat je beschrijft heb ik mn laatste paddotrip meegemaakt denk ik, hoewel ik niet alle puntjes heb meegemaakt. Als ik alleen naar de dosis droge paddo's kijk dan zat ik zogezegd op level 5. Aangezien het wel ongeveer 5 gram droge paddo's waren die ik toen op had. Moest dat mijn eerste trip zijn, dan zou het me niet zo best bevallen zijn denk ik. Hoe hoger de dosis, hoe meer kans om bad te gaan of serieuze mindfucks te hebben en dergelijke. Toen moest ik ook niet meer proberen een trap op te lopen.

ja lijkt me ook niet handig dan om trap te gaan lopen, level 4 zit ook natuurlijk gauw tegen
die level 5 aan. en persoonlijk ben ik wel angstig voor dat level. denk dat je ook dan misschien
die rare verhalen gaat krijgen als mensen die uit het raam springen enzo? "The loss of reality becomes so severe that it defies explanation"
poisondrink schreef:Hoe is dit gebeurd dan? Ik kan me niet voorstellen dat iets zonder een psychedelic zo prachtig kan zijn als een échte tripervaring.
dat ging in feite vanzelf i guess, alhoewel ik ook vaak wel wat alcohol op had. (niet altijd en nooit echt tot dronken toe ofzo, kan daar heel goed tegen en ga ook niet vaak te ver. rond die periode dronk ik 6 flesjes bier max ong) maar ik sta ook open voor het spirituele en denk dat bepaalde personen daar ook wat gevoeliger voor zijn misschien.
heb ook een boek gekocht daarover geschreven door robert a monroe - uittredingen, die heeft
er zelf ervaring mee en ook andere boeken geschreven daarover. tevens staan er oefeningen in om uit je lichaam te kunnen treden.
ik heb nog geen ervaring met paddo's dus weet niet of het net zo mooi is, maar ik vond het prachtig gewoon los van je lichaam te zijn,te zweven en dan je eigen lichaam van bovenaf te zien.
het is echter ook wel eens angstig geweest omdat voordat je weer in je lichaam terugkeert dingen soms wat eerder bewust bent van dingen en dus van je lichaam en wil je ook bewegen maar dat lukt je dan niet.(alsof je hele lichaam verlamd is) laatste keer is helaas zeker een jaar geleden misschien wel 2. wil die oefeningen uit het boek ook proberen maar weinig tijd en is een lang proces maar je kan het dan allemaal wel beter in de hand krijgen en sturen.
poisondrink schreef:Ja, de eerste flush duurt wat langer. Als je die hebt geoogst en daarna opnieuw soaked, dan duurt het maar een twee weken voor de volgende flush klaar is. Maar dit kan ook verschillen met de groeiomstandigheden van je growbox en dergelijke.
heb er nu al eigenlijk ontzettend zin in ,maarja nog maar weekje extra geduld hebben.
als ik een plek in een bos ofzo in de buurt wist ging ik ze nu gelijk plukken.
poisondrink schreef:Psilocybe Mckennaii zijn een van de sterkere paddo's die je als growbox kan kopen. Toen ik mijn growbox ging kopen in de smartshop, was die Mckennaii nog sterker als degene die ik had (Golden Teacher) volgens de uitbater.
word dat m'n volgende setje